Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה,

פתחתי שירשור דומה בפורום אחר פה אך לא נעניתי אז מנסה את מזלי פה.

אני יספר בקצרה - רכשתי איביזה חדשה (רכב ראשון שהוא באמת שלי) עכשיו אני בן 23 ללא עבר ביטוחי עם 5 שנים רישיון וההצעות ביטוח שאני מקבל לחובה+מקיף לנהג יחיד הם בסביבות ה10 אלף.

רציתי לדעת האם אלו מחירים מוגזמים או שבגלל הפרטים שלי זה המצב ואין מה לעשות ?

פורסם

יש לי חברים שגם קיבלו הצעה יקרה,7000-12000 אלף.

ויש לי חבר שקיבל מחיר של 4000+ תליו בעבר ביטוחי.

לדעתי חברות הביטוח מחפשות פרייר שישלם ואפשר להשיג מחיר נמוך יותר.

תעשה סקר שוק ותראה מה מציעים וגובה כיסויים.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם
עכשיו אני בן 23

פה קבור הכלב.

 

אתה בקטגוריית הכסף קל של חברות הביטוח,המחיר ישתנה משמעותית כשתגיע ל24

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בדקת אפשרות להשתמש בהיעדר תביעות של ההורים ולהצהיר שנהגת ברכב שלהם לפחות 3 פעמים בשבוע? ממה שאני יודע חברות הביטוח מאפשרות את זה.

לאחרונה שילמתי על איביזה חדשה לכל נהג מגיל 17 עם שנתיים ותק 6,700 ש"ח (אם זכרוני לא מטעני).

בנוסף בדוק הסדרים מיוחדים דרך מקומות עבודה וכדומה.

אני מקבל מחירים לא רעים בד"כ ממוקד מיוחד של איילון לחברי הסתדרות המורים.

מצד שני את האוטו שלי ביטחתי דווקא דרך וובי בשנה שעברה והיום גם חידשתי את הפוליסה דרכם.

פורסם

פה קבור הכלב.

 

אתה בקטגוריית הכסף קל של חברות הביטוח,המחיר ישתנה משמעותית כשתגיע ל24

 

כן חשבתי שזאת אחת הסיבות המשפיעות ביותר על המחיר .. בהנחה שאני עושה ביטוח לשנה המחיר אוטו' ירד שאני יגיע ל24 בשנה הזאת או שעליי לבטח עד היומלדת ומשם לעשות פוליסה חדשה ?

 

 

 

בדקת אפשרות להשתמש בהיעדר תביעות של ההורים ולהצהיר שנהגת ברכב שלהם לפחות 3 פעמים בשבוע? ממה שאני יודע חברות הביטוח מאפשרות את זה.

לאחרונה שילמתי על איביזה חדשה לכל נהג מגיל 17 עם שנתיים ותק 6,700 ש"ח (אם זכרוני לא מטעני).

בנוסף בדוק הסדרים מיוחדים דרך מקומות עבודה וכדומה.

אני מקבל מחירים לא רעים בד"כ ממוקד מיוחד של איילון לחברי הסתדרות המורים.

מצד שני את האוטו שלי ביטחתי דווקא דרך וובי בשנה שעברה והיום גם חידשתי את הפוליסה דרכם.

 

דרך אמא שלי זה בעייתי העניין, אני לא יכנס לזה אבל לא אפשרי.

וובי דורשים שיהיה 3 שנים עבר ביטוחי, בלי זה אין על מה לדבר.

אני אבדוק על הביטוח דרך החברה המבטחת שלנו בצבא .. אני בקבע.

 

תודה לכולם על התגובות !

אני אשמח אם מישהו יכול להמליץ על סוכן טוב שאולי שווה לי לבדוק אצלו, תודה.

פורסם

דרך הצבא זו אופציה טובה, אני ביטחתי דרכם בזמנו 206CC והביאו לי הצעה נמוכה משמעותית משאר האופציות, סביבות 6K לעומת 9K בחברות חיצוניות (גם הייתי מתחת לגיל 24)

לגבי המעבר לגיל 24, אם תבטח לשנה וביום הולדת תתקשר לומר להם "מהיום תבטחו לי רק מגיל 24" אז תקבל החזר יחסי מחברת הביטוח לתקופה שנותרה, בטווח מחירים שאתה מדבר עליו כנראה זה גם יהיה משמעותי

עברתי לסקייטבורד

×
×
  • תוכן חדש...