Jump to content

box4

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי box4

  1. בדקתי באתר על פלקן כמעט אותו מחיר של הנקוק אם פלקן יותר טוב מהנקוק בגלל פלקן יפני?
  2. שלום hwgeek בקשר להנקוק k715 איפה מקום אני יכול להגיע ולקנות תודה
  3. הנקוק k715. מחיר טוב. אתמול הם מציעים לי הנקוק k415. עולה 350 שח כולל מע"מ ועבודה אפשר לדעת מה הבדל. 715 ל415 ? תודה
  4. שלום, אני צריך להחליף את 4 הצמיגים החדשים בניסאן פרפקט 2006 יש לכם המלצה על יצרן צמיגים שיהיה מחיר טוב ועדיין בטיחותי? מידות: 185.65.15 אני נוסע כ 15-17 אלף ק"מ בערך בשנה. תודה
  5. שלום לכולם! שאלה: אם שמן מנוע של 10/40w lm mos2 מתאים לניסאן אלמרה פרפקט 2006? או תציעו לי איזה שמן מנוע מומלץ תוודה ...מחכה לתשובה לכם.
  6. שלום לכולם!!!!!! אני רוצה לשאול אם מי קירור 50:50 של פרסון מתאים לניסן אלמרה פרפקט 2006? תודה מחכה לתשובה ממכם
  7. היי כולם! אני רק רוצה לדעת מה מצב מנוע שלי וזהו חבר שלי כבר עשה לבדיקת הפוך באוטו שלי.. 1- 200 2- 210 3- 200 4- 210 אם זה בסדר?
  8. שלום לכולם אוטו שלי סוזוקי בלנו ..230 אלף ק"מ אני צריך לדעת כמה צריך בדיקת לחץ הפוך ? תודה
  9. היי אוטו שלי גם סוזוקי בלנו 98 אין פיטר מזגן.. (רק לנקות מסנן אויר וזהו)
  10. תודה בועז אבל נפח רק 1.6 ... כי אין ארץ נפח 1.8 של סוזוקי בלנו
  11. סוזוקי בלנו 98 רציתי לדעת כמה יניקה: פליטה: תודה
  12. כן מתאים לאוטו שלך
  13. מישהו יודע איך מחליפים פילטר של המזגן בניסאן אלמרה פרקפט שנת 2006 כמה עולה פילטר המזגן? תודה
  14. באמת תודה denon. תוכל לעזור לי. חיפשתי ולא מצאתי.. איפה נמצא מסנן מזגן ? תודה
  15. תודה.. בקשר לפז..איפה לקנות, אבל אני עדיף לקנות בחנות חלקים קרוב לביתי 10W40 AC DELCO חצי סינטי (אני רוצה לדעת אם צריך סינטי מלא או לא) נוזל קירור קופסה צבע צהוב של פרסון עולה 50 ש"ח אם זה אפשר להשתמש באוטו של ניסאן? תודה אנשים
  16. שלום כולם צריך בבקשה המלצה לשמן מנוע לניסאן אלמרה פרטקט 1800 סמ"ק 2006. בקשר לנוזל קירורירוק אם אפשר שם חברה של פרסון או רק מקורי? תודה. אלושה.
  17. איפה חנות יש GL4 80w90 בקריות עד נהריה
  18. "י היצרן והיבואן GL4 SAE 80W 90 הרכב הוא סוזוקי בלנו ידנית 97 עם 200 אלף ק"מ לא מצאתי GL4 רק יש GL5.(סוזוקי מורשה יש רק חברה של פז80/90.... אם פז הכי טוב) חבר שלי מציע לי על 75W85 זה יותר טוב אך לא כתוב בספר על 75W85 תודה מראש.
  19. box4

    בקשר שמן מנוע.

    סליחה.. אני לא מבין קיבל את המפתח למנעול, והוא בדרך?? מה עשיתי לא בסדר?
  20. box4

    בקשר שמן מנוע.

    סליחה.. אכתוב נוסף.. אני גר ברחובות אפשר לקנות אצל חנות חלקים....
  21. ערב טוב לכולם... אוטו שלי סוזוקי בלנו עבר 185000 ק"מ הלכתי לאוטודיפו לא יודע לבחור LM אן ESSO או AGIP או ..ועוד אני רוצה את 10\40W קראתי בפורום ESSO יותר טוב מכולם..אם זה נכון או לא... תציעו לי איזה שם חברה ואלך לקנות ... תודה תגובה בבקשה
  22. תודה.. אוטו שלי 98 ק"מ 180.000 ק"מ מה שם חברה של שמן מנוע? אם אפשר סינטי מלא ?
  23. היי כולם!!!! איזה שמן מנוע מתאים לסוזוקי בלנו ? תודה
  24. איזה שמן מנוע מתאים לקאיה ספיה ? ערב טוב ! סוזוקי בלנו 98' ,1600,ידני , כבר עבר 190 אלף ק"מ.. הייתי רוצה לדעת איזה שמן ממולץ לרכב הנ"ל (אני חשבתי על 10/40W חצי סנטטי). תודה על התגובות מראש... __________________
×
×
  • תוכן חדש...