Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כשבוע נשפך לי שמן בתא המנוע(שכחתי לסגור את הפקק טוב). ספגתי את השמן בכל המקומות שיכלתי להגיע אליהם. הבעיה היא, שאני מפחד שנכנס שמן לפלאגים, וגם שהוא יהרוס חלקי גומי ו/או פלסטיק כאלה ואחרים.

 

כשאני מניע את הרכב יש דפיקות ממש קלות, כאילו הרכב עצבני כשאני מניע אותו, ולא רגוע כזה. האם זה סימן מספיק טוב כדי לדאוג?

איך יודעים אם נכנס שמן לפאלגים? ובמידה ויש שם שמן מה יקרה אם הוא יישאר לטווח זמן ארוך?

פורסם

כדי לבדוק אם ניכנס שמן דרך בית הפלאגים צריך לשלוף אותם. אם אכן נישפך שמן הוא ככל הניראה יחלחל דרך תבריג הפלאג ומשם אל האלקטרודה ואז תיתכן בעיית ניצוץ באותו הצילינדר או לחילופין אותו שמן פשוט יישרף וייצא דרך מערכת הפליטה כעשן לבן.

פורסם
כדי לבדוק אם ניכנס שמן דרך בית הפלאגים צריך לשלוף אותם. אם אכן נישפך שמן הוא ככל הניראה יחלחל דרך תבריג הפלאג ומשם אל האלקטרודה ואז תיתכן בעיית ניצוץ באותו הצילינדר או לחילופין אותו שמן פשוט יישרף וייצא דרך מערכת הפליטה כעשן לבן.

ואם הוא יחלחל לאלקטרודה, מה היא עלות התיקון? מה הנזק הכי גרוע שיכול להיות? זה יכול להביא את המנוע עד למצב שצריך להחליף אותו? אפשר לטפל בזה?

פורסם

לא ציינת במפורש: האם השלמת את השמן שחסר? זה הכי חשוב כרגע. וודא שהמפלס אינו מתחת למינימום.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אז מקסימום יהיה החטאת ניצוץ והמנוע לא יעבוד עגול. לא יילך שום מנוע ושום כלום. מקסימום תחליף פלאגים ותספוג את כל השמן שנישפך.

נראה לי שיש החטאת ניצוץ(או שזה פסיכולוגי?), כי כשאני מניע יש מכה קלה כזאת בהנעה. הרכב מניע הנעה ראשונה הכל טוב ויפה, אבל המכה הזאת(אני משער שזה החטאת ניצוץ כן? כי עד לפני שהשמן נשפך הכל עבד מעולה) זה מה שמחשיד, ומחרפן אותי.

 

 

לא ציינת במפורש: האם השלמת את השמן שחסר? זה הכי חשוב כרגע. וודא שהמפלס אינו מתחת למינימום.

ברור. זה הדבר הראשון עשיתי. נתתי למנוע להתקרר כרבע שעה(אחרי הכל הייתי צריך אץ הרכב דחוף. וזה מספיק לדעתי), בדקתי את מפלס השמן, ומה שהכי מפתיע שהוא בקושי זז. השבוע הוספתי שמן, ממש טיפה, וזהו.

פורסם
כדי לבדוק אם ניכנס שמן דרך בית הפלאגים צריך לשלוף אותם. אם אכן נישפך שמן הוא ככל הניראה יחלחל דרך תבריג הפלאג ומשם אל האלקטרודה ואז תיתכן בעיית ניצוץ באותו הצילינדר או לחילופין אותו שמן פשוט יישרף וייצא דרך מערכת הפליטה כעשן לבן.

תסביר לי שוב איך שמן שנשפך חיצונית על המנוע מגיע לאלקטרודה של המצת?

פורסם
תסביר לי שוב איך שמן שנשפך חיצונית על המנוע מגיע לאלקטרודה של המצת?

 

פותח השירשור אומר שלדעתו נישפך שמן לכיוון בית הפלאגים אז אם אני יוצא מנקודת הנחה שזה נכון אז זה מה שאני ממליץ לעשות. להוציא את הפלאגים ולבדוק את מצבם!

פורסם

מיותר. שמן לא יכול להגיע לתוך פנים המנוע אם נשפך חיצונית.

הנכון לעשות זה לפרק חוטי הצתה או מאריכי הצתה, בהתאם למערכת ההצתה שקיימת, ואם נכנס שמן לבית המצתים אז לנקות עם תרסיס ניקוי בלמים ולחץ אויר.

פורסם

אוקיי. אני לא יודע אם נכנס שמן לפלאגים או לא, אני פשוט שיערתי, כי זה שאפשרי, אז שאלתי מה לעשות במידה וזה קרה, ומהם הנזקים.

 

ומה יכול להיגרם לגומיות והפלסטיקים שהשמן נוגע בהם במקומות עמוקים בתא המנוע(מקומות שאני לא יכול לנקות)?

פורסם
אוקיי. אני לא יודע אם נכנס שמן לפלאגים או לא, אני פשוט שיערתי, כי זה שאפשרי, אז שאלתי מה לעשות במידה וזה קרה, ומהם הנזקים.

 

ומה יכול להיגרם לגומיות והפלסטיקים שהשמן נוגע בהם במקומות עמוקים בתא המנוע(מקומות שאני לא יכול לנקות)?

:) :) ?

פורסם

האם שמן שנמצא על חלקי פלסטיק או גומי זמן רב(במקומות שאני לא יכול להגיע אליהם) יכול להזיק לחלקים?

 

 

אשמח לעזרה

×
×
  • תוכן חדש...