Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המקצוענים והמומחים בעניין.

אני בעל סקודה אוקטביה שנת 2000 , בכל פעם כשמחליפים לי צלחות בלם קדמיות לרוב זה בגלל רעידות בהגה בזמן עצירה , מורגש בעיקר במהירויות גבוהות ובין השאר שריקות בלמים. גם יחסית בפרק זמן קצר אחרי החלפת צלחות בלם ,אחרי משהו כמו 6000-7000 קמ זה מתחיל להופיע , אני מבקש לדעת מי שידע להגיד אם יש פירמה מומלצת לא יקרה של סט דסקיות ו \או צלחות שיש לשים ואם כן איזה ? כאלו שלא תעוותנה אחרי קמ נמוך ,כאלו שיספיק רק חריטה. דבר נוסף ,(הבנתי שצריכה להיות התאמה בין הקושי של הדיסקיות לצלחות.

תודה רבה מראש לכל המייעצים.

יאיר

פורסם

אהלן,

התופעות שאתה מרגיש ככה''נ מהאיכות הירודה של הברקסים שמרכיבים לך.

לא חסרות חברות מומלצות, צלחות של ברמבו, בוש, למפורדר וכו'.

גם רפידות לא חסר - ואגנר, פרודו, TRW וכו'.

 

רק תדאג שמגרזים לך את המובילים ואת הרפידות בעת ההחלפה, למניעת שריקות, ושתיהיה שחיקה אחידה וכו'.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...