Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז רד מזה קנה HD חיצוני,

רק תזכיר לי לקראת שיש השחור .שנה שעברה היו דילים על סינולגי , אני אוכל את הלב עד היום שלא קניתי.

פורסם

NAS=Network-attached storage

כלומר , אחסון מבוסס רשת בלשון הכי פשוטה .

אחסון באמצעות הרשת, ה NAS הוא כמו "מחשב " קטן הוא עובד על קויי תקשורת ואינו תלוי מחשב ממש כמו שרת קבצים.

 

עזוב את ה NAS ,הלך לי הטוסטר הזמנתי הרגע טוסטר חדש של Breville VST049 אמזון אנגליה 160 שח עד הבית .

מוצר מקביל בארץ לדעתי מעל 800 שח.

פורסם

המבצע נגמר לפני כמה ימים.

עדיין זול מה-850 ש"ח שהוא המחיר הנמוך ביותר בזאפ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

וואלה לא יודע אכן המצע נגמר, אבל יש אותה ב 331 שח עד הבית.

אומנם לא כמו שהיה בדיל ב 245 אבל עדיין שווה קנה אותה בלב שלם ידידי, בגרמניה היא עולה 99 אירו לפני משלוח.

121212.JPG

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

לא התלהבתי יותר מדי מהמכונה. הרגע סיימתי שימוש ראשון בה על זיפים בני יומיים (שלשום בערב גילוח עם סכין)

אני מחשיב את עצמי בעל זקן עם שערות בינוניות - לא שערות עבות מאוד אבל גם לא דקות במיוחד.

המכונה מרגישה חלשה אז עשיתי את כל הגילוח על מצב טורבו

היא "לוקחת" שיער בסדר, אבל צריך לעבור כמה וכמה פעמים.

אחרי כמה מעברים בודדים וכבר היא מתלוננת שצריכה ניקוי - אז אני פותח ומנקה רגע על יבש (רק דופק עם היד מעל הכיור). אציין לטובה את המנגנון פתיחה...מאוד נוח ומהיר

אבל באיזור הסנטר אין על מה לדבר - חייב מעבר עם סכין, כעבור 12 דקות שכבר הפנים מתחילות להרגיש אי נוחות מכל החפירה הזו, התייאשתי ועברתי כבר לסכין ויישרתי קו לכל הפנים.

הכי מצחיק שהיא גם חתכה אותה מתחת לשפה. אני אפילו לא זוכר מתי בפעם האחרונה נחתכתי מסכין...גם בן חודש.

 

היתה לי פעם מכונה אחת בודדת של פיליפס שהיתה מוצלחת, ואחריה זו כבר הנפילה השניה.

מישהו רוצה מכונה יד 1? :roll:

פורסם

אמור להיות לך ואוצ׳ר בעמ׳ המכירה- צריך ללחוץ עליו ואז להמשיך בתהליך

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אז רד מזה קנה HD חיצוני,

רק תזכיר לי לקראת שיש השחור .שנה שעברה היו דילים על סינולגי , אני אוכל את הלב עד היום שלא קניתי.

 

אני ממש אשמח לדעת על מבצעים של סינולוג'י. יש לי 110j שכבר מזדקן...

פורסם

אני לא יודע מה להגיד כי כבר ניצלתי אותו כשרכשתי. הוא אמור להיות בעמוד הרכישה המרכזי ככפתור די במרכז, באזור המחיר.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...