Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז הזמנתי בלנו חדשה. מקווה שיוותרו על התקנת המוביל-איי.


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה בכלל לא משנה אם אני משתמש בסלולרי או לא.

לא אני ולא אתם זה ככל נהגי ישראל .

חוץ מזה אני מטיל ספק לגבי אמינות הכותבים פה שלא משתמשים בנהיגה בסלולרי.

מה זה עוזר לך אם אתה שומר חוק ובבלימת חירום ייכנס בך רכב מאחורה כי היה שם מישהו שבדיוק כתב הודעה לאישתו בווטסאפ.

ואגב הסחות דעת יכולות להיות לא רק מסלולרי, גם שימוש ברדיו , לתת בקבוק לילד, וסתם הזזת את הראש הצידה.

אם אתם לא מבינים את זה , אין לי מה להוסיף.

אל תנסו לחנך את כל מדינת ישראל , לא תצליחו. ואם אתם לא מסכימים שרוב הנהגים מתעסקים בטלפון , אני מציע לכם לעמוד מחר על גשר מעל כביש שש עם משקפת , אתם תהיו בשוק,מבטיח.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תאונות "קטנות" של הסחת דעת בעיר, כאשר אתה נכנס או נכנסים בך מאחור, אינן גורמות{לרוב} להרוגים, חלילה.

אבל תאונות חזיתיות של אי השלמת עקיפה, כן.

"הסחת הדעת" על ידי המכשיר, {שאינו טועה לעולם},שמצפצף, באמצע השלמת העקיפה, מערערת במיידית את הביטחון, ויכולה להיות כן קטלנית.

[אלה אם כן, זה לא קורה, ואז אני חוזר בי מהשאלה.]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא צפצף אצלי מוביליי בעקיפה וכל עוד אתה עם העיניים על הכביש , מה יכול לערער את הביטחון שלך אם אתה יודע לנהוג? אם אתה התקרבת לרכב ממולך קרוב לפני יציאה מעקיפה והוא צפצף ואתה יודע שהוא צפצף בגלל זה , איפה הבעיה?

הוא לא מצפצף כאשר הרכב הבא ממול במרחק סביר ואתה בעקיפה.

חוץ מזה גם הנתון הזה ניתן לכיוון .

אתה בטוח שנסעת בכלל עם מוביליי בחיים שלך ? המקרה שאתה מתאר לא קרה לי בחיים .

ואם מישהו עשה אפצ'י באמצע עקיפה זה גם מפריע לך ומערער את הביטחון שלך?

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמות הפעמים שהמערכת הזו ציפצפה אצלי בנהיגה סתם היא אדירה. עם רכב רוצה להשתלב לפני ואני מעוניין לתת לו, המערכת הזו תתחיל להתריע על כך (אבל בעצם למה? עזבתי את הרגל מהגז, אני רואה אותו, הכל בסדר ובשליטה), כשאתה בולם המערכת מתחילה לצפצף כי אתה מתקרב מידי (אבל אתה לא באמת), כשאתה שומר על רווח של 2 שניות זה עדיין יצפצף ושלא לדבר על כל הטעויות זיהוי שלה.

יש מספיק מערכות אחרות שיכולות לעזור יותר ואם אתה תקוע בסמארטפון המערכת הזו לא תציל אותך. עד שהיא תצפצף ואתה תקלוט את זה, תסיט עיניים מהטלפון חזרה לכביש, תלחץ על הברקס ואשכרה תעצור יעבור כלכך הרבה זמן שאתה כבר תיהיה בתאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספיק מערכות אחרות שיכולות לעזור יותר קראת את ההודעה של בעמוד הקודםי?... מה זה "לעזור יותר" אם כבר, לאפשר לך להסיח לעצמך את הדעת יותר ואם אתה תקוע בסמארטפון המערכת הזו לא תציל אותך. אמת. לא זו ולא אף מערכת אחרת. המקרה של הטסלה זו דוגמה, קיצונית, מצוינת עד שהיא תצפצף ואתה תקלוט את זה, תסיט עיניים מהטלפון חזרה לכביש, תלחץ על הברקס ואשכרה תעצור יעבור כלכך הרבה זמן שאתה כבר תיהיה בתאונה.זה למשל נתון שלא מופיע במצגות של מובילאיי ולא נמדד כשעושים את ניסויי הנהיגה בסימולטורים שעליהם כל ה"מחקרים" מתבססים.

 

אנחנו מסכימים, אבל הרגשתי צורך להדגיש כמה נקודות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה, אגב המקרה של טסלה הוא דיי קיצוני אבל אכן קורה. הדבר הכי טוב שיוכל לגרום לנו להסיט עיניים מהכביש יהיה כשלא יהיה יותר צורך בנהגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא צפצף אצלי מוביליי בעקיפה וכל עוד אתה עם העיניים על הכביש , מה יכול לערער את הביטחון שלך אם אתה יודע לנהוג? אם אתה התקרבת לרכב ממולך קרוב לפני יציאה מעקיפה והוא צפצף ואתה יודע שהוא צפצף בגלל זה , איפה הבעיה?

הוא לא מצפצף כאשר הרכב הבא ממול במרחק סביר ואתה בעקיפה.

חוץ מזה גם הנתון הזה ניתן לכיוון .

אתה בטוח שנסעת בכלל עם מוביליי בחיים שלך ? המקרה שאתה מתאר לא קרה לי בחיים .

ואם מישהו עשה אפצ'י באמצע עקיפה זה גם מפריע לך ומערער את הביטחון שלך?

 

יש הבדל בין מרחק סביר לבין מרחק "ביטחון מופרז", שכך מתורגם על ידי המע" הזו.

אתה בטוח שנסעת אי פעם בערבה? כי שם זה טיפה אתגרי לעקוף משאיות למשל.[כאלה טיפה ארוכות , שלא נגמרות.]

או שנשארת ב-6 עם 3 נתיבים לכל כיוון, עם הסלולרי, ועם "השומר הנצחי" שמצפצף ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת זוועה - מוציאה מריכוז מצפצפת ומרגיזה.

נהגתי שבוע וחצי על יונדאי I30 עם המערכת.

 

דוגמאות לאירוע כזה?

 

אמצע הלילה - כביש ריק נוהג בשקט שלי וברוגע מתחת למהירות המותרת ומוזיקה מהנה(זמן הכיף שלי אחרי יום עבודה של 18 שעות) - מגיע קטע שהסימון של הנתיבים קצת מטושטש(כנהוג בכבישי ארצנו הרבה פעמים),

אני כנהג יודע לשמור על הנתיב שלי ושומר עליו למרות המצב - המובייל איי נבח עלי צפצוף מטורף באותו רגע והקפיץ לי את הצורה מבהלה בכביש החשוך יחסית לא לקחתי סיכון ודפקתי בלימת חירום כי חשבתי שאני עומד להיכנס במשהו - מן הסתם צפצוף שווא,

מאותו הרגע נשבעתי לעצמי שמובייל איי לא תהיה דלוקה אצלי ברכב לעולם! וכל פעם שאני עולה לI30 הנ"ל של אמא שלי או למכונית בעלת המערכת הנ"ל - היא מכובה במקום ומבחינתי היא סיבה לפסול רכב על הסף.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הבחור שטוען שהמערכת הזו מצילה חיים כי זה מתריע לנהג על מכשולים כשהוא בטלפון, בדיוק ההפך. כשהנהג חושב שיש מערכת ש"תציל" אותו בזמן הוא ירגיש חופשי יותר להתעסק בטלפון בנהיגה.

התוצאה? נהגים פחות מיומנים וחסרי אחריות. הגורם האנושי אחראי ל90% מהתאונות, המערכת מנוונת את המיומנות של הגורם האנושי לשים לב לסכנות, כמות התאונות עלולה לעלות. כמות הפצועים וההרוגים יורדת בגלל אביזרי בטיחות אמיתיים שיש ברכב כמו אזורי ספיגה וכריות אויר, לא בגלל ציפצופון שנותן הנחה בביטוח.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב מה זה להתעסק בטלפון? אם הוא מקובע ויש עליו מוזיקה, אז הוא כמו המולטימדיה שיש ברכב ומותר לגעת. בזה אני בטוח שרוב אנשים יתעסקו בכביש 6 או 1 או 431 לצורך העניין (כולל אותי), כשיש ראות למרחק רב ואין סכנה נראית לעין. כמובן שלא אהיה תקוע בזה, אלא אחרי כל לחיצה על הצג ארים עיניים על הכביש לראות שהמצב הבטוח ישמר מינימום עוד כמה שניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בזה אסור לגעת לך, החוק מחייב אותך לשים 2 ידיים על ההגה, אלא אם כן יש לך רכב ידני ואז מותר להוריד יד לצורך תפעול ההילוכים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, הבנתי הכל. אתם נהגי מירוצים מהליגה ההכי גבוהה שיש. בעצם גם לחגור חגורות בטיחות אין לכם צורך. האמת גם abs ו esp רק מפריע לכם לנהיגה. תבררו איך לנתק כריות אוויר ותמכרו אותם בכדי שתוכלו לקנות חליפת מירוצים חדשה.

התגובות שלכם אומרות הכל.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין הדברים?

נתנו לך כאן הסברים למה המערכת הזו לא מתפקדת כמו שצריך ולמה היא לא תציל אותך. מכאן ועד מה שרשמת זה זה שמיים וארץ. למערכת יש לא מעט באגים ולא מעט ליקויים (עובדה שחלק גדול מהמשתמשים בה פה בפורום נגד. אז אתה יכול להגיד שזה מיעוט וזה נכון אבל מה זה אומר? שכל הרכבים התקולים נפלו על משתמשי פורום? לא הגיוני במיוחד). בנוסף היא תתריע בפנייך כשכבר יהיה מאוחר מידי בדרך כלל.

זה שאתה אוהב אותה ונהנה ממנה זה בסדר. זה שאתה מאמין שהיא תציל אותך זה גם בסדר. לא אומר שכולם צריכים לחשוב ככה ואם לי היא מפריעה (ולא. נהג מירוצים אני עדיין לא) אז היא מפריעה! ומוציאה מריכוז. כן זה מה שהיא עושה לי. לא אני לא מתעסק בטלפון בנהיגה ויש לי שליטה על כל המערכות של הרכב מההגה. כן יש אנשים כאלו, תופתע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנימה אישית, כל הנושא של המובייל איי קשור לתחום אחר של פוליטיקה שאוהבים להגדיר כ-"הון-שלטון" ומספיק לראות למה וכיצד הומצא החוק המחייב אפודים זוהרים ברכב.

 

מעבר לכך.

אני לא מוצא משהו שהוא כל כך חיוני במכשיר המובייל איי, ביחוד לא במדינה אצלנו שכל אחד נדחף לתחת של השני עם הרכב.

אני נוסע יום יום בתחבורה ציבורית ובאוטובוסים החדשים, הם מצויידים במערכת Mobile Eye שמותקנת פה בארץ.

אני אוהב להסתכל על נהגי האוטובוסים, הם ממש לא מתייחסים למכשיר ובמבחינתם זהו עוד משהו שהרכיב באוטובוס.

מעבר לכך, הוא מצפצף ללא הפסקה בכל תזוזה של נתיב, כל הידחפות של רכב, התקרבות של האוטובוס לרכב לפני וכו'.

 

אני, באופן אישי, נסעתי על יונדאי i30 עם המערכת הזו, בהתחלה זה הבהיל אותי כי לא הבנתי מה ומי קורה.

לאחר מכן, ניסיתי לכבות, אבל כל כיבוי והתנעה מחדש של הרכב, מדליקה את המכשיר מחדש.

וכך במשך שבועיים שנסעתי על היונדאי, הנעתי את הרכב ודבר ראשון שעשיתי, היה לכבות את המובייל, הוא חפר בראש, צפצף ללא הרף וזה שיגע אותי והפריע לי להתרכז.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, הבנתי הכל. אתם נהגי מירוצים מהליגה ההכי גבוהה שיש. בעצם גם לחגור חגורות בטיחות אין לכם צורך. האמת גם abs ו esp רק מפריע לכם לנהיגה. תבררו איך לנתק כריות אוויר ותמכרו אותם בכדי שתוכלו לקנות חליפת מירוצים חדשה.

התגובות שלכם אומרות הכל.

המערכת הזו לא מתאימה לישראל .

הנהג הישראלי לא אוהב שמעירים לו היות והוא יודע הכל . שום מערכת שמתריעה ומצילת חיים לא תעבוד פה .

אין לי כוונה להקניט אף אחד וצר לי אם מישהו נפגע אבל אחרי 40 שנה בכבישים הבנתי מיהו הנהג הישראלי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...