Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
https://www.amazon.com/Burgmeister-BM136-984-Limoges-Stainless-Leather/dp/B002W5VXRK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1476012446&sr=8-1&keywords=Burgmeister+Limoges+BM136-984

מאוד אוהב מכניים, ובעיניי הוא נראה אחלה.

 

BENJ

 

אם אתה באזור יבנה והסביבה מוזמן לבוא לקחת מתאם.

 

שעון נאה.

אני מחיפה ככה שזה לא ילך אבל תודה על ההצעה. ארכוש בכמה ש"ח.

 

 

גם אני קיבלתי בבוקר את הפיליפס. מה שהזוי הוא ש-ups משתמשים במוניות. מונית מלאה בכל מיני דברים הגיעה אלי.

 

אייל, שוב תודה. סבא מבסוט.

 

* עכשיו סבא רוצה שואב אבק (דייסון v8 למשל) וסלולרי חדש.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

אלי הגיע עם משאית של הביוקר :)

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

דש לסבא

למה הוא צריך את ה ה-V8 ?

בגזרת הסלולר יש את המוטו G PRO או שיומי נוט 3 פרו. שניהם ישאירו לך עודף מ 1000 שח.

פורסם (נערך)

התקבלו שתי המכונות.

אכן התקע אינו מתאים לשקע הישראלי.

למזלי יש לי בבית כמה כאלה, והם עושים tת העבודה.

מי שמזמין מתאמים - לחפש US TO EU ADAPTER, אבל לשים לב שיש שקע משולב גם אמריקאי (פינים שטוחים) וגם אירופי (פינים עגולים). וכמובן שצד התקע הוא אירופי. המתאם דומה לשקעים של מכונות גילוח בבתי מלון ומקבלים את התקע הבריטי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אוו וואחד מכה עשו אמזון עם המכונות גילוח.

עכשיו כולכם תלכו לעבודה חלקים למשעי.

רק חסר ברוט אפטר שייב להשלמת המלאכה.

פורסם (נערך)

Nemesis

 

עד כמה האופה לחם הזה פרקטי באמת?

אני מכיר הרבה שהתלהבו בהתחלה, ולאחר זמן קצר המכשיר מעלה אבק,

לפי מה שהבנתי:

זמן ההכנה בין 3-5 שעות, יש רעש של ערבוב, וגם כל הזמן הזה הוא בחשמל,

למרות שיש סרטונים זה יום וחצי ללחם :shock:, שהוא לא כל כך גדול, אלא חצי מזה שניתן להשיג בחנות..

 

למשל :

 

https://www.youtube.com/watch?v=5-tKtQKTCoE

 

ובמשפחה גדולה צריך מספר פעמים לבצע את הפעולה, לא יודע, לדעתי מיותר בהחלט..

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
פורסם

אם טוב לך הלחם האחיד בסופר, ממש אין טעם.

אבל אפשר להכין עם זה אחרי קצת תרגול עם החומרי גלם אחלה לחמים שמתחרים עם הלחמים של הביוקר.

אנחנו השתמשנו בזה די הרבה עד שלא הפסקנו לאכול לחם לחלוטין. הרעש לא חזק, אפשר לתכנת גם את שעות העבודה. החשמל זניח למדי, זמן האפייה לא ארוך.

אני גם מכיר כמה שקנו מכשירים פשוטים והפסיקו להשתמש. התוצאות היו מאוד לא אחידות ודי נמאס להם.

 

אם זה כדי לחסוך כסף על לחמים פשוטים - לדעתי חבל על הזמן. אם אתם אוהבים לחמים טעימים, מכונה כזו פותחת הרבה מאוד אפשרויות.

פורסם

בגלל מה שקרה לך עם השעון רוב אתרי השעונים בחיים לא ירשמו את המילה "שעון" מחוץ לאריזה. אפילו כשאתה מחזיר שעון ל-לונג איילנד וואצ'ס הם רושמים 1212.JPG

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

איילי והשועלים, אני צריך HDD חיצוני. אני מניח שטרה יספיק אבל אני רואה שההפרש בין טרה לשניים הוא מזערי. יש המלצה לכונן אמין?

פורסם
אוו וואחד מכה עשו אמזון עם המכונות גילוח.

עכשיו כולכם תלכו לעבודה חלקים למשעי.

רק חסר ברוט אפטר שייב להשלמת המלאכה.

 

ורק לי זה יצא מעל 370 ₪ על המכונה, לכן החלטתי להמתין למבצע חדש (המשלוח והמיסים הם 31 ליש״ט).

פורסם

כנ"ל משתמש בו כבר שנתיים, מעולה ומהיר, לקחתי את הדגם עם המגן גומי עליו, סתם נחמד יותר שיש את זה.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

^ מה שהם אמרו

בתור מוכר לשעבר; משמעותית פחות תקלות מאשר עם דיסקים של WD/Seagate/Toshiba

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...