Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הסקרים הקצרים שביצעתי באתרי האינטרנט של KSP ועוד כמה חנויות צילום לא ממש ראיתי הבדלי מחירים שמשקפים באמת 17% הנחה לעומת המחירים במרכז. אני מפספס משהו? (חוץ מהחזירות של בעלי החנויות) יש איזו חנות בגדים של מותגים שכדאי לי לבקר בה?

מה שאני צריך כרגע זה כמה אביזרים לGOPRO ואולי לפטופ חדש. אשמח לשמוע הצעות למקומות, תודה מראש!

8)
פורסם (נערך)

ההנחה היא של 14.53 % ולא 17 משום שהמעמ הוא ממחיר המוצר ולא ממחיר ההעסקה, אפשר לחלק ב1.17(ותודה למתן על הריענון).

מה משתלם? אלק, מחשבים, סמארטפונים וזהו.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם

סליחה על הטעות. אקח את זה בחשבון בחישובים הבאים. אוקי אז אתם אומרים להתמקד באלקטרוניקה אחלה!

8)
פורסם

אולי זה לא יעניין אותך אבל כדאי באילת תחום הקוסמטיקה. מעבר להורדת המע"מ, יש הרבה מבצעים בתחום . ככה אישתי תירצה את קדחת הקניות האחרונה

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

אני חושב שמשתלם, אבל ברור שתלוי מה.

 

יצא שבמהלך החודשיים האחרונים רכשתי 2 מוצרים שלא מצאתי להם פתרון זול יותר גם בחו"ל (לפחות בעת הנוכחית):

1. אייפון 6S 64G - עלה לי באילת באייבורי 3690 ש"ח עם אחריות יבואן רשמי (ותכלס אם לא הייתי מחליט ברגע האחרון, ממש שניה לפני הטיסה, יכולתי לקנות גם ב-3500 ש"ח ועוד לקבל הנחת חבר בשקם אלקטריק).

2. נתב אלחוטי TPLINK ARCHER C7 - עלה בKSP אילת 480 ש"ח עם אחריות יבואן רשמי. שוב בחו"ל לא יצא יותר זול.

 

ברור לי שזה לא נכון לכל מוצר ולא בכל עת.

 

בן.

 

נ.ב. מצטרף לקיפוד - בושם של DKNY שאשתי משתמשת היה הכי זול שם בסופרפארם.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני קניתי שם GOPRO 4 BLACK, בזמנו יצא כמה מאות פחות מהמחיר במרכז.

מחשב נייד, פעם גם טלפון נוט 2 כשרק יצא חדש.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

×
×
  • תוכן חדש...