Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
10 שניות? כנראה זו "שעת לחץ" עכשיו.

בנסיון שערכתי לפני 4-5 שעות, היה Delay של פחות משניה.

 

ושוב, לתוכנה קוראים "Free World Dialup" - צאו מהסרט שזה בתשלום.

יש דרך כלשהיא לקצר את ה-Delay ?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
כדי לצלצל לפלאפונים פשוט תקישו

*972 ואז סוגריים תקידומת לדוגמא 54 אורנג

אוי אתה פשוט ענק! ITS JUST GOOD TO BE TRUE!

אחרי שהתקשרתי לפלאפון שלי הייתה שיחה מזוהה של 00001202, אורן אתה יודע מה זה אומר? כי שניסיתי להתקשר בחזרה זה מן הסתם אמר שזה מספר שגוי.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

זה לא נוח כל-כך לדבר מול המחשב ועוד עם מיקרופון ורמקולים

מה שישפר בהרבה את הנוחות זה HEADSET אלחוטי טוב

מישהו מכיר אחד כזה שנמכר בארץ ובאיכות טובה?

ואני לא מדבר על אוזניות עם מיקרופון ב 50-80 ש"ח

משהו טוב ברמה של סנהייזר או AKG או SHURE וכדומה

.I'm a blocked user

פורסם
יש דרך כלשהיא לקצר את ה-Delay ?

הDELAY נקבע לפי עומס על הקו גלישה שלך. כלומר אם יש לך תוכנות הורדה פתוחות עידכונים שרצים ברקע וכו'. זה לא אומר שאתה תמיד מקבל מהירות גלשיה דומה מהספק הרבה פעמים בשעות עומס הDELAY גדל. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לנקות את הרוחב פס מכל מיני תוכנות כאלו, כל השאר נקבע ע"י הספקית שלך וזמינות התוכנה.

פורסם

אחלה תוכנה! הייתי בטוח שזה רק למנויים של SKYPE. ה-DELAY הוא ענק ועד שמתקבלת תגובה.

 

אני מניח שבשעות פחות עמוסות זה יהיה טוב יותר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בוקר טוב,

אוקי, אז ככה:

Syst3m, כל הכבוד על הסקופ :smile:

Evolution, זה מספר הטלפון מחו"ל (ארה"ב) שנעשתה ממנו השיחה. לא ניתן לחזור למס' הזה.

The Need For Speed, לגבי ה-Delay, כפי ש Lethal_Acid הסביר לך, זה תלוי בשעות העומס. למרות שניסיתי גם עכשיו, ה-Delay הוא פחות משניה.

levil, לגבי ה-Headset, לא הייתי ממליץ לרכוש כיעוד לתוכנה הזאת. לא ניתן לדעת עד מתי הפריבילגייה הזאת תעמוד לרשותנו.

פורסם

http://dll.webzila.com

http://www.dll-downloads.com/index.asp

http://www.dll-files.com

 

אני כבר לא יכול לחכות להשתמש בתוכנה הזאת!

אף על פי שעזרו לי פה (Oren) עם לינקים להורדת קבצי DLL חסרים שהתוכנה מבקשת, הורדתי את הרצוי, הכנסתי לתיקייה המתאימה של התוכנה, אך עדיין מתקבלות שתי השגיאות שאני כל כך לא רוצה לראות...

אני מעלה תמונת-מסך של השגיאות. אם מישהו יוכל לפתור לי את הבעיה, אני אהיה יותר משמח!

 

דרך אגב, אם זה קשור בצורה זו או אחרת - אני משתמש ב-Windows 98 (מה יש?! אני טיפוס נוסטלגי...)

 

תודה לעוזרים,

:twisted: חולה~הגה :twisted:

Pulver's errors.jpg

פורסם

תנסה להתקין את התוכנה מחדש ללא שום קבצי DLL (רק מה שהתוכנה מתקינה).

 

ייתכן מאוד שהתוכנה לא עובדת עם חלונות 98 בדוק זאת.

פורסם

ולאלו שכבר נכנסו לזה "חזק",

תוכנה אשר מעוותת/מסווה את קולכם (גבר/אישה/ילדה/רובוט וכו') עם אפשרות של השמעת קטעי סאונד, בחירת Source (לדוגמא WinAmp וכדומה)

חביב ביותר.

אתר הבית: http://www.blazeaudio.com/products/voicecloak.html

להורדה: http://www.blazeaudio.com/downloads/VoiceCloakTrialD.exe (הנסיונית מספקת)

 

VoiceCloakFull.jpg


×
×
  • תוכן חדש...