Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו שתקתי (כי לא הייתי פה) אבל אני לא יכול יותר, אני יוצא להצלת הליאנה !

אני מסכים איתכם לחלוטין שהליאנה סדאן פשוט חסרת פרופורציות אבל אל תעשו מימנה מוטציה מושלמת, גירסת האצ'בק, ובמיוחד החדשה, ניראת אפילו טוב מאוד!

זה רכב גדול, קטן יותר מג'יפ או מסחרית, אבל גדול יותר מפרייבט רגיל, מאוד נוח לנהיגה (עזבו את הביצועים, אני מדבר על ראית הכביש ועל הישיבה הגבוהה.)

חוץ מזה היא לא שונה ולא עיצוב חדשני ובלה בלה בלה, ראו רנו סניק כדוגמא!

 

ד"א הרכב הכי מכוער לדעתי הוא הרנו טווינגו, גם מבחינת עיצוב פנים...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה צודק הליאנה סדאן היא מגעילה בטירוף

ההצ'באק היא יותר נורמלית

 

ועם קצת הומור לדעתי לא תמצאו מכונית יותר מכוערת מזאת

 

loser14.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אהמממ..סליחה..לא כל הישראלים כי אתה כמובן לא דביל. אבל מה עם האירופאים שמתעקשים שהמכוניות הגדולות יותר כמו מרצדס ובמ"וו הן עם בגאז'? אהה..נכון, הם, לפי הפסיכולוגיה בגרוש שלך, דבילים. ובכלל, מה הקשר בין הצ'בק ודביליות? עצם העובדה שיש לי קורדובה (איביזה עם בגאז'...) ושלילדה שלי יש איביזה (קורדובה בלי בגאז'...) מעידה משהו על רמה שכלית? נו, באמת..תפסיקו בבקשה ללכת כמו עוורים אחרי טרנד שעיתונאי רכב (דבילים או לא...) מאכילים אתכם.
במקרה של הקורדובה דווקא אני חושב שיצא טוב. הוציאו דגם חדש השקיעו בעיצוב מאמצים וקראו לו בשם אחר. אני בעד זה. הבעיה שלי היא כאשר לוקחים האטצ'בק עם שם שאנשים לא יהססו הרבה לפני שהם ירוצו לקנות אותו, תוקעים לו מאחורה בגאז' בלי הרבה לחשוב כי זה מה שרוצים ומוכרים את זה לישראלים (גם לא דבילים).... פשוט תמיד זה היה נראה לי כדרך של החברה להיפטר מעוד כמה יחידות מהצד.. משהו בסגנון "נתקע בגאז' מאחורה וזה יימכר כמו לחמניות"... אותי זה קצת מעצבן.. ולכן נראה לי כי בגלל חוסר המאמץ שהושקע בדגמים האלה הם כמעט תמיד יוצאים מכוערים, למרות שהם לא חייבים להיות ככה (כמו בקורדובה וב-3 של מזדה)

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אז לאחר שהקסם כבר פג הגעתי למסקנה המצערת שהפורד קא הוא אוטו מכוער. בהתחלה הוא נראה לי חמוד ושובב וקצת מוזר (מהבחינה הטובה) אבל אחרי שההייפ נגמר הבנתי שהוא בסך הכל מכוער, אפילו מאוד מכוער.



 

Ford%20Ka.jpg

fordk028.jpg

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

המולטיפלה היא בהחלט המכונית המכוערת ביותר שנוצרה (תסלחו לי, אבל זה לא עיצוב מודרני, המכונית נראית כאילו היא חולה)

מיד אחריה נמצאת הפרארי אנזו.

פורסם

אז לאחר שהקסם כבר פג הגעתי למסקנה המצערת שהפורד קא הוא אוטו מכוער. בהתחלה הוא נראה לי חמוד ושובב וקצת מוזר (מהבחינה הטובה) אבל אחרי שההייפ נגמר הבנתי שהוא בסך הכל מכוער, אפילו מאוד מכוער.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אכן הוא רכב מכוער מאוד אבל איכשהו גרסת הקבריולט (streetka) יצאה בסדר

car066sc.jpg

ka02.jpg

streetka.jpg

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם
המולטיפלה היא בהחלט המכונית המכוערת ביותר שנוצרה (תסלחו לי, אבל זה לא עיצוב מודרני, המכונית נראית כאילו היא חולה)

מיד אחריה נמצאת הפרארי אנזו.

פרארי אנזו?... הכי מכוערת אי פעם?... אתה בסדר?

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
פרארי אנזו?... הכי מכוערת אי פעם?... אתה בסדר?
בין המכוערות, כן.

טוב, אני מניחה שהטעם שלי הוא נורא...לא טעם הרוב.

(אתם יודעים, לי יש טעם..טוב:grin:)

 

וזה את.

פורסם

מכונית מכוערת שכרגע עולה לי בראש לא אחרת מאשר -רנו טווינגו [הצפרדע שלא הפכה לנסיך בכבודה ובעצמה ..]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שכחתי להוסיף..

 

יש ת'פולו הזאת רגילה 1400מהדגמים הישנים יותר 97..

עם כל הצבעים כחול אדום צהוב ירוק......

אל תגידו שהיא לא מכוערת , ומי קונה כזאת דווקא?!?

פורסם
בין המכוערות, כן.

טוב, אני מניחה שהטעם שלי הוא נורא...לא טעם הרוב.

(אתם יודעים, לי יש טעם..טוב:grin:)

 

וזה את.

לפחות אנחנו מסכימים על דבר אחד... המולטיפלה באמת נראית כאילו יש לה איזה מחלה שמעוותת את הפנים.. יאכס...

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
הנה אחת המכוניות המכוערות על כבישי ישראל... אחת שגורמת לי לא לאהוב חברות אמריקאיות-

 

CHRYSLER VISION. שאלוהים יעזור.

 

chrysler_vision.jpg

 

אדם.

היא נראית כמו כל מכונית אמריקאית אחרת של אמצע שנות התשעים בערך שיש לכל סוכני ה-fbi למיניהם בסרטים. אמנם מכוערת אבל יש המון שנראות אותו דבר.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..


×
×
  • תוכן חדש...