Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע נכשלתי טסט שנתי על גומיות של צירייה,הלכתי למוסך ושם הוחלפו הגומיות.

באותו יום אחי נסע עם האוטו וכנראה עלה במהירות על איזה באמפר.

יום למחרת בבוקר רציתי לנסוע לטסט אבל שמעתי רעש של חריקה הולך ומתחזק מגלגל שמאל קידמי.

לקחתי את הרכב על גרר למוסך(לא אותו אחד של הגומיות),שם נאמר לי שמי שהחליף את הגומיות הוא זה שגרם לנזק כי פשוט דפק את האום הסוגר של הפעמון.

הנזק הוא פעמון של הצירייה-נהרסה ההברגה,צלחת של הברקס שפשוט נחרטה לגמרי.

הגלגל פשוט היה חופשי ומתנדנד.

 

מה לפי דעתכם אני צריך לעשות?

פורסם

נשמע הגיוני, יש כאלה שמחלצים את הצירייה בצורה ברוטלית ובעזרת פטיש.

היית צריך לגרור לאותו מוסך שעשה את הצירייה, לראות אם הוא לוקח אחריות. ואם לא אז מדוע , בהתאם להגיש תלונה לאיגוד המוסכים.

במידה והמוסך השני כבר תיקן את הנזק, מאוד בעייתי להראות הוכחות למוסך שהרס , או לדרוש ממנו תשלום.

במידה ולא , לדבר עם המוסך הראשון, לראות אם הוא נושא באחריות ולגרור אליו.

Miata ND2

 

פורסם

לא צילמתי אבל כל החלקים שהוחלפו נמצאים אצלי.

אני מתכוון ללכת מחר למוסך שהחליף צירייה וגרם לי לנזק פי 6

פורסם

הטעות שלך היא שהיית צריך לפנות אליו לפני התיקון, לפחות בשיחה טלפונית. לדעתי עכשיו לא תוכל להוכיח כלום, נקווה שהוא ייקח אחריות בלי בעיות.

פורסם

קשה לי להאמין שהמוסך ייקח אחריות, במיוחד ברגע שהלכת למוסך אחר! ואכן ישנם מוסכים שהציריה לא יוצאת להם בקלות מהנאבה ואז הפטיש 5 קילו תופס תפקיד ואם לא עובדים איתו נכון הוא מייצר פיטרייה בתבריג הפעמון ועקב כך האום שסוגר עליו לא ניסגר כנו שצריך מה שיוצר חופש בין הנאבה לבין הפעמון והחופש הזה מורגש בגלגל. ברגע שהופעל לחץ רציני על המיתלה הגלגל קיבל זוית ושבר את מה שהוא יכל על הדרך. עוד שיעור לחיים למה להיסתכל ולעמוד ליד הרכב בזמן שעובדים עליו!

פורסם

תודה לכולם על העזרה!

באופן כללי אני תמיד נמצא במוסך בזמן טיפול או תיקון למעט הפעם הזאת שעלתה לי ביוקר.

 

בכל מקרה מחר אלך למוסך הפוגע והלא אוהב רכבים ואסביר את מה שקרה,מקווה שיגמר בטוב.

פורסם
תודה לכולם על העזרה!

באופן כללי אני תמיד נמצא במוסך בזמן טיפול או תיקון למעט הפעם הזאת שעלתה לי ביוקר.

 

בכל מקרה מחר אלך למוסך הפוגע והלא אוהב רכבים ואסביר את מה שקרה,מקווה שיגמר בטוב.

רק תשמיט את החלק שבו אח שלך עלה על באמפ כי באותו רגע הם יפילו את כל הבעיות בעולם על זה

פורסם

עדכון,

בעל המוסך מסרב לקחת אחריות על העבודה הגרועה.

יש למישהו מושג אם איגוד המוסכים עושה משהו עם תלונות על מוסך?

×
×
  • תוכן חדש...