Jump to content

box4

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי box4

  1. היי קניתי ניסן אלמרה פרפקט 1.8 2006 אני רוצה לעשות טיפול לבד .. איזה שמן מנוע , שמן של אוטומטי . מצתות ומים קירור מתאים לניסן? תודה
  2. אבא של אישתי מחפש אוטו (הוא רוצה ניסן) אז רוצה לדעת איך באוטו של ניסן אלמרה פרפקט 1.8 (מודל 2006 ,50 אלף ק"מ)? כדאי לקנות אוטו אצל ליסינג? מחר אלך איתו לראות ולקנות את ניסן או לא... תודה
  3. box4

    שמן מנוע

    ???? איפה תשובה
  4. box4

    שמן מנוע

    אין לי כוח לחפש.... רק תציעו לי איזה מומלץ לקנות..
  5. היי כולם איזה סוג שמן מומלץ לרכב סוזוקי בלנו 98 ידני? מה עדיף חצי סינטטי או מלא? תודה
  6. מ.מ.מ וקומפיוטסט כמה עולה בערך לבדיקה תודה
  7. היי כלום!! חבר של אבא שלי רוצה למכור.. הונדה סיוויק 2002 ,1.6 סמ"ק , 45000 ק"מ , ידני .. הוא רוצה 65000 ש"ח רוצה לדעת מה מחירון עכשיו? אם כדאי לי לקנות את זה? דלק? אמינות? התנהגת? אם ביטוח יקר? *** עריכה: כדאי לכתוב כותרת נורמלית. ננעל. ***
  8. אה לא ידעתי זה ארץ ייצרן של ספרד... חבר שלי הוא עובד מוסך אמר לי לא כדאי לקנות את זה כי זה ספרד זבל אם זה נכון ?
  9. רציתי לדעת ייצרן של פורד פוקוס - ספרדית או גרמנית ? תודה מראש
  10. היי כולם אני רוצה לדעת על פורד פוקוס (2000-2005) אם חלקים יקרים? טיפול גדול יקר או לא? איך צריכת דלק? תודה
  11. כן ...אמינות, חיסכון , עדיף אוטומטי לפעמים 2-3 פעמיים בחודש נוסע לאשדוד מחיפה
  12. שלום לכולם... אני מחפש אוטו גדול בשביל עגלה... כי אישתי תלד עוד מעט...ואהיה אבא כבר אז תציעו לי איזה אוטו טוב עד 30-40 אלף ש"ח תודה
×
×
  • תוכן חדש...