Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

העניין הוא כזה - המשפחה שלי כבר זמן מה מחפשת לקנות רכב קטן ידני שישמש כרכב שני בסכום של 50K ~.

מההיבט הכספי, אנחנו הולכים על רכישה של רכב ממגרשים של אלבר, ניוקופל - סיקסט וכו'.

 

הרכב הנידון הוא 206 שביצענו לו בדיקה.

יש 2 אבחנות למכלולים לא תקינים:

 

1. במערכת המנוע, מע' קירוק, מע' דלק, מע' הצתה: האבחנה היא מדיד שמן פגום, מצנן מים פגום.

2. שלדה - ליקויים בעלי משמעות נמוכה - האבחנה היא תיקוני פח וצבע, שריטות בצבע, פגיעה בקורת רוחב קדמית, לחיצות בפח מסביב, מגב אחורי פגום.

 

כמו שאתם מבינים מה שמדאיג זה הראדיאטור הפגום והקורה הרוחבית.

 

מה גם שיש פסקה שכתוב בה כך:

משמעות קורה אורכית הינה (שילדה) האחריות אינה חלה על מע' אזעקה, טורבו (מגדש) מע' חשמל ואלקטרוניקה, מע' מיזוג אוויר, נעילה מרכזית, גיר אוטומטי וממיר קטליטי.
זה הניסוח המדוייק.

 

הרכב היה מעורב בתקרית ובעקבותיה יש פגיעה בקורה רוחבית, והמכה הזו פגמה את הראדיאטור.

הבוחן אמר שהפגיעה היא בעלת משמעות נמוכה, וגם אמר שזו לא פגיעת שאסי.

 

הדעה שלי היא לא לגעת. מה צריך קייס כזה של רכב עם ספק פגיעת שאסי? לדעתי לא צריך לדעת.

המשפחה רוצה לשמוע דעות נוספות וגם אני.

 

מה דעתכם? כדאי או לא? פגיעת שאסי או לא? ואם חיובי על השאסי, כמה אחוזים מהמחירון יש להוריד?

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם

מבחינה פסיכולוגית הרבה קונים בעתיד (לכשתרצה למכור את הרכב) יבהלו מפגיעה כזו ואתה עלול להתקע איתו.

 

עצתי - לא בפרארי עסקינן כי אם ברכב מאוד פופולארי בארצנו. מצא לך רכב אחר ונקי מתאונות.

את רוב סכום הכסף בכל מקרה תשלם - תקנה משהו שאתה שלם איתו.

פורסם

מבחינת הרכב - קורת רוחב הינה קורת שלדה לכל דבר ועיניין.

קורה זו הינה הקורה המחברת את קורות האורך.

בשפה המקצועית של בוחני הרכב קיימת הפרדה בים קורות האורך(שלדה) לבין קורות הרוחב.

מבחינתך: קורת רוחב=שלדה.

אמנם הבוחן צודק שזוהי פגיעה בעלת משמעות נמוכה, אך מבחינה מסחרית היא בעלת משמעות גבוהה, במיוחד ברכב נפוץ.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אם אחרי כל הקריאה בפורום, אתה הולך לקנות רכב ממגרשים , אז כנראה שבאמת משהו לא בסדר.

 

הרכב עם שאסי, תמשיך הלאה. במיוחד כשהיד הראשונה שלו היא בוודאות חברה / השכרה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...