Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב כולשהו כשהו במקור צבע סגול..

 

אים אני יכול לבקש אישור משהו כדי לצבוע אותו אצל פכח עם תנור לצבע שחור?

פורסם

מקצועיות אני מתכוון שלא היה פאשלות שיצבעו טוב ולא צבע שמתקלף

 

ואני לא מתכוון לצבוע מבפנים רק מה שרואים..

 

מישהו יודע מחיר?? בערך

פורסם

יעלה יותר מכפול!

כפול ממה?

צביעה טובה כאשר מורידים לך את הצבע הישן עולה בסביבות 3000 ש"ח, צביעה חיצונית בלבד.

כל המסגרות בתוך הרכב,בתא המנוע וכו'.. ישארו בצבע הקודם. אם גם אותם לצבוע זה סיפור ממש יקר כי צריך לפרק הרבה מאוד דברים.

פורסם

אם אתה עושה זאת דאג לתיעוד מפורט של מצב הרכב לפני הצביעה שלא יחשבו שצבעת כדי להעלים תאונות או משהוא בסגנון (אולי אתה מנסה להעלים תאונה ....:twisted: ) :wink:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
וידוע לכם כמה עולה העסק הזה של החלפת צבע? מקצועית
שאלה כזאת היא בערך כמו לשאול כמה עולה אוטו. יש פיאסטה שנת 72 ב 1000 ש"ח, יש ב.מ.וו 760 שנת 05 באיזה 800,000 ש"ח (או כמה שהחרה הזה עולה:-D ).

אתה יכול לסיים את זה ב 1000 ש"ח או ב 30,000 ש"ח. השאלה היא באיזה מצב הפח והצבע הנוכחיים, לאיזה מטרה הצביעה וכמה אתה רוצה להשקיע(לא בכסף אלא באיכות).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כפול ממה?

צביעה טובה כאשר מורידים לך את הצבע הישן עולה בסביבות 3000 ש"ח, צביעה חיצונית בלבד.

זה כשהצביעה בצבע המקור וכשאין יותר מדי חלודה / פחחות.

 

בצבע אחר כפי שאמר jlavi2002 לפחות כפול אם לא יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני רוצה לצבוע ובכלל לעשות שיפוץ מראה לרכב שברשותי.

 

הרכב : הונדה סיויק 2001 ES מצב צבע מצויין בלי תאונה(סריטה בעומק סנטים וחצי על הדלת נחשב בעלות הצביעה?)

 

אם תתנו לי פרטים איפה אפשר לעשות שפצור צבע וכדומה וכמה זה בערך יעלה אני מאוד יודה.

 

:-P

don't think too much , you'll lose it.

פורסם

פתח דפי זהב וחפש פחח במקום מגוריך.

 

לא ציינת באיזה אזור אתה נמצא, אז אין טעם שכולם ירשמו שמות של פחחים מומלצים מנהריה ועד אילת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
גם אני רוצה לצבוע ובכלל לעשות שיפוץ מראה לרכב שברשותי.

 

הרכב : הונדה סיויק 2001 ES מצב צבע מצויין בלי תאונה(סריטה בעומק סנטים וחצי על הדלת נחשב בעלות הצביעה?)

 

אם תתנו לי פרטים איפה אפשר לעשות שפצור צבע וכדומה וכמה זה בערך יעלה אני מאוד יודה.

 

:razz:

אמנם לא יזיק לסיויק 2001 שיפור מראה, אך לא מומלץ לצבוע רכב כשאין צורך (בפרט לא רכב משנתון מתקדם) . וממה שעולה מדבריך, אין צורך.

×
×
  • תוכן חדש...