Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים

אתמול הייתי במוסך מרכזי של קרסו

גם הם אמרו שכל הסימנים מעידים שככל הנראה הבעיה היא ביחידה הפנימית

הם לא יכולים לומר ב100% כי אין אפשרות לראות בעיניים את היחידה עדשמפרקים

אבל הם צילמו עם הטלפון את החלק הגלוי של היחידה ולדבריהם רואים שםסימני ריקבון (אין סימנים לשמן כי הגז כנראה יוצא נוזל מהצד השני שאינו גלוי)

קיבלתי הצעת מחיר 2850 ₪ ליחידה עצמה+ 2520 שקל לעבודה (פירוק דשבורדוכו') לפי שעתון של 10 שעות עבודה.

המחיר הוא לחלק המקורי , הם לא ממליצים להשתמש בחלופי ואומרים שאם כברמשקיעים כ"כ הרבה כסף על עבודה יהיה מבאס אם אחרי שנה היחידה תהרס שוב...

מה אתם אומרים . לבצע את העבודה אצלם?

האם יש סיכון שבפתיחת הדשבורד והוצאת כריות אוויר וכו' יתחילו לצוץפתאום עוד תקלות חשמליות וכאלה כתוצאה מהתעסקות בקונקטורים וכו'?

הרכב שווה בערך 35 אלש"ח והמצב המכני שלו דיי טוב, קילומטראז' לאגבוה ואין בעיות מנוע.

אבל מצד שני אני מפחד להכנס כאן לבור בלי תחתית שבסוף זה עוד יעלה 10אלש"ח....ואולי יצוצו עוד בעיות בהמשך...

 

פורסם (נערך)

תיקח עוד הצעות מחיר. המחיר שקיבלת במורשה יבואן נשמע לי מופקע. אני שוב מפנה את תשומת ליבך לעמוס מזגנים ב"ב.

יש חלפים תחליפיים גם באיכות טובה - אל תפסול. אל תשכח שלמוסך מורשה גם יש אינטרסים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמו אצלך חיפשו ולא מצאו נזילה מאף מקום, אח"כ הכנסנו גלאי להבה לפתח היציאה של מי העיבוי וישר ראינו שיש דליפה. ..

פורסם

לא אמרתי להם כלום על יחידה פנימית. הם בדקו ואמרו מעצמם

אבל אמרתי להם שהזריקו זרחן .

הם מילאו לי גז (אפילו יותר מהנדרש ) והפעם הוא התרוקן תוך יום.

קיבלתי הצעת מחיר גם ממוסך שמתמחה במיזוג לרכב, הם מביאים מישהושמתעסק עם פתיחת דשבורד

והוא לוקח 2000 שקל על העבודה והם יכולים להשיג חלק חלופי ב1000 שקל.

ככה שבתכל'ס מחיר העבודה במוסך המרכזי יקר רק במעט ממחיר העבודהבמוסך השני

 

ההבדל הוא במחיר היחידה הפנימית:

1000 שקל לחלופי לעומת 2500 בערך למקורי

נראה לי יותר לעשות את העבודה במוסך המרכזי , בכל זאת הם מכירים אתהרכב ואם יהיה שבר בדשבורד הם יקחו אחריות.

השאלה רק אם לקחת סיכון עם החלק החלופי

בכלל לא בטוח שבמוסך המרכזי ירצו להתעסק עם חלופי...

מה דעתכם?

 

×
×
  • תוכן חדש...