Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי מסירי שיער, הסופט אנד איזי שהיה הראשון הוא המצאה ישראלית של אבא של ידידה שלי. המסכנה היתה שפן הנסיונות שלו והיתה מסתובבת כמו תרנגולת מרוטה מלאה נקודות אדומות.

 

שאלתי את אשתי והיא אומרת שהאפיליידי הכי טובים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
בן ידידי ,אתה קונה רק אם אתה ממש צריך את המוצר ולא בגלל שזה זול וזה מאמזון (!)

חגיגות בלילה עם הגברת עזוב אותך . אתה יודע מה ההבדל בין ילדים למבוגרים ?

מסיר שיער מאיזה סוג ותקציב.

 

זה קצת יותר מסובך אבל חפיף.

 

אוקי, אז אחדד:

 

1. מכונת קיצוץ הזקן:

האם זו שהועלתה כאן של פיליפס ב-190 ש"ח, מומלצת או שעדיפה הפנסוניק (זו שהועלתה כאן ER-GP80 די יקרה לא?) - אני שואל כי לא הצלחתי לראות את הדגם בארץ בשביל להבין אם המחיר אטקרטיבי ביחס למוצר והאם מדובר במוצר איכותי.

 

עריכה: חיטטתי קצת בזאפ. אין את הדגם הזה אבל יש דגם דומה, אפילו יותר חדש (אני חושב) שנכנס רק לאחרונה לזאפ: QG3330/49 : עולה 179 ש"ח. עדיין המחיר באמאזון אטרקטיבי, אני מחמיץ משהו?

 

2. לגבי מסיר השיער:

אין לי מושג (ואני חושב שגם לאשתי) בסוגים השונים. אין רצון להשקיע הון רב , אך שכן יהיה איכותי.

 

לגבי מסירי שיער, הסופט אנד איזי שהיה הראשון הוא המצאה ישראלית של אבא של ידידה שלי. המסכנה היתה שפן הנסיונות שלו והיתה מסתובבת כמו תרנגולת מרוטה מלאה נקודות אדומות.

 

שאלתי את אשתי והיא אומרת שהאפיליידי הכי טובים.

 

ניסתה אחרים?

 

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אתה מחפש מכונה לקיצוץ זקן או מכונות תספורת לראש. או מכשיר 1 בהכל.

מכונת להסרת, שיער זוגתי משתמשת ב-בראון סדרה 9.

פורסם (נערך)
ניסתה כמה.

 

סליחה אם השא' לא במקום: באיזה דגם מדובר?

 

אתה מחפש מכונה לקיצוץ זקן או מכונות תספורת לראש. או מכשיר 1 בהכל.

מכונת להסרת, שיער זוגתי משתמשת ב-בראון סדרה 9.

 

לגבי, המכונה לקיצוץ זקן - אז כן, רק לעיצוב זקן. יש לי היום בייביליס ואני לא הכי מרוצה (למרות שעושה את העבודה).

 

לגבי המכונה להסרת שיער, ראיתי שהבראון והפיליפס הכי נפוצות אבל הלכתי לאיבוד בדגמים. אני גם מחפש כאן יחס טוב של תמורה למחיר, לא חייבת להיות הכי הייטק (הדוג' של מכונת הגילוח של הפיליפס היא בדיוק מצוינת לכך).

 

תודה,

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

איך יכול להיות שעל זה :

https://www.amazon.com/gp/product/B01LZWGS9L/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1XZ628GGPLO7Q

יש לי בצ'ק אאוט 0 מכס מוערך? האם אפשר לקנות בראש שקט למרות שזה לא פולפילד ביי אמאזון?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

ניסיתי להסתכל בעצמי וזה באמת מוזר, כי זה באמת מה שיוצא. אני אומנם לא מומחה לאמאזון, אבל נראה שהרייטינג של החנות בסדר.

 

 

מאידך, ואני אומנם מסתכל דרך האפליקציה, יש פרי אורדר של המוצר גם דרך אמאזון עצמם (כלומר אמאזון מוכרים ושולחים). לפי האפליקציה המחיר הוא 999$ ועוד 212.80 על משלוח ומיסי יבוא ככה שהמחיר הסופי שלו לא מוקרץ לכאורה. יכול להיות שגם אצלו זה פרי אורדר.

 

אם אני שם עצמי בנעליך, נראה לי שעדיף להזמין מאמאזון, לא? גם המחיר הסופי דומה וניחא לפחות זה היה פול פילד ע״י אמאזון.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

"Ships from and sold by HobbiesMedia."

 

חישובי המכס\מע"מ\import duty מתבצעים ומשולמים ע"י אמאזון רק כאשר הם המוכר.

 

במקרה הזה אם תזמין בהחלט ייתכן שתיתקל בדרישת תשלום מסים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נינג׳ה לא יכולת לכתוב קודם?

גם הסבר. תודה, החכמתי.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
"Ships from and sold by HobbiesMedia."

 

חישובי המכס\מע"מ\import duty מתבצעים ומשולמים ע"י אמאזון רק כאשר הם המוכר.

 

במקרה הזה אם תזמין בהחלט ייתכן שתיתקל בדרישת תשלום מסים.

כבר קניתי בעבר מחנויות פרטיות ותמיד קיבלתי בסוף הערכה הגיונית ולא הגיעו דרישות נוספות

בן, מה שיש ב1K דולר זה רק הרחפן פה מדובר בערכה שגם DJI עצמה מוכרת באותו מחיר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

נכון, אתה צודק.

מדובר כאן בלא מעט כסף, אולי תפנה למוכר ותוודא את זה?

 

בן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...