Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבית שאני מתגורר בו, חשקה נפשינו בבריכה קטנה לילדה לשים בגינה.

לאחר שמאסנו בבריכות מתנפחות איתן שריר התאומים שלי יוצא לפנסיה אחרי כל ניפוח עם המשאבה הרגלית,

התחלנו לחפש בריכה מתקפלת מהסגנון הזה.

 

כמה שאלות למנוסים בבקשה:

1. מה תפקיד המשאבה כפי שכתוב במודעה? לא פשוט שמים צינור ומחכים שהבריכה תתמלא?

2. מן הסתם הבריכה תעמוד מלאה במשך תקופה ארוכה, האם זה בסדר ואיך מתחזקים אותה?

3. סתם לצורך השכלה, איך אפשר לחשב כמה עולה למלא את הבריכה במים?

4. האם מחיר הבריכה הוא הגיוני וסביר או שניתן למצוא דילים טובים יותר?

5. האם הבריכה באמת מגיעה עם שתי נשים בביקיני או שזה סתם?

 

אם יש לכם הערות או טיפים נוספים אותם יש לקחת בחשבון, אשמח ואודה לכם מאד.

פורסם

1. תפקיד המשאבה הוא לסנן את המים.

2. מצוף עם כלור בכל נק' זמן ובדיקת איכות המים עם ערכה יעודית.

3. יש לחשב כמה קוב מכילה הבריכה ולהכפיל במחיר לקוב, קח בחשבון אידוי של מים והשפרצות החוצה.

4. ניתן למצוא דילים יותר טובים. ניתן לוותר על המותג ולרכוש בחצי מחיר.

5. בריכה מושכת בלונדיות באופן תדיר.

6. יש לזכור כי ישנן עלויות נוספות כמו: תחתית לבריכה, כיסוי, כלור, ערכת ניקוי ועוד ועוד ועוד.

7. לי יש את בריכה באותו הגודל ממש והיא פצצה!!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

היי עידן, תודה רבה על התשובה המפורטת.

למה המים צריכים להיות מסוננים בעצם? מה הבעיה למלא עם צינור?

הערכה בלינק המצורף כבר כוללת כיסוי וכלור. מה כוללת ערכת ניקוי בד"כ וכל כמה זמן יש לנקות את הבריכה?

אגב, איך אני יכול לדעת מה מחיר קוב מים?

בימים נורמלים, עם כמה בלונדיניות אתה מסיים את הסשן בבריכה?

פורסם

מציע לך להיות מוטרד בראש ובראשונה מבטיחות.

אם יש ילדים קטנים בבית, אם יש ילדים קטנים אחרים שיש להם גישה לבריכה, אם יש סיכוי קלוש אפילו שילד ימצא את דרכו לבריכה, תחשוב שוב.

בריכה רק אם מגודרת כך שתימנע גישה מילדים.

ליבי עם כל ההורים שרצו לעשות לילדיהם כיף ומצאו ילד צף בבריכה עם הפנים במים. זוועה.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

5. בריכה מושכת בלונדיות באופן תדיר.

6. יש לזכור כי ישנן עלויות נוספות כמו: תחתית לבריכה, כיסוי, כלור, ערכת ניקוי ועוד ועוד ועוד.

עידן

מחיר המים.....

אפשר לשים גם כל מרפסת בקומה השניה?

מבחינת המשקל אני מתכוון.

  • אחראי פורום
פורסם

תלוי כמובן כמה מים תמלא ומה משקלם וכמה המרפסת יכולה לשאת, איך היא בנויה ואיך נתמכת.

למיטב זכרוני, גג רגיל יכול לשאת כחצי טון למ״ר.

לגבי הבריכה, גם אנחנו בדיוק מחפשים. חבר קנה 4*2*1 ב-1000₪ כולל סולם, ה...זה עם הכלור :) , כיסוי ומשאבה מסננת,

מטויס אר אס, כך שהמוצר הנ״ל לא במחיר מדהים.

כמו שי, בטיחות בטיחות בטיחות. עד עכשיו לא הבאנו רק בגלל זה ואני עדיין בודק איך למנוע מהפעילים שלי גישה ללא השגחה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

גג עד 150 קג למר, כלומר למלא את הבריכה עד 15 סמ גובה

מרפסת זה עד 350 קג למר ובגלל שהיא תלויה מומלץ מקדם בטיחות של 10% לפחות, אז ניתן למלא במרפסת את הבריכה עד גובה 30 סמ.

לרוב הבריכות פתח יניקת מי המסנן/סקימר גבוהה מ50 סמ אז לא ניתן למלא 30 סמ

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • אחראי פורום
פורסם

זוכר די בוודאות שהמהנדס שתכנן לי את הבית אמר 400-450 ק"ג למ"ר, וזה על גג של 20 ס"מ ובלי קרבה לעמודים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה לכולם על התגובות, כמובן שעניין הבטיחות יילקח בחשבון.

עדיין לא הבנתי - מה כולל תהליך הניקוי של בריכות שכאלה?

אגב, יש יתרון לבריכה מלבנית על פני בריכה עגולה או להיפך?

פורסם
זוכר די בוודאות שהמהנדס שתכנן לי את הבית אמר 400-450 ק"ג למ"ר, וזה על גג של 20 ס"מ ובלי קרבה לעמודים.

זה לפי ת"י-412

אם הוא הינדס לך לפי עומס אחר ואתה הולך לנסות את זה זה כמובן חתיכת סיכון ואחריות.

 

לא תראה סדק...זה ישר צולל למטה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מחזק את ששעשרהשסתומים.

התקן במרפסות קובע 350 קג/מר.

ואני ממש לא בעד נסיון לבדוק אם החישובים של הקונס' המתכנן היו מדוייקים ולקחת את זה לקצה....

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תהליך הניקוי מתחלק ל-2: לכלוך פיזי (בוץ/עפר/חרקים/עלים) ואיכות המים - חשיפה לשמש תהפוך את הבריכה לירוקה מרוב אצות תוך שבוע-שבועיים, שלא לדבר על כל מיני פתוגנים נטולי צבע שיכולים לגדול בתוכה.

הכי חשוב, כפי שציינו לפני, הוא גידור פיזי של הבריכה, זאת סכנת מוות מוחשית ואי אפשר להגזים בחשיבות של הצד הבטיחותי כאן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

את הבריכה שלי הייתי מנקה בעזרת רשת עלים מחוברת למוט טלסקופי( כמות הלכלוך שהיא מוציאה הוא דיי הזוי).

לדאוג שהפילטר מים יעבוד כמה שעות ביום, בהתאם לכמות המים( בסופ"שים הייתי אפילו משאיר אותו עובד 24/7),

לדאוג שיהיו כמויות כלור ו ph נכונים במים, להיעזר בערכות ייעודיות,

ולמשקיעים אפשר לקנות כיסוי בריכה צף( שומר גם על המים קרירים, מרחיק חרקים חובבי מים וגורם למים להתאדות משמעותית פחות).

פורסם

ניקוי המים:

 

לכלוך פיזי- באמצעות רשת

לכלוך קרקעית- שואב יעודי

סינון המים עצמם- באמצעות משאבה יעודית המצויידת בפילטר- את הפילטר יש לנקות כל מס' ימים עם זרם מים ולהחליף כל מס' שבועות. את המשאבה אני מפעיל כל ערב ומנתק כל בוקר.

***לא להיכנס לבריכה כאשר המשאבה מחוברת לחשמל.

מצוף כלור קבוע במים- אני מוציא אותו רק כאשר משהו נמצא במים כי הוא מפריע.

בדיקת איכות מים- ניירות לקמוס מיועדים.

חומר לשמירה על צלילות המים.

חומר נגד ירוקת.

את הבריכה כמובן ממלאים באמצעות צינור.

ממליץ בחום על כיסוי לברכה השומר מפני חרקים, ציפורים, חתולים ועלים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...