Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי היי!! אומנם היא לא מיס יוניברס אבל הפיאט טמפרה בהחלט לא מכוערת!!

היא דיי רגילה למען האמת , והאחרונות מהשנים -95 -96 לא רעות..

 

בכל אופן הBMW החדשות(סדרה 5 - 7 ) לדעתי זוועתיות!! מחברה כזו בחיים לא הייתי מצפה שיצא משו כזה זוועתי!

פורסם

למורה שלי למחשבים יש את היאריס הזאת, אני וחבר שלי הלכנו ורואים את האוטו שלה בחניה(לא ידעתי אז שזה שלה), ואז אני אומר לחבר שלי בואנה,איזה אוטו מגעיל, מי הדפוק שקנה אותו.

ואיך לא אני והמזל שלי, המורה עוברת לידי ואומרת :"זה שלי, גם הציון שלך יהיה מגעיל :twisted: "

טוב בקשר למועמדות:

כולן יפות(או שלא), כולן מוכשרות, אבל רק אחת מגעילה.

האמת קשה לי לבחור כולן לא יפות לדעתי חוץ מהקריזלר שנראת בסדר לדעתי

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תיקון טעות: חלקכם לא הבין אותי נכון (ודי בצדק). לא התכוונתי שתבחרו מהמכוניות שאני הבאתי אלא שתחשבו על אחת (או יותר) לבד.



 

סליחה על האי ההבנה.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

תיקון טעות: חלקכם לא הבין אותי נכון (ודי בצדק). לא התכוונתי שתבחרו מהמכוניות שאני הבאתי אלא שתחשבו על אחת (או יותר) לבד.



 

 

 

סליחה על האי ההבנה.

 

 

 

 

כנראה שלא ראית מספיק מכוניות בחייך אם אתה קורא למכוניות שהצגת מכוערות.

 

תהיה יצירתי יותר, תחשוב בכיוון של הפונטיאק אזטק:lol:

aztec.jpg

(בטח שFOR SALE אלא מה?:wink:)

 

נ.ב.

רוני הציג כאן בעבר את עשרת המכוניות המכוערות ביותר ע"פ CAR (תחפש את השירשור במידה וזה מעניין אותך).

פורסם

אוסטין אלגרו.ללא ספק אחת המכוערות של כל הזמנים,אוטו עם סקס אפיל של טלפון ציבורי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

באמת חשבתי על האזטק (על סמך איזה אתר בריטי על המכוניות המכוערות ביותר בבריטניה... חפשו בגוגל..) אבל הרגשתי שעדיף שאני אלך על מכוניות יותק מיינסטרים....



 

אם כבר אז המורגן אירו8. הכל נחמד ואפילו די נאה עד שגיעים לפנסית הקדמיים... אני היחיד שיש לו תחושה שהמכונית פשוט פוזלת?

 

kep_het_kep_03_12_morgan_aero_8_nagy.jpg

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

לדעתי

הליאנה זה באמת בושה רכב כזה מכוער

זה מרגיז שיש עוד חברות שבשנת 2005 מוציאות כאלה רכבים !

יש לנו עוד הרבה זמן לסבול את החרא הזה

 

אם תשאלו אותי זה מראה מהשהו על האופי של הבנאדם שקונה את הליאנה

אופי שאניבהחלט לא אוהב( ועל תקטלו אותי...)

פורסם
דווקא המורגן מהממת:roll:

היא באמת יפה חוץ מהפנסים הקדמיים..... היא פוזלת!!

 

Morgan-Aero-8-pic-31-4672968.JPG

 

aero8.jpg

 

oct02-aero.jpg

 

אף אחד לא רואה למה אני מתכוון בזה שהיא פוזלת?!?? לא מבין אתכם אנשים....

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
IMPREZA 2007

גיזס פאקין קרייסט שיז אגלי

 

מצד שני אני לא מאמין שככה היא באמת תראה (אם אני מזהה נכון מדובר בתמונות של איזה מגזין יפני נידח שמסתובבות באינטרנט בזמן האחרון)

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..


×
×
  • תוכן חדש...