Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני רוצה לקנות לעצמי מכונית בהקדם האפשרי,

אבל זה מצריך ממני להיכנס לתוך תחום שבאמת אין לי בו שום הבנה, והאמת שזה די מתסכל.

אני מתל אביב, וכל מגרשי המכירה נמצאים מחוץ לעיר, ואני לא רוצה לנסוע לחינם ולהסתובב לבד בין אנשי המכירות האגרסיביים שינסו קרוב לוודאי למכור לי כל דבר שעולה על רוחם.

אז אני אשמח אם תוכלו לעזור לי קצת להכין את עצמי לפני.

 

הצרכים שלי ממכונית הם:

  • מחיר בסביבות ה-40,000 ש''ח
  • יד ראשונה
  • קילומטראז' נמוך
  • מצב מכני מצוין (אני לא רוצה לבלות במוסך...)
  • נסיעות עירוניות וגם בין עירוניות

 

לפי דברים שקראתי באינטרנט, נראה לי שאולי הדגמים הבאים יכולים להיות רלוונטיים:

  • סקודה CITYGO
  • סיאט MII
  • סוזוקי אלטו
  • פג'ו 107

 

תודה וחג שמח :)

פורסם

עד שחכמי הפורום האחרים יצטרפו ויגיבו, אני יגיד לך ככה:

 

1. אל תקני מסוחרים בשום פנים.

2. את יכולה לקנות לבד, אם תיעזרי במאמר שמופיע בפורום, בפורום עצמו ובזהירות סבירה (אם תרצי, שלחי לי מייל בהודעה פרטית ואשלח אלייך מאמר שלי שמכוון איך לקנות רכב לבד)

3. כדי שנוכל לייעץ לך מה לקנות, אנחנו צריכים לדעת קצת יותר מה אופי השימוש שלך ברכב, איזו תיבת הילוכים את רוצה וכיו"ב.

 

בהצלחה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

ידני או אוטומט?

 

באופן כללי, בהחלט מומלץ לגשת למגרשי המכירה - אבל לא לכאלה ששמם "משה טרייד אין", "דוד הזדמנויות ברכבים" או משהו בסגנון - אלא לחברות גדולות וגדולות פחות, כמו קל אוטו, פרי, אלבר, אלדן וכו'. שם יש מבחר די גדול של רכבים, כולל רכבי מיני.

 

אחרי שננעלת על כמה דגמים, אני מציע לעשות קודם כל סיבוב באיזור שבו יש כמה וכמה סוכנויות שאפשר לגשת אליהן ברגל, לקבל הצעות מחיר ולהשוות מחירים.

 

ברכבי מיני תקציב של 40 אלף ש"ח נחשב מכובד מאוד, ולכן אין סיבה להתפשר על ק"מ אסטרונומי או רכב אחרי תיקוני תאונה ופחחות. בהחלט אפשר למצוא דברים איכותיים - רכבי השכרה שנמצאים שנה-שנה וחצי על הכביש ועכשיו מסיימים שירות.

 

אפשר בהחלט להוסיף לרשימה גם את פיאט פנדה.

פורסם

אני מבין שאת מתעניינת במכוניות מיני- מכוניות קטנות, מותאמות לכרך העירוני, חסכוניות ולרוב אמינות.

את מעוניינת בתיבת הולכים אוטומטית או ידנית? רוב מכוניות האוטומטיות בסגמנט מגיעות עם תיבות הילוכים רובוטיות חד מצמדיות, שהן בנויות כמו תיבת הילוכים ידנית, אבל האוטו מעביר הילוכים בעצמו, והנסיעה לא ממש נוחה- העברות ההילוכים מוגשות ומטלטלות את הרכב, יש דרדור קטן בהתחלה בעלייה וכל הסימפטומים של תיבה ידנית. יש שמסתדרים עם תיבה כזו, יש שממש שונאים אותה, תעשי סיבוב ותראי לאיפה את משתייכת. היחידות בקטגוריה שמשודכת לתיבה אוטומטית ״רגילה״ (פלנטרית) הן סוזוקי אלטו, קיה פיקנטו ו-יונדאי i10. מהאלוטו הייתי נמנע, רכב ספרטני, בסיסי ולא מאוד בטיחותי. ה-i10 קצת יותר טובה- היא מרווחת מספיק ואפילו המנוע לא רע בכלל- אבל הנוחות וצריכת הדלק לא להיט, והיא נותנת תחושה כאילו חסכו עלייך (מדובר על הדור הקודם, הנוכחי ממש לא כך). האופציה המאוזנת מבין כולן תהייה הפיקנטו- היא לא ממש חסכונית, ויכנסו לך מכוניות מהשנתיים הראשונים (וגם זה בלחץ), אבל בתמורה תקבלי רכב שמרגיש יותר כמו ״אוטו אמיתי״ ופחות כמו מכונית תקציב- הוא מאובזר, בטיחותי, מרווח יחסית, ואפילו באחריות (קונים פרטיים מקבלים 7 שנות אחריות). עוד אופציה היא לרדת בשנתון ולעלות סגמנט- סופר מיני, ואז יהיו לך כל מיני מכוניות כמו סיריון שהן אמינות גם (אם תעלי בתקציב קצת אז גם יונדאי i20, מאזדה2, מיצובישי ספייס סטאר ועוד).

מבין ההצעות שהעילת הייתי בוחר בסיאט- את הסטורי הסברתי למה לא אהבתי, הפיג׳ו גם מרגישה כאילן חסכו עלייך- המנוע רועש, הוא לא מאוד מרווח ולא הכי בטיחותי/יציב- אבל מאוד חסכוני ואמין. הסקודה היא בעצם כמו הסיאט רק יקרה יותר (אותו מנוע/גיר, שלדה וכו׳).

הסיאט גם לא מאוד מאובזרת, אבל הפנים איכותי יחסית, הרכב מרווח (שוב יחסית), תא המטען גדול (251 ליטר- שני הכי גדול בסגמנט [שלישי אם כוללים את סמארט פורטו המגוכחת], רק יונדאי i10 החדשה גדולה ממנו בליטר אחד), המנוע (בגרסת 75 כ״ס) חזק וחסכוני, והרכב מרגיש טוב לנהיגה.

מהן הדרישות שלך? (3/5 דלתות, צריכת דלק טובה/מרווח טוב/אמינות) וכו..

פורסם
ידני או אוטומט?

 

באופן כללי, בהחלט מומלץ לגשת למגרשי המכירה - אבל לא לכאלה ששמם "משה טרייד אין", "דוד הזדמנויות ברכבים" או משהו בסגנון - אלא לחברות גדולות וגדולות פחות, כמו קל אוטו, פרי, אלבר, אלדן וכו'. שם יש מבחר די גדול של רכבים, כולל רכבי מיני.

 

אחרי שננעלת על כמה דגמים, אני מציע לעשות קודם כל סיבוב באיזור שבו יש כמה וכמה סוכנויות שאפשר לגשת אליהן ברגל, לקבל הצעות מחיר ולהשוות מחירים.

 

ברכבי מיני תקציב של 40 אלף ש"ח נחשב מכובד מאוד, ולכן אין סיבה להתפשר על ק"מ אסטרונומי או רכב אחרי תיקוני תאונה ופחחות. בהחלט אפשר למצוא דברים איכותיים - רכבי השכרה שנמצאים שנה-שנה וחצי על הכביש ועכשיו מסיימים שירות.

 

אפשר בהחלט להוסיף לרשימה גם את פיאט פנדה.

 

 

תודה רבה.

פורסם
אני מבין שאת מתעניינת במכוניות מיני- מכוניות קטנות, מותאמות לכרך העירוני, חסכוניות ולרוב אמינות.

את מעוניינת בתיבת הולכים אוטומטית או ידנית? רוב מכוניות האוטומטיות בסגמנט מגיעות עם תיבות הילוכים רובוטיות חד מצמדיות, שהן בנויות כמו תיבת הילוכים ידנית, אבל האוטו מעביר הילוכים בעצמו, והנסיעה לא ממש נוחה- העברות ההילוכים מוגשות ומטלטלות את הרכב, יש דרדור קטן בהתחלה בעלייה וכל הסימפטומים של תיבה ידנית. יש שמסתדרים עם תיבה כזו, יש שממש שונאים אותה, תעשי סיבוב ותראי לאיפה את משתייכת. היחידות בקטגוריה שמשודכת לתיבה אוטומטית ״רגילה״ (פלנטרית) הן סוזוקי אלטו, קיה פיקנטו ו-יונדאי i10. מהאלוטו הייתי נמנע, רכב ספרטני, בסיסי ולא מאוד בטיחותי. ה-i10 קצת יותר טובה- היא מרווחת מספיק ואפילו המנוע לא רע בכלל- אבל הנוחות וצריכת הדלק לא להיט, והיא נותנת תחושה כאילו חסכו עלייך (מדובר על הדור הקודם, הנוכחי ממש לא כך). האופציה המאוזנת מבין כולן תהייה הפיקנטו- היא לא ממש חסכונית, ויכנסו לך מכוניות מהשנתיים הראשונים (וגם זה בלחץ), אבל בתמורה תקבלי רכב שמרגיש יותר כמו ״אוטו אמיתי״ ופחות כמו מכונית תקציב- הוא מאובזר, בטיחותי, מרווח יחסית, ואפילו באחריות (קונים פרטיים מקבלים 7 שנות אחריות). עוד אופציה היא לרדת בשנתון ולעלות סגמנט- סופר מיני, ואז יהיו לך כל מיני מכוניות כמו סיריון שהן אמינות גם (אם תעלי בתקציב קצת אז גם יונדאי i20, מאזדה2, מיצובישי ספייס סטאר ועוד).

מבין ההצעות שהעילת הייתי בוחר בסיאט- את הסטורי הסברתי למה לא אהבתי, הפיג׳ו גם מרגישה כאילן חסכו עלייך- המנוע רועש, הוא לא מאוד מרווח ולא הכי בטיחותי/יציב- אבל מאוד חסכוני ואמין. הסקודה היא בעצם כמו הסיאט רק יקרה יותר (אותו מנוע/גיר, שלדה וכו׳).

הסיאט גם לא מאוד מאובזרת, אבל הפנים איכותי יחסית, הרכב מרווח (שוב יחסית), תא המטען גדול (251 ליטר- שני הכי גדול בסגמנט [שלישי אם כוללים את סמארט פורטו המגוכחת], רק יונדאי i10 החדשה גדולה ממנו בליטר אחד), המנוע (בגרסת 75 כ״ס) חזק וחסכוני, והרכב מרגיש טוב לנהיגה.

מהן הדרישות שלך? (3/5 דלתות, צריכת דלק טובה/מרווח טוב/אמינות) וכו..

 

 

ממש תודה על הפירוט. לגבי הדרישות - ממש חשוב שתהיה אוטומטית, עדיף כמובן 5 דלתות, אבל אתפשר על 3 אם צריך. צריכת דלק - חסכונית כמה שאפשר. חשוב שיהיה אוטו בטיחותי. המרווח לא הכי חשוב לי, אני נוסעת לרוב לבד.

אז בעצם רק כדי לחדד את הדברים שלך - כדאי לי לקנות את הסיאט MII ?

פורסם
עד שחכמי הפורום האחרים יצטרפו ויגיבו, אני יגיד לך ככה:

 

1. אל תקני מסוחרים בשום פנים.

2. את יכולה לקנות לבד, אם תיעזרי במאמר שמופיע בפורום, בפורום עצמו ובזהירות סבירה (אם תרצי, שלחי לי מייל בהודעה פרטית ואשלח אלייך מאמר שלי שמכוון איך לקנות רכב לבד)

3. כדי שנוכל לייעץ לך מה לקנות, אנחנו צריכים לדעת קצת יותר מה אופי השימוש שלך ברכב, איזו תיבת הילוכים את רוצה וכיו"ב.

 

בהצלחה, דב

 

 

היי דב,

 

תודה על הטיפים,

אני זקוקה לרכב בשביל נסיעות עירוניות ובין עירוניות,

ופעם פעמיים בשבוע גם נסיעות יותר ארוכות (לטיולים וכ')

תיבת הילוכים - רק אוטומטית (אולי גם רובוטית, אבל עדיין לא יצא לי לנסות....)

שתהיה חסכונית בדלק, וגם בטוחה לנסיעה ולמקרה של תאונות..

פורסם

למיטב ידיעתי יונדאי I10 וקיה פיקנטו עם מנוע 1000 אוטומט יכולות לעשות את העבודה.

 

הפיקנטו היא המודרנית מבין השתיים (בתקציב שלך). בשנת 2015 נכנסה I10 חדישה יותר למשחק, שווה לנסות למצוא כאלה - חדשות עולות 64K, אז אני מניח שאחת בת שנה שנסעה קצת הרבה, יכולה אולי להיכנס בתקציב.

פורסם

משיטוט קל בלוחות מצאתי קיה פיקנטו עם ק"מ שפוי במחיר טוב- אך שימי לב לכמות הידיים שעבר הרכב בארבע וחצי השנים שהוא על הכביש (3 ידיים) ולעובדה שאני די בטוח שהבחור סוחר (ראיתי עוד לא מעט מודעות רכב אחרות שלו). יכול להיות שמצאת מציאה ויכול להיות שזה רכב מחורבן- http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCartrade.php?CatID=1&SubCatID=8&RecordID=3426144&Code=c119e1163d190d24a9934c7db21958f9

מצאתי גם יונדאי I10 שנת 2014 עם ק"מ נמוך אבל במחיר חריגה מהתקציב- http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCar.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=20b99324f92bfbf8230ebeacbb84f859206&Code=c119e1163d190d24a9934c7db21958f9

שימי לב שלא היונדאי ולא הקיה חסכוניות מאוד.

 

לגבי הסיאט, תוכלי לערוך נסיעת מבחן על הרכב (גם אצל המוכר וגם בסוכנות- הרכב נמכר כחדש גם בימים כסדרם בישראל). הרכב לא מאוד הצליח בישראל- ומכאן המחירים הנמוכים. רב המכוניות בלוחות נראות שייכות ל"אוטודיל" (חברת טרייד אין גדולה יחסית, נציגהה של צ'מפיון), אבל מצאת את הרכב הבא- ק"מ נמוך, עלה לכביש בסוף אוקטובר, פרטי (אבל מעל התקציב)- http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCar.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=35c46da26e17d9a0cf8c3c680c19b091524&Code=c119e1163d190d24a9934c7db21958f9

ובגזרת ה-3 דלתות: http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCar.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=4053164&Code=c119e1163d190d24a9934c7db21958f9

בהצלחה

פורסם

הקיה פיקנטו רכב מאוד מאוד יעיל ואמין , ואני חושב שעדיף לך ללכת עליו , הוא כולל 7 שנות אחריות מה שאומר שתישאר לך עדיין אחריות כאילו קנית רכב חדש , וכבעלים של אחד אני מאוד מאוד מרוצה.

פורסם (נערך)

האחריות הארוכה על פיקנטו לא תקפה במקרים של בעלות ליסינג\השכרה.

 

Sophie Keren

חבל שאת פותחת כל כך הרבה שרשורים בהתייעצות שלך.

בכל שרשור שוב ושוב שואלים אותך את אותן השאלות (איזה גיר, כמה נוסעים, מה מסלול הנסיעה וכו.. )

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...