Jump to content

box4

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי box4

  1. בסדר תודה בוקי
  2. שלום יש לי בלאנו חדשה ומרוצה עד היום. עבר 20אלף קמ. בדקתי במנןע שמן. חצי שמן ל20אלף קמ אם זה נורמלי או לא? מחכה לתשובכם ותודה
  3. היי דאציה אם יש סניף חיפה ?
  4. מה דעתכם על סוזוקי קרואסבר או קיה פורטה (קנייה מ 0 ק"מ )
  5. תקציב עד 100אלף פחות 15000-20000קמ בערך בשנה נסיעות הרבה
  6. שלום לכולם היינו לחנות סוזוקי.. ואהבנו בסוזוקי בלנו החדשה שאלה איך בזה? אם זה חיסכוני דלק וגם יש כוח בשביל עלייה להר או עדיף sx4 או רכב אחרת ? תודה
  7. box4

    קיה פורטה 2013

    אוקי ותודה לכולם שבוע הזה אחפש לקנות קיה פורטה 2012-3 .
  8. שלום מה דעתכם על קיה פורטה 2013 ls ? אמין טוב ? איך בדלק? שוק טוב ? תודה
  9. box4

    ניסאן נוט 2012

    הבנתי אז תציעו לי איזה רכב עדיף ? חשוב לי שיהיה אמין מאוד וחיסכון דלק עד 50 אלף שח פלוס ומינוס תודה
  10. box4

    ניסאן נוט 2012

    אוקי שבוע הבא אקח אותו לבדיקה ונראה למה אף אחד לא קונים את זה ? בגלל שוק חלש ? או צורה לא יפה ?
  11. box4

    ניסאן נוט 2012

    תודה אם אותו מנוע של טידה? חיסכון כמה ק"מ ליטר?
  12. מתבלט לקנות ניסאן נוט 2012 אוטומטי. אנו רכב משפחתית אם שוק טוב? אמין ? חסכני דלק?
  13. box4

    סוזוקי סלריו

    לא מכיר מנוע של יונדאי .. רציתי שיהיה אמין טוב וארוך 5-7 שנים. גם אין בעיה לסחוב טוב לעלייה.
  14. box4

    סוזוקי סלריו

    המנוע הוא אותו מנוע של האלטו אבל מנוע של האלטו אמין יותר מיונדאי וקיה.. לא? הגיר הוא רובוטי בסלריו אולי משהו חדש ושיפור.
  15. ערב טוב!! מעניין לדעת על סוזוקי סלריו החדש ? מנוע שלו 1.0 ו68 כ"ס אם סוחב מצוין עם מזגן לעלייה או ככה? תודה מחכה תשובה
  16. היי כולם אני מעניין לשמוע ולקנות את זה מה דעתם על ניסאן אלמרה החדשה ? תודה
  17. box4

    סוזוקי קרוסאובר

    שילדת מרכב. משמעות נמוכה : סימני פגיעה לפנים , סימני פגיעה קצות שילדה
  18. box4

    סוזוקי קרוסאובר

  19. box4

    סוזוקי קרוסאובר

    תודה רבה , היום הלכתי לבדיקת רכב ( סריקה רכב ממחושב) תראו את התמונה זו ומה דעתכם ? אם כדאי לי לקנות את זה ?
  20. box4

    סוזוקי קרוסאובר

    אין תשובה על אם גיר רציף מחזיק ארוך כמו אוטומטי כרגיל? מה עדיף לקנות דרך יד 2 או מגרש של "טרייד קאר" ?
  21. box4

    סוזוקי קרוסאובר

    אם גיר רציף מחזיק ארוך כמו אוטומטי כרגיל?
  22. שלום לכולם מה דעתכם על קרואסבאור ? חלקו אומרים לי להתרחק מזה בגלל גיר רציף אוטומטי ? אם זה נכון ? תקציב שלי לקנות דרך יד שניה (קרואסבאר 2014) תודה
  23. אני רוצה לדעת מה עם סוזוקי ? אני מחכה עוד תגובות שלכם כדי לפני לקנות את הרכב.
  24. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  25. היי תוכל לעשות לבד ולשים 5w/40 או 10w/40 שמן גיר - דסקרון 3 פלגים מסנן אויר מסנן דלק פילטר שמן
×
×
  • תוכן חדש...