Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצלחתי להכנס אל המחירון של לוי יצחק באינטרנט פשוט חייגתי את המספר כסלולרי כפי שהוסבר כאן לע"יל וכשהחלה השיחה ישנה תיבה מעל התיבה של המיקרופון בצד ימין שפותחת לך מקשים בצד ימין לוחצים עליה ואז 1 ואז זה מקריא לך את הקוד שלך מכניס אותו לאתר ולוחץ 2

וגולש לך להנאתך במחירון על חשבון משלם השיחה

:)

 

בברכה,

אבי.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יפה זאת גנבה.

לדעתי למחוק את ההודע. שכל אחד שעושה את זה שלא יפרסם פה איך הוא נכנס ולאן.

כך הבנדאם מרוויח על השירות שהוא נותן.

 

ערב טוב.

פורסם
לא יפה זאת גנבה.

לדעתי למחוק את ההודע. שכל אחד שעושה את זה שלא יפרסם פה איך הוא נכנס ולאן.

כך הבנדאם מרוויח על השירות שהוא נותן.

 

ערב טוב.

מצטער להודיע לך אין כל סיבה למחוק את ההודעה, מכיוון שעלות השיחה נגבית למעשה ממפעיל התוכנה

זאת אומרת שלוי יצחק מקבל בדיוק את התגמול שמגיע לו שיחת טלפון סלולארית שנופלת על חשבון מפעיל התוכנה שמכיר בהוצאה הזאתי בדיוק כמו שהוא מכיר בהוצאה על כל שיחת טלפון לפלאפונים רגילים.

 

בברכה,

אבי.

פורסם

אצלי , אולי בגלל החיבור המהיר , התכנה עובדת במהירות ללא דיליי כמעט .

בקושי יש דיליי גם בשיחות לסלולארי .

פשוט מדהים ותודה רבה!!!!

פורסם

אגב עוד שאלה בנוגע לתוכנה , האם יש אפשרות להקיש שם ספרה מסויימת

לדוגמא במחירון של לוי יצחק מבקשים להקיש את הספרה 1 , כיצד אני יכול לעשות זאת?

פורסם

תשמע גם לי יש אינטרנט מהיר ואני באמת לא מבין את הסיבה למה זה עובד כל כך גרוע

למה? ככה!

פורסם
אגב עוד שאלה בנוגע לתוכנה , האם יש אפשרות להקיש שם ספרה מסויימת

לדוגמא במחירון של לוי יצחק מבקשים להקיש את הספרה 1 , כיצד אני יכול לעשות זאת?

יש לך אפשרות (כשאתה כבר בתוך השיחה) לפתוח DialPad

בצד ימין למעלה.. "DTMF DialPad" תסמן אותו..

פורסם
אגב עוד שאלה בנוגע לתוכנה , האם יש אפשרות להקיש שם ספרה מסויימת

לדוגמא במחירון של לוי יצחק מבקשים להקיש את הספרה 1 , כיצד אני יכול לעשות זאת?

מה אכפת לך? ראלי במילא נמכרות מעל המחירון...

פורסם

מה זה אישה אומרת לך משהו באנגלית ?

קורה לי מידי פעם וזה מסתדר

תסתכל באתר תתחבר שם תראה אולי יגידו לך לעדכן פרטים ?

 

עריכה: עכשיו השעה עשר עשר וזה עובד לי

 

מישהו יודע מה הקידומת של מולדביה ?

יש לי חבר שמתקשר הרבה ואני צריך אם מישהו יכול בבקשה לעזור לי איך מתקשרים ?

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P


×
×
  • תוכן חדש...