Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי בקורס נהיגה מתקדמת באלטרנתיבי שהיה מאוד ממצה ומלמד אבל השיא שלו היה בחצי שעת ג׳ימייקאנה שהוספה לקורס בתוספת תשלום סימלית.

מעבר לזה שזה היה כיף בצורה בלתי רגילה החלטתי שאני רוצה להתחיל להשתתף בתחרויות בשביל ההנאה (לא בקטע מקצועי- תחרותי).

הבנתי מהמדריך (אסף) שצריך להוציא רשיון לתחרויות ורציתי לשאול מה הפרוצדורה והאם יש עוד דברים שצריך לעשות?

ברגע שיש לי רשיון כזה אני פשוט מחפש אירועי ג׳ימייקאנה, משלם על השתתפות ומגיע או שיש להם עוד תנאים?

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

על מנת לקבל רשיון נהיגה ספורטיבית נדרש:

הכשרה עיונית כללית

 

מבחן מטעם הרשות לנהיגה ספורטיבית

 

הכשרה ענפית

 

בדיקות רפואיות בתחנה לרפואת ספורט, הכוללות בדיקה רפואית ובדיקה ארגומטרית (מאמץ) .

 

בדיקת ראיה

 

מבחן שליטה לנהגים או רוכבים ללא רישיון בתחבורה, לכלי הספורטיבי המבוקש.

 

 

ההכשרות הענפיות מחולקות לשלושה תחומים:

מכוניות, אופנוע וטרקטורון,קארטינג.

פורסם

ואחרי שהוצאתי את הרישיון המיוחל, אוכל להצטרף לג׳ימאייקנות מזדמנות או שמדובר בקליקות סגורות שלא יקבלו אליהם זב חוטם מתלהב?

איפה אפשר למצוא אירועי ג׳ימאייקנה?

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
קודם כל, זה ג'ימקאנה ולא ג'ימאייקנה. ג'ימ-קא-נה.

 

הליגה מופקת ע"י עפר שוורץ מחברת "מרוצים", אין צורך להיות חלק מקליקה סודית.

https://www.facebook.com/merutzim.israel/?fref=ts

תודה על התיקון המתנשא, דע מאין באת.

תודה לכל העוזרים, הבנתי שעופר יוכל לתת לי את כל התשובות וההסברים ולכן אדבר איתו מחר כדי לראות איך אני מפתח את התחביב הזה.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם (נערך)
תודה על התיקון המתנשא, דע מאין באת.

 

יש לך מזל שזה לא אני שתיקנתי אותך. הייתי מתחיל לדבר על האטימולוגיה של ג'ימקאנה, جيمخانه.:wink:

 

בכל אופן, הייתי ממליץ גם להמשיך את מסלול ההכשרה שלך: הקורס הבסיסי של אלטרנתיבי הוא בסיס מצוין, אבל יש עוד הרבה מה ללמוד ולהשחיז.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
יש לך מזל שזה לא אני שתיקנתי אותך. הייתי מתחיל לדבר על האטימולוגיה של ג'ימקאנה, جيمخانه.:wink:

 

בכל אופן, הייתי ממליץ גם להמשיך את מסלול ההכשרה שלך: הקורס הבסיסי של אלטרנתיבי הוא בסיס מצוין, אבל יש עוד הרבה מה ללמוד ולהשחיז.

ברור לי, ואני מתכנן לעשות גם את הקורס המורחב כשיתאפשר.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
ברור לי, ואני מתכנן לעשות גם את הקורס המורחב כשיתאפשר.

 

רגע, אז עשית את הקורס של מחצית היום?

 

אם כן, בהחלט כדאי לעשות את הקורס המלא, ובפרט אם אתה רוצה להגיע לרמה של נהיגה תחרותית.

 

להדרכה שמוקדשת לנהיגה תחרותית (אצל ראם, אלטרנתיבי או מאן דהו אחר) הייתי מעדיף להגיע רק אחר כך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מקפיץ את השרשור, ניסיתי להשיג את עופר כבר כמה וכמה פעמים בכל מיני ערוצי תקשורת, מישהו יודע למה הוא לא זמין?

בהנחה שהוא הפסיק להתעסק בזה, יש עוד מסגרות שדרכן אפשר להוציא את הרשיון הזה ולהתעסק בג'ימקאנות?

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

×
×
  • תוכן חדש...