Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז איפה זה בידיוק נס הרים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

אז איפה זה בידיוק יוצא נס הרים המפורסם.

אני יודע שזה בהרי ירושלים.

יש מסלול מסויים ? מסעדה טובה מומלצת לקינוח ?

 

רוצה לחנוך את ה 208 gti שבוע הבא :-)

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז למה דווקא נס הרים? למה למשל לא כביש 6, כביש כלשהו בצפון או איילון? כנראה כי יש בכוונתך משהו כזה אם בחרת בנס הרים.

בכל אופן, כביש בחלק גדול ללא שוליים, עם רוכבי אופניים שבטוחים שהם בני אלמוות ומרשים לעצמם לרכב על הכביש (כאמור, אין שוליים בחלק מהמקומות), פניות חדות, הרבה נקודות בעייתיות מבחינת שדה ראייה. כל זה ממוקם על הר.

אז כך שאם ברצונך "לחנוך" רכב שאינך מכיר עדיין לא הייתי ממליץ להתחיל שם.

בכל אופן המסעדה היחידה שם זה "בר בהר" שזה בית קפה. אם באוכל אתה חפץ - סע לירושלים שנמצאת קרוב, אבו גוש וכל ישובי הסביבה.

שים לב שאם תיסע בסוף שבוע לשם - המקום שורץ משטרות ורוכבי אופניים. אם תבוא מספיק מוקדם - המקום מלא בכאלו המחפשים לנהוג ספורטיבית, והכי מבאס זה להיתקע מאחורי מישהו בכביש כזה אחרי שאתה קם ב-4:30 בבוקר בשביל ליהנות קצת.

פורסם

זוית אחרת טיפה - הרצה סיימת?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני מקבל רק באמצע השבוע את הרכב. כך שכמובן לא עשיתי.

ידוע לי שהיום ברכבים חדשים לא עושים ארצה.

בכל מקרה אשמח שתספר לי כמה מומלץ ואם מדובר בהמלצת יצרן. תודה

פורסם

תתחדש

 

המלצת יצרן אפשר למצוא בספר הרכב

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני עשיתי הרצה גדולה יחסית - 1000 ק"מ ראשונים לא עברתי 3000 סל"ד במישור ו-3500 בעליות, ואלף שני 4-4.5.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש את המהדרין שלא עוברים 3 אלף ב-2000 קמ הראשונים. כמוני. לא יודע עד כמה זה משנה אבל בשביל ההרגשה שאני לא מז*ן את

האוטו.

פורסם

ואז ב2000.1 דוושה עד הרצפה?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אפשר גם לפני, אם המנוע לא מונע. אין קרבורטור, לא תציף כלום.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לשאלתך, בכביש 1 יורדים לכיוון בית שמש על כביש 38, ובצומת אשתאול שמאלה לכביש 395. משם עד הככר שבין הקסטל לבין הדסה עין כרם זה הכביש המדובר. לפני שתנהג בו מהר, הייתי ממליץ לך לנסוע מעלה ומטה לפחות פעמיים בנהיגה איטית. עשיתי אותו יותר מ 50 פעם לכל כיוון (דרך קיצור לעבודה בהדסה) והוא אף פעם לא נהיה יותר בטיחותי, גם לאחר חידוש האספלט לפני כ3 שנים.

רוכבי האופניים הם פשוט אסון וצריך להיות עם 7 עיניים.

פורסם

לשאלתך, בכביש 1 יורדים לכיוון בית שמש על כביש 38, ובצומת אשתאול שמאלה לכביש 395. משם עד הככר שבין הקסטל לבין הדסה עין כרם זה הכביש המדובר. לפני שתנהג בו מהר, הייתי ממליץ לך לנסוע מעלה ומטה לפחות פעמיים בנהיגה איטית. עשיתי אותו יותר מ 50 פעם לכל כיוון (דרך קיצור לעבודה בהדסה) והוא אף פעם לא נהיה יותר בטיחותי, גם לאחר חידוש האספלט לפני כ3 שנים.

רוכבי האופניים הם פשוט אסון וצריך להיות עם 7 עיניים.

פורסם (נערך)

מחזק. הכביש מאתגר גם בנהיגה שאינה ספורטיבית כלל. הרבה קטעים צרים, הרבה עיקולים עיוורים ועוד יותר עיקולים שנבנו בשיטה הבריטית עם רדיוס מתהדק באמצע.

 

אם תנהג רק לפי מה שאתה רואה - תהיה בסדר. תניח שהיכן שאתה לא רואה (למשל מאחורי סיבוב עיוור) מחכה לך הדבר שאתה הכי פחות מצפה לו.

 

בקטעים הצרים עדיף לנהוג עוד יותר לאט, כי מעבר לבלימה אין מרווח מילוט, ובכניסה לעיקולים גם כן לנהוג לאט כך שתהיה מתחת לסף הבטחון האישי, אפילו אם תיכנס לעיקול רחב ו"על הגז".

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...