Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב אצטרך לעשות שבוע מילואים,המעסיק שלי עושה לי בעיות,הוא רוצה התרעה של חודש מראש ובכתב מהשלישות.

אני נמצא ביחידה שבה מזמנים מעכשיו לעכשיו.

מעדיף לחתום חופש ולצאת למילואים בראש שקט.

נשאלת השאלה האם אוכל להגיש בקשה לדמי מילואים ללא קשר למעסיק ומבלי שידע על כך.

באתר ביטוח לאומי אין פירוט למצב כזה,כמו כן הפקידות מסרבות לענות,ממש עונות לפי הספר ולא מוכנות לשמוע שום פרט שחורג ממה שכתוב.

ולגבי מס הכנסה,איך מילואים נכנסים לתחשיב?

פורסם

ניתן להגיש מילואים ישירות לביטוח לאומי בצירוף שלושת תלושי השכר האחרונים וללא שום טרחה וידיעה מצד המעסיק. את התשלום תקבל ישירות מן הביטוח לאומי בקיזוז מס הכנסה וביטוח לאומי לפי הצורך/לפי הטבת מס, אם קיימת לך כזו.

פורסם

^^^

 

לא מכיר את האופציה שעובד שכיר ( אלא אם הוא נמצא בחופשה ללא תשלום מעל 60 יום,) מגיש תביעה עצמאית לביטוח לאומי!!

 

קח בחשבון שהמעביד הוא שאמור לאשר חופש.

 

אולי יגיד לך לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למה שתרצה לבזבז חופש על מילואים??

יש חוקים ומילואים בהתראה קצרה זה חריג, אתה חייב לחתום בעצמך שאישרת את הקריאה החריגה, לכן הגיוני מצד המעסיק לבקש התראה כמו שצריך.

פורסם

המעסיק שלך עוד בסדר, לפי החוק אתה אמור לקבל התראה של 60 יום לשירות של מעל 3 ימים.

 

לא הייתי מסתכן ומרמה את הבוס שלי בשביל להתנדב למילואים. (ואני עושה הרבה מילואים)

תנסה להגיע איתו להסכמה, תן קצת שעות מעבר, תסביר לו כמה חשוב מה שאתה עושה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

יש לי אפשרות לקחת חופש,את זה הוא יאשר,ואין לי בעיה לבזבז את ימי החופש.

אני לא בדיוק "מרמה" ,מבחינת המעסיק אני יכול לעשות מילואים /ללטף קרנפים בספארי,כל עוד זה לא עולה לו שקל.

בפעם הקודמת שזימנו אותי היו בעיות תחשיביות עם השכר,לא רוצה להיכנס לקטע הזה שוב עם המעסיק.

פורסם

בעבר, ביטוח לאומי אפשרו לשכירים להגיש תביעה אישית לקבלת תגמולי מילואים.

עושה רושם, כי כיום הם ביטלו את האופציה הזאת, ותידרש להגיש תביעה דרך המעסיק.

וזה נכון שבעתיים במקרה הזה, מאחר ולשיטתך תקבל תגמול כפול עבור ימי המילואים (מילואים + ימי חופשה).

 

מצ"ב קישור - מי יכול להגיש תביעה אישית

http://bit.ly/1u18WVi

פורסם

המעסיק לא אמור להפסיד שקל, הוא מקבל מהביטוח לאומי החזר מלא בחודש העוקב.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
יש לי אפשרות לקחת חופש,את זה הוא יאשר,ואין לי בעיה לבזבז את ימי החופש.

אני לא בדיוק "מרמה" ,מבחינת המעסיק אני יכול לעשות מילואים /ללטף קרנפים בספארי,כל עוד זה לא עולה לו שקל.

בפעם הקודמת שזימנו אותי היו בעיות תחשיביות עם השכר,לא רוצה להיכנס לקטע הזה שוב עם המעסיק.

 

חופש שאתה לוקח עולה למעביד גם כסף.

אתה מקבל שכר גם על ימי החופשה. אלא אם אתה לוקח חופשה ללא תשלום.

 

דווקא על מילואים הוא משלם לך ומקבל החזר מביטוח לאומי. ואז זה לא עולה לו כסף

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

יש ימי חופשה שצברתי,זה לא משנה אם אקח אותם בימים מסויימים שבהם אני עושה מילואים,או מתי שבא לי לטוס לח"ול.

רוב המילואים שלי הם בלילה,ביום אני ישן.

היה מעט לחץ בעבודה,יצא מצב שהגעתי ביום לעבוד ובלילה חזרתי למילואים.

מכיוון שאני עובד גלובאלי אני צריך.לתת איקס שעות חודשיות,בפועל נתתי יותר שעות,ולבסוף המעסיק השאיר אצלו חלק מן התגמול שהגיע לי מביטוח לאומי.

האפשרויות שהמעסיק משאיר לי הן:

א.גם אם עשיתי יום מילואים אחד מתוך חמישה (לפעמים קורה שיש ביטול בדקה ה90) לא אגיע שאר הימים לעבודה.

ב.גם אם יהיה לי מספיק זמן להגיע לעבודה,פשוט לא אגיע כי זה לא משתלם לי.

יצא מצב שהפסדתי כסף בגלל שהבטחתי למעסיק שאגיע באמצע.

פורסם

בעקרון אתה לא אמור להגיע לעבודה בזמן המילואים.

ביטוח לאומי משלם למעביד והוא בתורו מעביר את התשלום אליך.

 

אם אתה מגיע , אתה אמור לסכם מראש עם המעביד מה קורה עם השעות הללו כי מדובר בשעות נוספות. (גם אם אתה עובד גלובלי )

האם מה שהמעביד עשה חוקי ? לא יודע. אבל בטוח מסריח.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

עד שנת 2008, היה אסור לעבוד בתקופת המילואים. אם היית עובד - לא היית זכאי למשכורת.

בשנת 2008 שינו את החוק. נכון להיום, אם אתה עובד בתקופת מילואים - אתה מקבל תגמול מילואים + משכורת עבור ימי עבודה (יש כאן תשלום כפול).

הכסף שהמעסיק מקבל מביטוח לאומי עבור תגמול מילואים - מיועד ושייך אך ורק לעובד.

המעסיק הוא רק צינור להעברת הכספים.

בעבר ביטוח לאומי אפשר לעובדים שכירים להגיש תביעה אישית מאחר ומעסיקים לא ידעו כיצד להתמודד נכון עם התגמול מילואים.

מציע לך לפנות אישית לסניף ביטוח לאומי, להסביר את הבעיה שלך עם המעביד (מבחינת אי העברת התגמול כולו) ולברר האם יש אפשרות להגיש תביעה אישית.

 

אבל, עדיין - המעסיק צודק בכך שהוא דורש התראה מראש על ימי מילואים (האם כיום עדיין שולחים צווים בדואר, למרות הבלגן שיש בדואר ?? ).

פורסם

המילואים לפעמים מהיום למחר,במקרה הטוב שבועיים -שלושה לפני בטלפון.

אין לי בעיה עם זה כל עוד אני לא סטודנט.

אלו דברים מבצעיים ואין דרך אחרת לזמן.

פורסם

במקרה כזה או שתעבור יחידה בצבא , או שתבקש את הבנתו של המעסיק או שתחליף מעסיק.

 

אתה לא יכול לצפות מכל מעסיק שמהיום למחר אתה נעלם לשבוע. לא לכולם זה מתאים .

יש תקופות לחוצות שאם היה יודע מראש אולי היה מתארגן על עובד זמני.

גם חופשה צריך להודיע מראש ולקבל את הסכמת המעסיק.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני עובד בחברת הייטק גדולה,גג נעדר יומיים,נדיר שיש עבודה של לחץ,למעסיק לא כל כך אכפת,מבחינת הסכמה הוא יאפשר לי לצאת,כל הקטע הוא רק החלק הכספי.

אני נעלם בדכ לסופשים,דהיינו חמישי וחצי יום ראשון,לא באמת מורגש.

×
×
  • תוכן חדש...