Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב - החלה מכירת ב.מ.וו M2, החל מ-515 אלף שקלים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ה M2 החדשה באה לבקר אותנו למשך ייצור של 5 שנים - אני מאמין שבמהלך ה5 שנים האלו יחליפו לה את המנוע למתקדם והולם יותר את המעמד.

 

מנועי ה S הם מנועים ספציפיים לרכבי ה M של חטיבת המוטורספורט של במוו

s14 s50 s52 s54 s55 s65 s85 s70

מנועים שאחרי שינוים כאלו ואחרים התקבלו לכל רכבי ה M שלהם.

 

בM2 החדשה יש מנוע סדרתי רגיל שקיים בבמוו בערך מ2010, ה N55, שקיים ב 135I 235I 335I 435Iמנוע טווין סקרול שלקחו כמה חלקים מהאח הגדול, ה S55 והשתילו בו, זה לא מוסיף לו כח במיוחד, רק סטטוס כלשהו.

 

מנוע ה B58 החדש של במוו הוא המנוע ה6 טורי החדש של במוו שחולק אותם חלקים עם מנוע ה B48 וה B38.

ה B58 כבר נבדק ורואים בו שהוא עובר את רף ה 400 כ"ס בלי יותר מדי השקעה.

 

 

בנוגע ל "אם כבר להוציא מעל חצי מליון שקל אז ללכת על ה M3"

הדיעה שלי היא כזו [לא שאני מתכוון לעשות כזו הוצאה, רק מבחינה הגיונית]

 

ב M2 - אין תוספות במיוחד.

יש לך כסאות יחסית פשוטים מדגם ה SPORT ולא ה PERFORANCE

יש לך שלל שלם של גימור אחד לבחור ממנו לחלקים הפנימיים של הרכב.

יש לך מבחר עצום של 2 וחצי צבעים חיצוניים לבחור מהם.

אין גג קרבון, אין דרייבשאפט קרבון, אין מכסה מנוע אלומיניום [שיש לאחים הגדולים כ STOCK] שאין אפילו אופציה לכך ב M2.

 

מבחינת פרקטיות - ה M3 רכב 4 דלתות מרווח, גדול, מפנק ומרשים יותר

מבחינה וויזואלית - אני מצטער, אבל אחרי שבאנגל עזב, המעצב הלבנוני החדש של במוו קצת כושל בחלק מהדגמים וה M2 פשוט לא עושה לי את זה.

מבחינת יכולות - ה M3 בטבעה עם פלטפורמה גדולה יותר - משמע יציבה יותר על הכביש ומנוע שכבר הוכח לעבור את ה 600 כ"ס עם כמה צעצועים.

 

בהחלט עולה כי הM2 היא M WANNA BE ולא M אמיתית, מה שגם היא חסרת הסממנים המובהקים (מנוע S, ושאר התוספות שפירטת היטב לעיל).

מבחינתי הM2 היא TUNED 235 ותו לא.

לא תבינו אותי לא נכון, הן הM2 והן ה235 מכונות נהיגה מרשימות, אבל לטעמי היצרן פספס משהו בדרך לייצור הגרסה הזו.

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עידן, אם הייתה לי איזושהי בושה, הרי שאיבדתי אותה לחלוטין כשקניתי סורנטו. ועידן, זה שאתה מחזיק מרצדס אי שם מעבר לים לא הופך אותך לחבר בקהל בעלי המרצדס בארץ, אין לך מה להעלב בשמם.

 

אני לא נעלב בשם אחרים, כתבתי את דברי כי אתה עושה הכללה מאוד גסה לגבי בעלי מקצועות שונים (זה עוד לפני שמדברים על בחירת הרכבים של אותם בעלי מקצוע ואחרים ).

 

אני מכיר את מעט בעלי רכבי יוקרה מהמותגים ה"מסומנים" שציינת שהינם ישרים כפלס ועבדו קשה כדי לאפשר לעצמם להנות מחיי מותרות כולל רכב יוקרה גרמני.

 

אני אמנם מחזיק בבעלותי מרצדס אבל זו מכונית בת 12 ולא בדיוק מושכת תשומת לב למרות שיכולתי להרשות לעצמי גרמניה חדשה (ואכן כמעט נרכשה 328 חדשה בזמנו ).

 

זה צורם לשמוע שאתה וכנראה אחרים מסתכלים על זה בצורה כזו עקומה נוכח העובדה שאני ואישתי יורקים דם בעבודה קשה.

כמה קשה? לפחות פעמיים בשבוע ימי עבודה שמתחילים ב-10 בבוקר ומסתיימים לאחר חצות (במשרד, בבית אישתי עובדת לפעמים עד 5 לפנות בוקר ).

 

יש עבריינים שנוהגים בבימר וש גם אנשים ישרים שנוהגים באחת כזו, לבוא ולעשות הכללות כאלה זה לא לעניין בכלל ואפילו די מגעיל אני חייב לציין.

 

הגבתי לך קצת בחריפות כי מהכרותי הווירטואלית איתך אתה לא איזה מטומטם, רחוק מכך.

אם זה היה מגיע מחבר פורום לא מבין עניין כנראה שלא הייתי מתייחס בכלל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את זה אתמול בערב מחבר בדרום אפריקה. לא יכולתי להימנע מלשתף:

FB_IMG_1450386081148.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו, בכל העולם יש בדיחות דומות בעיקר על ה x6 ועדיין אף אחד לא יתייחס למי שנוסע בסידרה 7 למשל כאל ערס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי בזה..

 

 

אפשר להריץ לדקה 1:15 ולראות שהתדמית הבעייתית היא לא רק בישראל.

 

פנינים רלוונטיות נוספות ב 5:57

עריכה אחרונה על ידי nimikipod

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 6 זה עבריינים מלש״בים, כאלה שמחכים לתשובה מראש הארגון האם התקבלו או לא.

זה לא משנה.

נתקלתי בזה..

 

 

אפשר להריץ לדקה 1:15 ולראות שהתדמית הבעייתית היא לא רק בישראל.

 

פנינים רלוונטיות נוספות ב 5:57

זהו. אחרי הוידאו הזה אין ספק שכל נהגי ב.מ.וו באשר הם הינם עבריינים, חבורת הזבל ואנשים שלא כדאי להתחבר אליהם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט עולה כי הM2 היא M WANNA BE ולא M אמיתית, מה שגם היא חסרת הסממנים המובהקים (מנוע S, ושאר התוספות שפירטת היטב לעיל).

מבחינתי הM2 היא TUNED 235 ותו לא.

לא תבינו אותי לא נכון, הן הM2 והן ה235 מכונות נהיגה מרשימות, אבל לטעמי היצרן פספס משהו בדרך לייצור הגרסה הזו.

 

היא לא בדיוק WANNABE כמו שהכביכול ה M135I M235I הם האמאמאמא של ה WANNABE.

בכלל זה טוענים שה M החדש מייצג MARKETING.

 

מלבד המנוע והתוספות שציינתי, ה M2 חולקת את התת-שלדה האחורי עם ה M4 וגם את החלק הקדמי, בושינגים, חלקי מתלה וכו', הרבה זלגו מטה מהM4.

אבל נשים בצד את הניפוחים, היו יכולים לייחד את הרכב קצת יותר עם הגג מקרבון שיש לM4.

 

מבחינת התוספות, ראוי שב M4 יהיו תוספות גדולות יותר כמו דרייבשאפט קרבון, ברקסים קרבו-קרמיים ופנים רכב יותר מרשים

הבעיה שאין את החלקים האלה אפילו כאופציה לרכישה בM2.

 

עם ה 1M הלך להם יותר טוב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זהו. אחרי הוידאו הזה אין ספק שכל נהגי ב.מ.וו באשר הם הינם עבריינים, חבורת הזבל ואנשים שלא כדאי להתחבר אליהם.

 

מה שאתה כותב בעצם שאם אני רוצה להתנתק מהרבה אנשים, אז פשוט... לקנות בימר?! :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא בדיוק WANNABE כמו שהכביכול ה M135I M235I הם האמאמאמא של ה WANNABE.

בכלל זה טוענים שה M החדש מייצג MARKETING.

 

מלבד המנוע והתוספות שציינתי, ה M2 חולקת את התת-שלדה האחורי עם ה M4 וגם את החלק הקדמי, בושינגים, חלקי מתלה וכו', הרבה זלגו מטה מהM4.

אבל נשים בצד את הניפוחים, היו יכולים לייחד את הרכב קצת יותר עם הגג מקרבון שיש לM4.

 

מבחינת התוספות, ראוי שב M4 יהיו תוספות גדולות יותר כמו דרייבשאפט קרבון, ברקסים קרבו-קרמיים ופנים רכב יותר מרשים

הבעיה שאין את החלקים האלה אפילו כאופציה לרכישה בM2.

 

עם ה 1M הלך להם יותר טוב :)

בהתחשב בעובדה שאף אחד לא נהג ברכב עדיין, אתה קצת נחרץ מידי.

 

חלקים קלי משקל עשויים מקרבון הם אמצעי ולא המטרה.

מה שאתה כותב בעצם שאם אני רוצה להתנתק מהרבה אנשים, אז פשוט... לקנות בימר?! :-)

רק אם יש לך בעלי סורנטו שאתה מעוניין להפטר מהם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטיבו, אתה משחרר עקיצות קצרות בשביל להשמע מתוחכם אבל מהצד זה נראה כמו מישהו שלא מסוגל להתבטא ברהיטות בהנתן טקסט ארוך יותר. לתשומת ליבך הספורטיבי. הייתי שמח לעקוץ בחזרה אבל בשביל זה אתה צריך לתרום תוכן, שיהיה לי משהו לעבוד איתו; כל מה שאני יודע עליך זה שאתה כנראה מתגעגע לימים בהם "איטליה הייתה חזקה" ויש לך העדפות צרכניות תמוהות מאוד.

 

מבט חטוף בהודעות שלך מראה שהן בממוצע באורך של שתי שורות ולרוב באות כביקורת שנונה-לכאורה על דעות של מישהו אחר. באופן מרשים למדי, הן עדיין מצליחות להיות טרחניות, I'll give you that; בכל מקרה, אמור היה לך מספיק זמן לגבש דעה משלך על העולם, אפילו אם אתה רק בן 19.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחשב בעובדה שאף אחד לא נהג ברכב עדיין, אתה קצת נחרץ מידי.

 

חלקים קלי משקל עשויים מקרבון הם אמצעי ולא המטרה.

 

רק אם יש לך בעלי סורנטו שאתה מעוניין להפטר מהם.

 

אני לא נחרץ, לא אמרתי שהרכב גרוע.

אני רק משווה אותו ל M3 שאפשר לקנות בחברה בהפרש של כ100 אלף שקל יותר.

תקרא את ההודעה המקורית שלי ואתה תבין למה אני מתכוון.

 

דיברתי על כך שה M2 עולה 515 אלף שקל לידנית [או 535 לאוטומטית]

בזמן שאת ה M3 אפשר להוציא מהחברה בפחות מ650 אלף.

ואם כבר להוציא מעל חצי מליון שקל [למי שיש] אז עדיף כבר להתאמץ קצת ל M3.

שיש בה הרבה יותר פינוקים ואפשרויות.

 

לא אמרתי בשום מקום שה M2 רעה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי בזה..

 

 

 

הרשת מלאה בחומר למי שאוהבים לשחק בחבורת הזבל.

הסרטון הזה דווקא היה אמור להגיע לשולחנות מסויימים בדלק רכב.

נראה כמו סרטון פרסומת לפיאסאה ST. אין אמנם אקשן, אבל מלל יש, ועוד איך.

את ה M2 יביאו את ה ST לא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...