Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי רשימת קניות אם זה מספיק לעשות פוליש לרכב גרמני

 

n3doqz0mym2e.jpg

 

 

האם זה מספיק ?

כמובן שיש לי פלסטלינה , וחומר סיכוך , וכל השאר.

 

האם מה שבחרתי (פדים , והחומרים ) מספיקים ? והאם הפלטה הזאת מתאימה למכונה?

 

 

תודה !!!

פורסם

רשום:

Supplied with two Velcro Backing Plates Size: 125mm ( 5” ) and 150mm (6")

לגבי הפד השחור לא בטוח למה השימוש שלו אני יודע שהולכים על הצהוב ירוק וכחול שלהם..

חומרים ניראה לי שהכל סבבה אולי תנסה אפילו ללכת על הsf4000

פורסם
רשום:

Supplied with two Velcro Backing Plates Size: 125mm ( 5” ) and 150mm (6")

לגבי הפד השחור לא בטוח למה השימוש שלו אני יודע שהולכים על הצהוב ירוק וכחול שלהם..

חומרים ניראה לי שהכל סבבה אולי תנסה אפילו ללכת על הsf4000

 

אין יותר

הsf4000 החליפו אותו במה ששמתי שם.



לגבי הפד השחור ראיתי שזה הפיניש שלהם

פורסם

טוב שמעו יצאתי משוגע חח מישהו יכול לעזור לי בפעם אחרונה לפני קנייה?

 

החלפתי את הפד השחור בכחול

 

הפד הפרווה לחיתוך עם המנזרה 400 על איזה מהירות לעשות את המכונה?

הפד הכחול(כדאי להחליף ללבן?) למנזרה 3500 לפיניש.. איזה מהירות לעשות את המכונה?

 

זהו בעיקרון?

פורסם (נערך)

ממה שאני ראיתי צריך צריך (לא יודע אם חייב) קומפרסור כדי לנקות פד פרווה כראוי.

הפד השחור הוא ללא יכולת חיתוך והוא משמש או לווקס או לפוליש מאוד מאוד עדין. אני הייתי לוקח גם כחול\שחור וגם לבן. שיהיה לווקס או לעוד פיניש.

מהירות תמיד באותה שיטה, איטית למריחה ואז גבוהה לחיתוך.

ואם קנית פלטה 3" תקנה פדים מתאימים יצא יותר זול מבארץ, גם אם תשלם עליהם מכס.

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

לא קניתי פלטה 3'' אני אשתמש עם ה5'' .. או שזה לא טוב? וקשה?

 

לגבי הפד פרווה יש לי קומרסור אז לא בעיה לנקות..

לגבי ווקס, אמרו לי שזה מיותר אחרי פוליש, אלה אם כן ליישם הגנה.. זה כן

 

אז אני יקנה פד פרווה ופד כחול

פורסם

בהנחה ומדובר על רכב גרמני עם צבע קשה(ותקין) הייתי הולך על פד פרווה של LC לחיתוך בתוספת עוד פד חיתוך מספוג, כתום של LC או Hex-Logic. כדי לסיים הייתי עובד עם וורוד של LC או ירוק של hex. פד לבן משמש לפיניש של הפיניש וזה פחות רלוונטי. הפד השחור הוא בעל יכולות חיתוך מזעריות עד לא קיימות בלכה גרמנית והוא טוב ליישום ווקס או גלייז. מבחינת ה fg400 וה 3500, אחלה שילוב. שלומי.

 

Sent from my E5823 using Tapatalk

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
בהנחה ומדובר על רכב גרמני עם צבע קשה(ותקין) הייתי הולך על פד פרווה של LC לחיתוך בתוספת עוד פד חיתוך מספוג, כתום של LC או Hex-Logic. כדי לסיים הייתי עובד עם וורוד של LC או ירוק של hex. פד לבן משמש לפיניש של הפיניש וזה פחות רלוונטי. הפד השחור הוא בעל יכולות חיתוך מזעריות עד לא קיימות בלכה גרמנית והוא טוב ליישום ווקס או גלייז. מבחינת ה fg400 וה 3500, אחלה שילוב. שלומי.

 

Sent from my E5823 using Tapatalk

 

תודה על העזרה !

אז אתה אומר פרווה + פד חיתוך של HEX עם מנזרה 400

ופד ירוק של HEX למנזרה 3500 ?

 

אם אני רוצה ליישם אוטם צבע 109 איזה פד להשתמש ?

פורסם

בדיוק, את יישום האוטם הייתי עושה בשחור או אפילו באדום. דרך אגב, רוב המוצרים כאן ניתנים לרכישה באוטוסטור (סתם קטע שלי שמעדיף לתמוך בעסקים בארץ הקודש אם זה אפשרי)

 

Sent from my E5823 using Tapatalk

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
בדיוק, את יישום האוטם הייתי עושה בשחור או אפילו באדום. דרך אגב, רוב המוצרים כאן ניתנים לרכישה באוטוסטור (סתם קטע שלי שמעדיף לתמוך בעסקים בארץ הקודש אם זה אפשרי)

 

Sent from my E5823 using Tapatalk

 

תודה רבה על העזרה חבר,

 

אני מזמין את המכונה מחול אז על הדרך גם את המוצרים.. יוצא לי יותר משתלם בכמה מאות שקלים שזה משמעותי

פורסם

שלומי, את האוטם לא מיישמים ידנית?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

את האוטם ניתן ליישם ידנית וגם באמצעות מכונה.

מד עובי צבע אף פעם לא יכול להזיק,אבל לזרוק אלפיה ויותר על משהו שלא משתמשים בו תדיר לדעתי זה מיותר.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...