Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אני בדיוק אמור לחייג למספר כזה לדוגמא:

052-8555555

????

 

משום מה אני מגיע לפלא של מישהו אחר.....

 

ולכל אלה שלא הבינו: הסיפרה חמש היא רק כדי לתת דוגמא....

 

 

תודה רבה,

 

שי!

פורד פיאסטה 83':arrow:

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על העזרה.

 

* שאלה חשובה שהעלה שחף (Shahaf):

כאשר מחייגים באמצעות התוכנה למכשיר סלולרי,

האם השיחה נחשבת כשיחה מחו"ל?

אם כן, אז ישנה בעיה, כי אז מקבל השיחה יחוייב עליה כשיחה מחו"ל!!!

אשמח אם תבהירו לי את הסוגייה הזו.

תודה.

שבוע טוב.

פורסם
תודה על העזרה.

 

* שאלה חשובה שהעלה שחף (Shahaf):

כאשר מחייגים באמצעות התוכנה למכשיר סלולרי,

האם השיחה נחשבת כשיחה מחו"ל?

אם כן, אז ישנה בעיה, כי אז מקבל השיחה יחוייב עליה כשיחה מחו"ל!!!

 

אשמח אם תבהירו לי את הסוגייה הזו.

תודה.

 

שבוע טוב.

אתה מבלבל 2 דברים שונים לגמרי,

 

כאשר אתה בארץ ומקבל שיחה מחו"ל , הבנאדם שהתקשר משלם .

 

כאשר אתה בחו"ל ומקבל שיחה מהארץ, אתה גם משלם

 

במקרה הזה, אתה מקבל שיחה לארץ משמע, אתה לא משלם.

פורסם
אתה מבלבל 2 דברים שונים לגמרי,

 

כאשר אתה בארץ ומקבל שיחה מחו"ל , הבנאדם שהתקשר משלם .

 

כאשר אתה בחו"ל ומקבל שיחה מהארץ, אתה גם משלם

 

במקרה הזה, אתה מקבל שיחה לארץ משמע, אתה לא משלם.

לפי מה שאתה אומר כל עוד המטלפן מחייג אל מס סלולרי מהארץ, שנמצא בארץ, לא המחייג משלם ולא זה שמקבל את השיחה משלם.

אבל בטלפונים סלולרים, בניגוד לביתיים, משלמים גם על שיחות נכנסות וגם על יוצאות.

על נכנסות משלמים רק זמן אוויר, ועל יוצאות משלמים גם זמן אוויר וגם את מונה השיחה. משמע, שאם נחייג דרך התוכנה אל מס' סלולרים מקבל השיחה ישלם את הזמן אוויר, שזהו זמן אוויר מארה"ב, לא דבר זול.

פורסם

כשניסיתי לחייג לסלולרי הוא נתן לי הודעת שגיאה שאומרת שאי אפשר לחייג לסלולארי

 

 

והתוכנה ההיא שמשנה את הקול לא עובדת עם התוכנה הזאת...

hope for the best, expect the worse.

פורסם
כשניסיתי לחייג לסלולרי הוא נתן לי הודעת שגיאה שאומרת שאי אפשר לחייג לסלולארי

 

 

והתוכנה ההיא שמשנה את הקול לא עובדת עם התוכנה הזאת...

כנראה שלא הבנת טוב את ההוראות -

 

צריך לשים סוגריים בקידומת של הפלאפון - כלומר

 

052 = (52)

054 = (54)

וכולי ...

 

והתוכנה כן עובדת, מנסיון.

פורסם

כו הבנתי וזה מה שעשיתי

עובד שקיבלתי שגיאה שאומרת (כן אומרת.. זאת הודעה קולית)

שאי אפשר להתקשר טלפונים סלולארים.

בדקת גם אחרי שכתבתי את ההודעה? אולי הם עדכנו את העיניין בזמן האחרון

hope for the best, expect the worse.

פורסם

igez, אתה טועה. כל עוד אתה נמצא בארץ והשיחה מגיעה מחו"ל, אתה לא משלם זמן אויר ולא בטיח (אתה מוזמן להתקשר לחברת הסלולרי שלך ולוודא זאת).

 

Juk, התוכנה שמשנה את הקול כן עובדת, לא הייתי ממליץ עליה סתם. אתה צריך ללחוץ על הכפתור Monitor your voice בכדי להפעילה, ולבחור סוג קול.

לגבי בעית הסלולרי, איך רשמת את המספר במדוייק?

פורסם

התוכנה עובדת אבל רק ל300 שניות (או 14 יום)

אבל היא לא עובדת עם התוכנה של הטלפון..

לא שומעים אותי בקו השני כשאני מדבר כשהתוכנה מופעלת.

 

 

לגבי המספר רשמתי ככה

*97254888888

 

הכוכבית יוצאת הפוך בגלל הכיוון כתיבה - במקור כתבתי את הכוכבית לפני ה-972

hope for the best, expect the worse.

פורסם

אז ככה,

1. התוכנה רק "מתריעה" לאחר 300 שניות, ולאחר שאתה לוחץ לאישור, אתה יכול להמשיך להשתמש בה.

2. שומעים טוב מאוד בקו השני כשהתוכנה עובדת.

3. לגבי המספר טלפון שרשמת, הוא שגוי. כבר פעמיים הסברתי איך להתקשר. אתה צריך לרשום את הקידומת בסוגריים!

לדוגמא: 8888888(54)972*

פורסם

ואללה.. צודק בעיניין הפלאפון - סוגריים.

 

לגבי התוכנה לא עובד אצלי עם התוכנה של שיחות..

כאנה הבעיה היא בכרטיס קול שלי.. (אולי בגלל שהוא onboard)

hope for the best, expect the worse.

פורסם
ואללה.. צודק בעיניין הפלאפון - סוגריים.

 

לגבי התוכנה לא עובד אצלי עם התוכנה של שיחות..

כאנה הבעיה היא בכרטיס קול שלי.. (אולי בגלל שהוא onboard)

לא נראה לי קשור לי יש AC97

עובד

אבל יש בעיה אחרת אצלי

כשאני מנסה להתקשר לבזק או לפלאפנים לא משנה מה הוא לא נותן

עונה מענה קולי שאומר שמשהו הסתיים

הקול לא כל כך מובן

מישהו יכול לעזור ?

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P


×
×
  • תוכן חדש...