Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק שאלה: מה מיוחד בסוללות הללו? ואגב אין בעיה עם משלוח סוללות מחו״ל?

 

בן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

רוצה לפנק את אשתי וחשבתי על פצירה חשמלית.

ראיתי את הדיל הזה.

 

יחד עם זאת, אני לא יודע מה טיב המוצר ובהתאמה , האם המחיר כזה אטרקטיבי. כמו כן המומלצים הם scholl אבל המחירים בהתאם ולא מצאתי דיל טוב.

 

מישהו יודע משהו?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אוו שלום בן,

האימפריה מכה שנית?

אתה חרמן על אמזון אני רואה ,אגב הלינק שלך שבור.

הסוללות הללו אלו סוללת ליתיום בעלות מתח של 3.6 וולט , מיועדות לצרכני מתח גדולים,הסוללה תומכת במחזורי טעינה מרובים ופריקה נמוכה כלמור מחזור חיים ארוך.

אתמול היה דיל לפצירה חשמלית ,

פורסם (נערך)

הי אייל.

מה אני יגיד - גיליתי את אמריקה (או את בריטניה)?

חוץ מזה אולי אני עושה מזה יותר מידי ברדק.

 

לגבי הפצירה, לא יודע למה הלינק נשבר כל הזמן - לא מצליח לשים אותו. מופיע מיד בתחילת הדילים היומיים של אמאזון בריטניה. נגמר בעוד 11 שעות. אני רק לא בטוח מה טיב המוצר.

 

לגבי הסוללות, יכולות לשמש כסוללות נטענות לכל מוצר?

 

מה לגבי מכונה להסרת שיער? השארת לי רק 5 תווים אתמול.

 

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

הלינק שוב שבור, תשתמש באתר הבא ותבדיק את הלינק המקוצר לכאן.

חכה שתראה את איטליה, גרמניה,ספרד,צרפת.

מה התקציב למסיר שיער? יש לי משהו בקנה .חיסכון של 750 שח מהארץ.

פורסם (נערך)

סומך עלי ב 1000%?

לא אקרע לך את הכיס חיסכון של 6000 שח בערך.

זורם?

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

נו יותם כבר הזמנת את המעופף החדש שלך כבר?

רק שתדע לך שאם ייחסמו אותנו מקניות מאמזון זה יהיה על הראש שלך.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
הלינק שוב שבור, תשתמש באתר הבא ותבדיק את הלינק המקוצר לכאן.

חכה שתראה את איטליה, גרמניה,ספרד,צרפת.

מה התקציב למסיר שיער? יש לי משהו בקנה .חיסכון של 750 שח מהארץ.

 

אוקי, מנסה את הלינק(אין לי בעיה עם כל אמאזון אחר, סתם ראיתי את זה באמאזון בריטניה ואני תוהה אם זה באמת דיל אטרקטיבי).

 

לגבי המסיר שיער,

אין תקציב מוגדר אבל אין גם צורך במוצר הכי יוקרתי. למעשה, יש כאלו בכל קשת המחירים אז קשה לבחור. אשמח לאחד בתקציב שפוי שיהיה איכותי (שלא יכאיב לה כמוני) ושיהיה דיל טוב (המכונת גילוח היא דוג' מצוינת) אתה המלצת על בראון והומלץ כאן אפיליידי.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

יופי, אתה תמיד זורם עם משקפי שמש?

(בן הקנייה הבאה זה לא בשבילך אתה לא צריך)

ההמלצה הקבועה שלי Yamaha YSP-2500 ב 2760 שח נכון לשער היציג של היום £ בארץ מגרד את ה 9K. לאחר מקח בחנות יעגלו לך 8K (אלק).

פורסם (נערך)

יופי בן הלינק מקוצר

אתה מסתלבט ?

הלינק הוא לשופין לרגליים ו-לידיים , זה מסיר עור קשה לא מסיר שעיר .

רגע בעצם אולי כן תנסה להתגלח עם זה , העיונים של האינקוויזיציה יהיו טיול בפארק לעומת זה.

יווו אני על הריצפה.

תראה משהו מגניב מה אתה חושב? (קובץ PDF אל תפחד*)* מעצב תותות

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...