Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש רכב לשימוש יום יומי, כרגע אני בחיפוש אחרי עבודה חדשה ככה שאין לי ממוצע של כמה ק"מ אני עושה ביום.

אבל באופן ככלי זה לא אמור להיות יותר 70 ק"מ ליום.

הדרישות שלי הם לפי סדר עדיפויות:

ידני (רק ידני, אוטומט לא בא בחשבון)

אמין (מוכן לחרוג מהתקציב בשביל זה)

חסכוני (רצוי מנוע 1.2 מעלה)

חלקי חילוף וטיפולים זולים (בנושא הזה אפשר להתגמש ככל הרכב יותר אמין)

 

בנושא התקציב יש לי התלבטות, רכב חדש או משומש עד 30K, שמח לדעת מה אתם עשיתם ולמה היה השיקול העיקרי כאשר קניתם רכב חדש או משומש.

 

משהו נוסף שאני לוקח בחשבון זה הנושא שאני יכול לקנות רכב דרך חבר + אני צריך 2 רכבים, איזה דילים אני יכול להגיע?

פורסם

איזה קטגוריה אתה מחפש?

סופר מיני?מיני?

ואם חדש עד איזה תקציב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

קטגוריה: בעקרון סופר מיני \ מיני \ אפילו משפחתי בא בחשבון (למרות שזה חורג מהדרישות שלי).

ככה שאין קטגוריה מסויימת כל עוד עומד בדרישות.

תקציב לרכב חדש, נראה לי בין 70-80, אולי יותר, הכל תלוי אם יש סיבה מוצדקת

עריכה אחרונה על ידי KaLimeRo-
פורסם

חפש גרנדה פונטו עדיפות למנוע 1.4.

פיאט פנדה תהיה קטנה יותר אבל חיסכונית יותר.

אם חדש,הייתי בודק את האיביזה והפיגו 208,הפיגו תהיה מרווחת יותר אבל האיביזה זריזה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיאט יורד מהפרק, אני לא אוהב את הצורה שלהם...

איביזה או 208 יכול להיות מעניין, אשמח לדעת מה יתרונות וחסכונות אחת מול השניה, ואם שנה לקנות שנתונים נמוכים יותר.

 

חשבתי על זה וחדש קצת בעייתי, כי אני חייב רכב מהר, אין לי אפשרות לחכות לרכב חדש.

פורסם

האיביזה מאובזרת יותר,לפיגו יתרון של מושבים מאחור נוחים יותר,מרווח טוב יותר מאחור.

לא שווה לקנות שנתונים נמוכים יותר כי רק לאחרונה ה208 קיבלה מנוע טורבו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אמליץ על סוזוקי סוויפט ידנית: אמינה, זריזה, חסכונית, אמינה ובטיחותית (7 כ"א). הידנית עולה 79,000 חדשה מהיבואן. לדעתי זה מחיר מעולה עבור אוטו שכזה. לפי מבחני הרכב נראה שהסוויפט זה הסופרמיני הידני הכי טוב. הסוויפט בגרסה הידנית מגיע עם שליטה מההגה, ציפוי עור להגה, מובילאיי....

עריכה אחרונה על ידי kingoftheroad123
פורסם

אפשר רנו קליאו 0.9T או דאצ'יה סאנדרו סטאפווי עם מנוע הדיזל.

הקליאו מרגישה יותר מודרנית ובטיחותית יותר (וגם לדעתי נראית טוב יותר), לדאצ'יה מומנט עדיף וצריכת דלק עדיפה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אפשר רנו קליאו 0.9T או דאצ'יה סאנדרו סטאפווי עם מנוע הדיזל.

הקליאו מרגישה יותר מודרנית ובטיחותית יותר (וגם לדעתי נראית טוב יותר), לדאצ'יה מומנט עדיף וצריכת דלק עדיפה.

באמת היית ממליץ על דאציה? מה אנחנו יודעים עליהם? הם חדשים בשוק (הישראלי לפחות).

חוץ מזה שדיזל יותר זול, הטיפולים שלו יקרים, בתור אחד שלא נוסע הרבה זה שווה בכלל?

פורסם

הטיפולים בדיזל לא יותר יקרים, שמן ופילטר שמן יש בכל מנוע, רצועת טיימינג/שרשרת יש בכל מנוע, כל העניין זה פילטר סולר פעם ב 60000 ק"מ שזה כל 4 טיפולים?

 

אני מניסיון כרגע עם שני דיזלים בבית אחד מהם עם 440000 ק"מ, ניסיתי לעבור לבנזין וזה בלתי נסבל חזרתי לדיזל.

פורסם

אוקי, קיבלתי את עניין הדיזל.

רנו קליאו

סיאט איביזה

פגו 208

דציה סטאפוואי

 

הכל טוב ויפה אבל מה באמת עדיף?

יש כמה פרמטרים שאולי לא כולם חושבים עליהם אבל זה שיקול שצריך לקחת כאשר מחפשים משהו משתלם מבחינה כספית.

 

 

אמינות:

אם המחיר התחזוקה יקר אבל זה יוצא שבמחיר יקר אעשה טיפול אחד, לעומת תחזוקה זולה שאעשה 2 טיפולים באותו פרק זמן.

 

 

ביטוח:

בין רכב חדש לרכב שנמצא כמה שנים טובות על הכביש, יכול להיות הבדל של 1000+ לשנה.

 

 

ירידת ערך:

ירידת ערך של רכב חדש יותר הרבה יותר מרכב שיש לו כמה שנים, רכב עם פחות שוק יורד לו הערך יותר.

 

 

ועוד כל מיני שלא עולה לי כרגע לראש.

פורסם

ככל שהמחיר גבוה יותר ככה הוא יפול יותר.

אתה יכול לחפש סופרמיני בת שנה עם ק"מ נמוך ולקנות אותה ביותר זול.

אם אינך נוסע הרבה אז כנראה שהדיזל פחות אטרקטיבי.

מבחינת מחירי טיפולים אתה יכול לברר בין המוסכים השונים על העלות שלהם.

דאצ'יה אלו אותם מכלולים של רנו ומתבטא בחומרים פשוטים יותר בתא הנוסעים בעיקר , ופחות בטיחות (אם משווים סנדרו (סטפווי או לא ) לקליאו.

פורסם
באמת היית ממליץ על דאציה? מה אנחנו יודעים עליהם? הם חדשים בשוק (הישראלי לפחות).

חוץ מזה שדיזל יותר זול, הטיפולים שלו יקרים, בתור אחד שלא נוסע הרבה זה שווה בכלל?

 

כן אפשר להמליץ על דאציה ‚ מדובר על רכב עם מכלולים ידועים של רנו ולא על איזה משהו חדש בשוק ‚ יש לך חדשה ב-55K ‚ טיפולים ואחזקה זולים ‚ מה רע ?

:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...