Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יופי, אתה תמיד זורם עם משקפי שמש?

(בן הקנייה הבאה זה לא בשבילך אתה לא צריך)

ההמלצה הקבועה שלי Yamaha YSP-2500 ב 2760 שח נכון לשער היציג של היום £ בארץ מגרד את ה 9K. לאחר מקח בחנות יעגלו לך 8K (אלק).

 

סבבה, נשמע מגניב.

שאלת השאלות - להזמין היום או ששווה לחכות ל-BF?

 

תודה רבה!

פורסם

עשיתי ברדק.

 

זו פצירה חשמלית, זה דבר אחד וזה מה ששאלתי מבחינת עסקה, טיב מוצר? הדיל הוא לעוד 10 שעות

 

מסיר שיער, זה משהו נוסף שאני מחכה להמלצות

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

וואלה בפעם האחרונה שבדקתי אני לא נביא המחיר די עקבי ולא ירד דרסטית.

אבל המחליף של הדגם הזה מתחיל להימכר גם ה 2700.

לדעתי אם אתה לא להוט על הקנייה המתן לBF.

 

אני עורך כאן.

בן ידידי.

קראת קצת ביקרות של המוצר בעמוד המכירה?

אין לי אינדיקציה לטיב המוצר.

עולה 144 שח עד הבית , האם יש מוצר בארץ שווה ערך\מקביל .

עשית סקר שוק.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

ניסיתי, לא בטוח שאני מחפש נכון . ערכה כזו לא ראיתי. אני גם נקווה שאני מבין נכון. בארץ ראיתי את schell אבל רק הפצירה עולה 150 ש״ח.

 

לגבי מסיר שיער אין לי מושג אפילו מה לחפש.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

eyali23,

יש עדכון לגבי סדרה 9 של פיליפס?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

טוב אני רואה שאתם בדודא על המכונה.

הדגם הוא :Philips Norelco Face Wet Dry Shaver S9321

לא מצאתי דגם מקביל בארץ יש דגמים דומים.

המכונה מיועדת לבעלי עור רגיש כך לפחות לפי האתר של פיליפס.

המוכנה ניתנת לשימוש יבש או רטוב.

 

כמה דגשים.

 

המכונה היא חדשה עם כל החלקים שיש בליסט הספציפי הזה! .ניתן לבחור קיטים שונים למכונה ובכך להוזיל עלויות.

כל החלקים מקוריים למעט 2 חלקים שהם OEM שמקבלים כמתנה .

1.קוצץ שיערות לאף ,טריימר הקטן לא הגדול.

2. ראש הניקוי .

3.לבקש מהמוכר שנאי\שקע שמתאים לארץ לציין זאת בעת ההזמנה. השנאי הוא כמובן מקורי.

4. אין אריזה מקורית.

5.מכס , אין לי מושג אם זה ייעצר במכס לבקש "הצהרה" מהמוכר.

6.המשלוח הוא חינם.

המחיר זול מכיוון שלערכה לא מצורף אביזר שנקרא smart clean זהו למעשה המטען של המכונה שבנוסף לטעינה הוא משמן את מכשיר, מנקה ומייבש את הסכינים. צריך לקנות מחסניות ניקוי נראה כמו טונר קטן עם נוזל .

 

ניתן לקנות את smart clean בתוספת של כ-150 שח המוכר שבליסט.

 

לבקש מהמוכר הנחה או שתציעו ב Make Offer 100$ .

 

לי אין שום רווח אישי מהמכירה חשוב לציין.

מוגש לציבור מטעם האגודה (אלק) שמאסו במחירים המופקעים שיש בארץ .™©

פורסם
מחפש המלצה למכונת תספורת(לגוף ולזקן) שעמידה במים ואפשר להשתמש בה במקלחת,תקציב סביבות ה250,חשבתי על הפיליפס נורלקו 7100?

https://www.amazon.com/dp/B00TYSRAJS

 

אריק אחלה בחירה זהו הדגם הבכיר ביותר בסדרת ה-Multigroom של פיליפס.

 

יוצא מחיר טוב? בדקת איך הוא לעומת הארץ?

אגב ראיתי שהמחיר לדגם ה-3392 לא רחוק.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

הי

ראיתי שיש את הדגם qg3392 , מופיע אחרי ה-3390 שעלתה כאן ברשימה באמאזון.

 

האמת, המחיר מפתה אבל יש לי הצלחה נמוכה עם מכונות לקיצוץ זקן ואני תוהה באיזו סקאלה שני הדגמים הללו.

 

בן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

צודק (אבל ניסיתי לתרום?)

 

מה לגבי ה-qg3390. איך היא נחשבת כמכונה לקיצוץ זקן?

 

המחיר טוב, אבל לא הצלחתי לראות את הדגם בארץ כדי להבין אם היא אטרקטיבית כרגע.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...