אבא של אישתי מחפש אוטו (הוא רוצה ניסן) אז רוצה לדעת איך באוטו של ניסן אלמרה פרפקט 1.8 (מודל 2006 ,50 אלף ק"מ)?
כדאי לקנות אוטו אצל ליסינג?
מחר אלך איתו לראות ולקנות את ניסן או לא...
תודה
היי כלום!!
חבר של אבא שלי רוצה למכור.. הונדה סיוויק 2002 ,1.6 סמ"ק , 45000 ק"מ , ידני ..
הוא רוצה 65000 ש"ח
רוצה לדעת מה מחירון עכשיו?
אם כדאי לי לקנות את זה?
דלק?
אמינות?
התנהגת?
אם ביטוח יקר?
*** עריכה: כדאי לכתוב כותרת נורמלית. ננעל. ***