Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן לא צריך שום מתאם פגז. פשוט לתקוע לחשמל.

אלמוג מברוק גנבו לך את השעון לכאורה.

אני חושב שהחבילה מבוטחת צריך לבדוק מול אמזון.

במקביל תפתח תלונה בדואר ישראל על חשד ל-גניבה לכאורה.

פורסם

גנבו, בטח גנבו.

כנראה חבילות קטנות מאמזון קורצות לגנב.

בכל אופן, אמזון כמו שרק אמזון יכולים לעשות שולחים לי אחד חדש במשלוח מהיר, רבע שעה אחרי ששלחתי להם מייל.

(עוד זיכו אותי על 18 פאונד ואין לי שמץ של מושג למה)

פורסם

אייל זה לא הולך. דחפתי לחשמל ובקושי הצלחתי לשחרר (שקע גביס) אין מנוס ממתאם.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
גנבו, בטח גנבו.

כנראה חבילות קטנות מאמזון קורצות לגנב.

בכל אופן, אמזון כמו שרק אמזון יכולים לעשות שולחים לי אחד חדש במשלוח מהיר, רבע שעה אחרי ששלחתי להם מייל.

(עוד זיכו אותי על 18 פאונד ואין לי שמץ של מושג למה)

 

איך זה עבר בדואר?

אגב, לא יכול להיות שבמכס גנבו?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

אין על השירות של אמזון.

תרשום לאמזון מכתב שבו אתה מודה להם על השירות המעולה, במקביל תבקש שיבדקו לאן החבילה נעלמה למען הלקוחות הבאים.

 

בן חלק מהחבילות עוברות דרך דואר שליחים כנראה הסכם שיש ל UPS מול הדואר בהפצה.

כבר קיבלתי חבילות דואר שליחים מאמזון ולא מ UPS או i parcel.

 

בן ,עם סכין יפנית תרחיב קלות את הפנים שיש בגוויס.

שלא תתחשמל דיר באלק זה מה שחסר לי.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

הם רשמו שבדקו את מספר המעקב והם לא מוצאים את החבילה.

בכל מקרה, כל מייל אליהם נפתח בתודות נרחבות על השירות המעולה שלהם...

פורסם (נערך)

חייב מתאם למכונת הגילוח, הפינים עבים וקרובים יותר,

זה הסטנדרט לחדרי רחצה בUK, כך גם השקע של מברשות השיניים החשמליות משם.

 

אלמוג , מצויין באמת אין על אמזון,

פנק בלינק של השעון

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
פורסם

^^^

מאמין שיש לרכוש כזה בארץ או שעדיף לחפש בחו״ל?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

 

בן חלק מהחבילות עוברות דרך דואר שליחים כנראה הסכם שיש ל UPS מול הדואר בהפצה.

כבר קיבלתי חבילות דואר שליחים מאמזון ולא מ UPS או i parcel.

 

בן ,עם סכין יפנית תרחיב קלות את הפנים שיש בגוויס.

שלא תתחשמל דיר באלק זה מה שחסר לי.

 

ממש מדהים איך כשהדואר מעורב יש ברדק.

 

אתה ממש דואג לי (ובצדק).

אני חושב שלא אתעסק עם זה, פשוטהאגדל מצאם או שאבדוק אם שנאים של מכונות ישנות של פיליפס שיש לי מתאימים?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כן, זה מה שאעשה. יש את זה בטמבוריות לא?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
דיל הזוי על מכונת גילוח חשמלית של פיליפס כולל טרימר Philips S5320/06 בדיל היומי ב -245(!) עד הבית . https://goo.gl/YBg6fy

בארץ 800 שח וצפונה.

 

קיבלתי הרגע דרך UPS שתי מכונות, אחת שהזמנתי עבורי והשניה עבור אבי. לצערי, הוא בחר להישאר עם המכונה הישנה שלו. אי לכך - מי שמעוניין במכונה מהדיל ההוא יש אצלי אחת ספייר ממתינה אטומה בקופסא. מוכר במחיר עלות.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)
קיבלתי הרגע דרך UPS שתי מכונות, אחת שהזמנתי עבורי והשניה עבור אבי. לצערי, הוא בחר להישאר עם המכונה הישנה שלו. אי לכך - מי שמעוניין במכונה מהדיל ההוא יש אצלי אחת ספייר ממתינה אטומה בקופסא. מוכר במחיר עלות.

 

שלחתי ה"פ.

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
×
×
  • תוכן חדש...