Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

rsz_20151217_100358.jpg

נשרפה הנורת הלוגן בצבע כחול , מאיפה באיזור הדרום ניתן לרכוש נורה כזאת (איזור באר שבע)?

הבנתי שצבע כחול זה לא תקני ולא נמכר בכל מקום, מה שם הנורה בדיוק מישהו יודע? הבנתי שיש סוגים H7, H4 וכו'...

חשבתי אולי להזמין מאיביי.

פורסם (נערך)

לפי ספר רכב (עמ' 332 לקובץ), מדובר בנורת H27W.

מאחר והנורה אינה עובדת ממילא, הכי טוב יהיה לשלוף אותה החוצה ולגשת איתה לחנות במידה ויש ספק.

שים לב שלנורה הזו יש שני בסיסים אפשריים, אחד ישר ואחד בצורת 'ר'.

 

תאורת כחולה מעבר להיותה לא חוקית פחות יעילה במצבים של ערפל (בהנחה ואתה משתמש בנורות בתנאים אלו בלבד :roll:).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

[ATTACH=CONFIG]446676[/ATTACH]



נשרפה הנורת הלוגן בצבע כחול , מאיפה באיזור הדרום ניתן לרכוש נורה כזאת (איזור באר שבע)?

הבנתי שצבע כחול זה לא תקני ולא נמכר בכל מקום, מה שם הנורה בדיוק מישהו יודע? הבנתי שיש סוגים H7, H4 וכו'...

חשבתי אולי להזמין מאיביי.

 

תסתכל כאן.

WWW.POWERBULBS.COM

באיביי יש לא מעט זיופים לשטויות האלו.

 

אתר אמין מאוד עם מנורות של פיליפס ואוסרום, כולל דמוי קסנונים.

 

אני שם לב לכל מיני לדים ומנורות בצבע לבן-סגלגל בפנסי ערפל שאנשים שמים ואני חייב לומר שזה מאוד מסנוור.

×
×
  • תוכן חדש...