Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה שהמגבר שלך הוא 4 יציאות הבנתי כבר בהתחלה. השאלה היא האם המגבר מספיק חזק בשביל להרים את מה שיש לך ברכב. לפי דעתי, לא!

ואדי..אתה עוד תשים קליפורניה ברכב ...הולם אותך:-P

למה לא יחזיק זה 640 וואט 6 יציאות

 

אם אני אפצל ל 4 רמקולים אני בטוח שזה לא ירים את הפיוניר

אבל זה לא ירים את הקומפוננטים ?

:silly: Cx5 - 2012

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה לא יחזיק זה 640 וואט 6 יציאות

 

אם אני אפצל ל 4 רמקולים אני בטוח שזה לא ירים את הפיוניר

אבל זה לא ירים את הקומפוננטים ?

אמ...צריך לבדוק כמה RMS כל יציאה..אם יש מספיק...אז בכיף שיהיה לך חמודי...

חוץ מזה..תתחדש:-P

ותיזהר מאדי..גיליתי הרגע שהוא טיפוס מפוקפק:wink:

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

Eddy

 

בד"כ אתה מדבר לעניין, היום אני חולק עלייך, לגביי הקטע של קליפורניה בום,

עלות הייצור של מגבר שלהם, כנראה שבאמת לא עולה יותר מ150 ש"ח....

אבל גם עלותו של מגבר רוקפורד שנמכר בארץ ב1500-1800 ש"ח לא עולה יותר מ150 ש"ח!!!!!

רוצה לדעת למה?

כנס לEBAY

תריץ בדיקה קטנה על רוקפורד ותגלה, שמוצר חדש שלהם אחרי שעבר כבר יד או שתיים מאז שיצא מהמפעל כלומר, כבר עשו עליו קצת קופה עולה 100-150$.

ולכן ידידי, עדיף לקנות משהו ב600 ש"ח שעלות הייצור שלו היתה 150 ש"ח, ולא משהו ב1600 ש"ח שעלות הייצור היתה גם 150 ש"ח, וחוץ מזה אם הם כלכך גרועים, למה למתן המגבר לא מתקלקל???

מה יש לו בפנים?? משהו מיוחד ? מזהב??? אולי אין בכלל בסיס לכל מה שאתה טוען פה?

בהתחלה אמרו שהם (מגברים ללא חברה) חלשים...אחרי שמתן הוציא תוצאה חייתית היתי קורא לה, במדידות....כולם לפתע שתקו...

למה כבר אף אחד לא אומר שהם חלשים???

אז מה עכשיו? לא אמינים?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

פה אתה טועה אחי....עלות היצור של רוקפורד רחוקה מלהיות 150שקל

 

 

תחשוב בהיגיון...

1-מיצריים בארה''ב

2- המגבר עובר בדיקת איכות

3-אם הוא היה עולה 150שקל אז המחיר לא היה 1500 תאמין לי

4-ואם 150שקל אז איכות של רוקפורד הייתה שווה לקליפורניה כי העליות זהות ואז המותג רוקפורד לא היה כבר מותג...

בשנים שלנו קצת קשה ליצר חרא אמתי ולקחת 400אחוז רווח! אתה משלם בהתאם לעלות היצור...

התוצאה קשורה במיבנה הרכב והמכשיר המידיד!

 

אצל מתן זה לא מיתקלקל אבל אצל רבים אחרים זה כן..אם תעשה סבב במעבדות שמתקנות מגברים ותעשה סקר איזה מגברים מככבים שם... אתה תיראה שסין מקום ריאשון!

 

למה אנחנו מדברים רק על רוקפורד יש חברות כמו קיקר ופלאנט אודיו שמיצרות בארה''ב המגברים שלהם בארץ עולים הון ומחירם בארה''ב מכובד!

הדעה שלי לגבי קליפורניה רחוקה מלהיות דעת יחיד...יש הרבה אנשים ששנים בתחום וחושבים ככה..

פורסם

אתה בטוח בזה שרוקפורד מיצרים את המגבר בארצות הברית ??

לא בדקתי את זה בכלל , אבל אני בספק. אולי מרכיבים אותו בארצות הברית .

 

ובלי קשר , זה לא בהכרח מדד לאיכות המוצר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

נכון עופר זה לא מדד...אבל תסכים איתי ששאר הדברים מאוד מאוד הגיוניים?

 

וזה לא מדד להשוות קליפורניה לרוקפורד!

כול היתבטיות האלה נגד רוקפורד נבאות בגלל המחיר הגבוה שדורש היבואן הראשי (אוטופרט) אבל אם לחפש קצת עמוק בשוק אפשר לימצוא ציוד שלהם במחירים זולים ושפויים יותר...

 

אני זמנו הבאתי את ה501X ב1400שקל דרך MUSTOP שפה הוא עלה אז 2000-3000 ....תמיד יש דרך לצאת ממצבים..הכי קל זה ליבכות ולהיתלונן על רוקפורד ולהגיד שקליפורניה טובים שבתוך ליבכה אתה הייתה מעדיף רוקפורד ..

פורסם

אם אני טועה תסביר לי את זה:

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20678&item=4351349453&rd=1

 

 

או את זה:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20678&item=4351349453&rd=1

 

או את זה:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=64572&item=5743936025&rd=1

 

אחרון של ליטינג אודיו:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=39744&item=5744010708&rd=1

 

ורק לידע כללי,

P8004 עולה שם 1800 ש"ח...חדש BUY IT NOW!

מעניין כמה הוא עולה בארץ???

 

נ.ב. ואל תשכחו ששם זה עובר כמה ידיים....אולי אפילו יד אחת...אבל לא לשכוח את זה.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

הסידרה החדש של רוקפורד זה לא ממד כי זה חדש ונוצץ בגלל זה המחירים גבוהים חכה עוד כמה חודשיים הם ירדו...

 

בקיצור אני הסברתי בדרך הגיונית את יצור של רוקפורד נגד קליפורניה בום...

מי שרוצה שיקנה קליפורניה בום ושיהיה לו לבריאות...אני מעדיף לחפש ולימצוא במחיר נורמלי ציוד שמיוצר על ידי כול חברה רצינית בניהם רוקפורד

 

ערב טוב

פורסם

אדי, גם ה501DB זה חדש ? ובגלל זה, הוא עולה פה 4 וחצי אלף שקל ?

בחול אפשר למצוא אצל משווקים, ב350 דולר, בארץ.. 4 וחצי אלף שקל ....

 

בוא תביא לי תירוץ בשביל זה....

 

דרך אגב אדי, אני שמח שתיקנת את האנטר, ואני שמח שלמדת מה השימוש של סימן הקריאה "!" הכל כך אהוב עליך.

אבל העובדה שאתה כותב בצורה ילדותית, "אז תקנו קאליפורניה בום" לא מעידה על הרבה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אי אפשר שלכל ת'רד תדחפו את השטויות האלו. כל הודעה נוספת בנושא תמחק. נמאס כבר מההשתלטות המטומטמת הזו על הפורום. כל פעם נפתח ת'רד שלא קשור בכלל ואיכשהו אתם מצליחים לנתב אותו לויכוח הזה. אני אומר לעצמי ניתן להם להתווכח עד שימאס להם, הוא מגיע ל7 עמודים, אני מקווה שסוף סוף אתם נרגעים, אבל מגלה שלא.

 

נמאס.

פורסם

הסבר אחרון להיום לאנשים שלא מבינים כלכלה

 

המגבר בארה"ב עולה 350דולר לא כולל מישלוח פלוס מישלוח בארה''ב 20 דולר אחרי זה המישלוח עובר לחברת מישלוחים אחרת ששולחת לישראל 60-100 לא כולל ביטוח אחרי שמגבר מגיעה לארץ המכס גוזל לעצמו 35 אחוז והמע''מ עוד 17אחוז ממחיר המגבר אחרי זה מגיעה הפירוק בנמל או בשדה התעופה עוד 5-7 דולר האחרי שהיה "בתנור" שבועיים המצור מגיעה ליבואן שהוא עצמו צריך לעשות רווח היבואן במיקרה הזה הוא פשוט ע-נ-ק בעל מיבחר מוצרים כדי שיבואן ישאר ע-נ-ק בשוק כול כך ק-ט-ן הוא צריך לעלות את מחירי המוצרים כדי לעשות רווח מכובד וכדי שיוכל להחזיק את החנות וכו'

 

תעשה חישוב ידידי ותיראה שהרווח של אוטופרט מוצדק בישבילה כדי למשיך לחיות...אתנו הצרכנים זה לא כול כך מעניין כולה תהליך הזה...אבל החיים לא תמיד הוגנים...

לכן שרואים שאוטופרט "שוחטים"במחירים אז הולכים ומחפש דברים אחרות וזולות יותר להביא את אותו מוצר...

שי,מי שמחפש מוצא... אם הייתם טיפה חושבים איפה אפשר לימצוא בזול ולא איך להשחיל לרוקפורד ולהיתלונן על אוטופרט הייתם מוצאים בגדול!

 

וזו ההודעה האחרונה שלי בנושא רוקפורד אוטופרט וקליפורניה בום

 

ערב נעים ורטוב

פורסם
חהחה..בסוף החבר'ה מקליפורניה יורידו אותך..אתה מהווה סיכון כלכלי:-P
אל תדאג אני ותמיר עובדים על זה כבר הרבה זמן...

 

אין משה רע בקליפורניה בום אין מה לעשות זה שבל סיני אבל אתה לא יכול לקנות בקתציב נמוך מוצרים שהם של רוקפורד

אדי אתה זורק תוסיף עוד 600 שקל כאילו זה סוכר יש אנשים שאין להם את הכסף הזה

בכול מקרה אני ועוד כמה שאני מכיר עובדים הרבה זמן עם קליפורניה בום ללא תקלות...

 

עריכה :

מי שלא הבין נכון

אז רציתי להגיד שבמחיר שעולה קליפורניה אתה לא יכול למצוא מוצר כמו רוקפפורד כמו מאגנאט או כמו JBL

פורסם
אין משה רע בקליפורניה בום אין מה לעשות זה שבל סיני אבל אתה לא יכול לקנות בקתציב נמוך מוצרים שהם של רוקפורד

מתן או שלא הבנתי אותך או שלא הסברת נכון, קליפורניה "זבל סיני" או שאין בה משהו רע

והשאלה שלי אם ייצא למישהו לשמוע

(כנראה קונה)

Suzuki Jimny

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...