Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום



מחר אני קונה דיורז'ן 400 שנמצא במצב מכני מעולה, אופנוע 93' עם 36000ק"מ

יש לי רק בעיה אחת, הכלי נפל בחניה ויש נזק קוסמטי קל, בין ביתר המסכה קצת סדוקה בצד שהוא נפל.

שאלה היא כמה עולה שיפוץ או החלפת פיירנג.

וגם כמה עולה תיקון צבע לגוף?

תודה.

פורסם

זה תלוי בנזק . . .

בכל מקרה אולי תשקול להחליף למסכה גבוהה יותר . . .

 

תתחדש !! אחלה אופנוע !!!!!:-D

אני נוסע מהר מדי בשביל לאכול בריא :wink:

פורסם

קצת סדוקה או הרבה סדוקה?

קצת סדוקה, אפשר לתקן לבד. מלחם וקצת אימון מקדים על חלקי פלסטיק שבורים.

 

צביעה אני מעריך בין 500 ל הרבה מאוד שקלים. תלוי מה ואיך אתה רוצה לצבוע.

 

וסתם בלי קשר.. 36K קילומטרים לכלי בן 12 שנה נשמע.. תמוה בלשון המעטה.. תברר את העניין, אין כמעט סיכוי שהקילומטראז' הזה אמיתי.

 

איך אתה יודע שמצבו המכני מצויין? לקחת בדיקה?

פורסם

הבדיקה מחר בבוקר, אני מן הסתם לא קונה אם הוא במצב לא טוב.

אז כמה עולה מסכה חדשה?

 

אני טכנאי מטוסים אז אני יודע ל"הסתכל" (אני לא מתיימר לדעת אבל אני רואה יותר דברים מבחור ממוצע) על כלים מכניים, כשאמרתי "במצב מעולה" התכוונתי במצב ששווה בדיקה+קניה.

פורסם

לידיעתך, עקב שביתה של משרד הרישוי לא תוכל לבצע העברת בעלות (כלומר לקנות את האופנוע גם אם מאד תרצה). אני תקוע באותו קטע כבר שבוע. יש טלפון מודיעיני של משרד הרישוי [שמור אצלי במשרד] שכדאי להתעדכן דרכו, אפשר למצוא באינטרנט או ב 144.

פורסם

כמה עולה מסיכה חדשה? תרים טלפון למטרו... רק אם יש לך לב חזק. במקרה ויהיה להם (סיכוי אפסי. האופנוע לא מיובא 12 שנה) אז היא תעלה כמו האופנוע.

 

עזוב חדשה, תתקשר ליניב גולן או למוטוארט (צטער, לא זוכר טלפונים) ותברר כמה עולה תיקון + צביעה.

פורסם

אני לא מבין מה הסיפור כאן?

עזוב שיפוץ פיירינג זה לא הבעייה כאן... באמת אם הנזק לא רציני ידיים טובות יעשו לך עבודה טובה...

יש לך הזדמנות להחליף את המסיכה שנראית כמו גמל בלי שום קשר... עדיף לך כבר לקנות מסיכה יותר קרבית ושנראית כמו שצריך לשם שינוי, מיגון רוח גם אפשר לסדר... לא שהאופנוע הזה צריך מיגון רוח..............

שים מסיכה של אצ'רביס וחברייה ותהיה מבסוט...

פורסם

שלום



 

מחר אני קונה דיורז'ן 400 שנמצא במצב מכני מעולה, אופנוע 93' עם 36000ק"מ

יש לי רק בעיה אחת, הכלי נפל בחניה ויש נזק קוסמטי קל, בין ביתר המסכה קצת סדוקה בצד שהוא נפל.

שאלה היא כמה עולה שיפוץ או החלפת פיירנג.

וגם כמה עולה תיקון צבע לגוף?

תודה.

 

צבע קומפלט לכל האופנוע כולל תיקון נזקים יעלה 2K - 3K (לצביעה שמרנית) תקזז בקנייה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
כמה עולה מסיכה חדשה? תרים טלפון למטרו... רק אם יש לך לב חזק. במקרה ויהיה להם (סיכוי אפסי. האופנוע לא מיובא 12 שנה) אז היא תעלה כמו האופנוע.

YAMAHA אופנועים מעולים

יבואנים זבל

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
אני לא מחפש מקורי, משהו חמוד וזול יהיה נהדר. אני רוצה רק את ה פיירינג העליון, "המסכה".

תסתובב בין חנויות האבזרים בסלמה, המבחר לא גדול אבל בהחלט מספיק.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...