Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב הוא קיה ריו 2015, ידנית, נקנה חדש בשנה שעברה ועבר עד עכשיו 41,000 ק"מ.

הנסועה שלי קצת גבוה אבל כ-80% מהנסיעות של הרכב הם בכביש 6 ולכן זה פחות מורגש מבחינתי.

באופן כללי אני מחשיב את עצמי לנהג ששומר על הרכב שלו הרבה מעבר לממוצע. הרכב מטופל כמובן ע"פ הספר ובדיוק בזמן. עד עכשיו לא היו לי תלונות לגבי הרכב, הוא נסע כמו ביום הראשון שהוצאתי אותו מהסוכנות.

 

לפני כשבוע שמתי לב לתופעה מרגיזה, כמעט כל פעם שאני לוחץ על הברקס במהירות בינונית, אני שומע מין קרקוש - כמו רעש של חלק שלא יושב טוב. לקח לי זמן להבין שהרעש מגיע מכיוון מושב הנהג. אגב, כשהרכב חונה, אני לא מצליח לשחזר את הרעש.

 

וככה במהלך השבועיים האחרונים, הרעש הזה הולך ומתגבר ועכשיו מופיע לעיתים קרובות סתם ככה בזמן נסיעה. אז איך אני יודע שזה מגיע ממושב הנהג? גיליתי שאם אני מזיז את המושב קדימה ואחורה הרעש נעלם למשך כמה דקות, אחרי זה הוא חוזר שוב. ניסיתי את זה שוב.. והרעש נעלם שוב לכמה דקות ואחרי זה חוזר.

 

לפני שאני פונה למוסך, יש למישהו רעיון לגבי מה זה יכול להיות? חלק במסילה של המושב שלא יושב טוב? איזה בורג שהשתחרר?

 

תודה

פורסם

אני כמובן אתייעץ עם המוסך כשאגיע לטיפול 45,000, הבעייה לא חמורה מספיק כדי שאסע במיוחד בגללה למוסך.

 

יש לי הרגשה שזאת בעייה מהסוג שדווקא כשאגיע למוסך, הרעשים יעלמו.

×
×
  • תוכן חדש...