Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סלריו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!!

מעניין לדעת על סוזוקי סלריו החדש ?

מנוע שלו 1.0 ו68 כ"ס אם סוחב מצוין עם מזגן לעלייה או ככה?

תודה

מחכה תשובה

פורסם

המנוע הוא אותו מנוע של האלטו.

בגרסה האוטומטית, הגיר הוא רובוטי בסלריו לעומת אוטומטית פלנטרית באלטו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מנוע 1000 אטמוספרי עם 68 כ"ס על רכב מיני יכול לעשות כל מיני דברים אבל "סוחב מצוין עם מזגן בעליה" הוא לא אחד מהם.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
הוא מיוצר בתאילנד.

נראה לי שכאן זה נגמר לא?

 

אין קשר.

בקשר למנועים הללו,בעליות אתה תרגיש את הקושי שלהם,במישור אין בעיה לנסוע מהר וכובן לעקוף.

אבל בעליה הוא לא סוחב מצוין עם מזגן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ואם יסע מחוץ לעיר אז מה יקרה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יבואו שלושה תאילנדים ויעזרו לו לסחוב.

באמת לא מבין את אלה שמבחינתם רק רכב שעושה מתחת ל 10 שניות מאפס למאה מתאים לנסיעה מחוץ לעיר. מספיק לנסוע כמה ימים בכבישים באיטליה כדי לראות המון (המון!) רכבי מיני נוסעים לצד מכוניות ספורט מטורפות ומסתדרים מצוין. אין רכב שלא מסוגל לנוע על כבישים מהירים, גם סמארט או ג׳ימני שלוקח להם 18 שניות בערך להאיץ ל 100...

אז גם לסלריו לא תהיה בעיה.

פורסם

בדיוק ככה.

הרכב ייסע בכל מצב, אלא שאם אתה עולה כל בוקר לירושלים או לכרמל, כנראה שעדיף לך רכב שיעשה את זה עם פחות מאמץ.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

וכמובן שהדגם שנבחן באירופה שונה מהנמכר כאן. בתור פרט ראשון - 4 לעומת 6 כריות אויר. לא יודע כמה זה משמעותי, אבל, כרגיל, יש בעיה בהתיחסות ל-EuroNCAP.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וזה המקום ל120 מקבלי המשכורת, להתערב ולתת הפחתה במס רכישה\אגרה לדגם שנבחן על ידי EuroNcap וללא להפחית מס לדגם שלא נבחן. או שאנחנו במצב כל כך טוב מבחינת תאונות דרכים קטלניות שאין צורך להכניס סעיפים קטנוניים שכאלו ..

או שבעצם עדיף להקים וועדה, שאחרי שנתיים תחליט החלטות, שיועברו ליועץ משפטי, שלאחר שנה יחליט להעביר את הנושא לוועדה נוספת, שהחלטותיה לאחר זמן מה, יועברו שוב ליועץ המשפטי (בתקווה שאותו אחד, באותה הקדנציה), ולאחר מכן תעלה כותרת בעיתון, יומיים אחרי, יכנסו למגירה ואף אחד לא יזכור בכלל על מה היה מדובר, כי הערבים נוהרים אל הקלפיות וצריך להצביע ביבי למען הבטחון.

 

קצת קיטור.

פורסם

עזוב אותך מהסמרטוטים בכנסת. פשוט אל תקנו . הסיבה העיקרית שלא קניתי איביזה והלכתי על ג'אז שעולה 20% יותר זה העובדה שהיבואן החליט לחסוך ולהביא את הרכב עם 2 כריות אוויר פחות. בבטיחות לא חוסכים. פשוט אל תקנו.

פורסם

stum - אולי לא הבנת, אבל ב-NCAP נבחן דגם עם 4 כריות אויר, בישראל מותקנות שש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...