Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני הסתכלתי והיו עוד כמה שעות ואז ראיתי שנעלם. כנראה נגמר הסטוק.

 

באסה.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

קיבלתי התראת מחיר על האקס בוקס בנדל של פיפא 17, המחיר ירד ב-10 פאונד , מה שמביא אותנו למחיר של 1270 שח עד הבית.

יקר בכ-155 דח מהדיל הקדום שהיה כ 1115 שח.

עדיין שווה ביותר.https://goo.gl/oNwojq

 

נמסיס הלינק שבור.

פורסם

שכחתי שהפורום משבש לינקים לאמאזון, מה אפליקציה עובד בסדר.

לינק של גוגל

http://goo.gl/KDnYvr

 

אגב, לגבי האקסבוקס לכל מי שחושב לשדרג מכשיר ישן עם קינקט, לא כל כך פשוט לקבל את המתאם חינם שהבטיחו.

פניתי היום לתמיכה שלהם כדי לקבל את המתאם, נציג התמיכה אמר שהמערכת לא מאפשרת להפעיל את המתאם חינם לאיזור שלנו. הוא ניסה כל מני דברים, להתייעץ עם אחרים, לא עזר שום דבר.

אמר שיפתח פניה לתמיכה הבכירה, אבל אני לא אופטימי.

פורסם (נערך)
UPSאו לא UPS ? שני המשלוחים נסרקו בלוד לפני 3 שעות.

 

גם שלי. כתוב שאמורה להגיע מחר כאשר במקור נכתב שתגיע ביום חמישי.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

ע״פ 17 track, אכן ups

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

זה משוכלל הדבר הזה. אני בדיוק מסתכל ורואה שב-3 לפנות בוקר החבילות נקלטו בחיפה ושניה אח"כ מתקשר השליח. דקה אח"כ החבילות אצלי ביד. יותר טוב מזה, נשתגע (באמת) - 5 ימים מרגע ההזמנה, יומיים 0בקושי) מהרגע שעזב את אנגליה.

 

ואגב, להדיל משניכם, אצלי תאריך האספקה נותר ליום ה' - הפתעה טובה.

 

מה שכן (ראו תמונה) באחת מהאריזות של המכונות עצמן, סוגר הסולוטייפ היה מעט פתוח - יש מה לדאוג? (בכל זאת מוצר שעדיף שיהיה סטרילי).

 

בן.

 

 

11.jpg22.jpg33.jpg

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

@iluxxxa

תעשה מה שאני עושה .

תבצע הרשמה לעמוד (בראש העמוד כלי נושא ,"הוסף נושא זה לרשימת הנבחרים" ,בעמוד שלאחר מכן סנן כיצד תרצה לקבל את ההתראה) כך שכל פעם שעולה דיל תקפוץ לך התראה.

אין כרגע איזה שהוא דיל שווה אם יהיה כזה הוא יהיה ממש כאן .

לך על הסדרה 9 שיש מאייבי , פצץ של מכונה.

 

*** אני עורך כאן בדקתי שוב את הלניק של המכונה המחיר הוא עדיין מעולה יוצא כ-330 שח עד הבית. בדיל זה היה ב-245-

הפרש של 85 שח. לא דיל ברייקר....

שוב לאור ההפרש בין אמאזון לאייבי שמתקרב לדיל באייבי לך עליה סדרה 9.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
תפתח את האריזה .

יש שיער= משומש

אין שיער=חדש

יש לך מתאם משקע בריטי לישראלי?

 

פתחתי, ראה איך זה נראה בפנים - אין שיער, על פניו בסדר, לא?

ואגב, יש שם כאילו מקום לאיזה חלק שלא הגיע, למרות שלא נראה שחסר משהו.

 

לגבי מתאם - אנסה לבדוק - השקע מאוד דומה לאירופאי - מאיפה לגדל כזה- בארץ, להזמין מחו"ל?

יש לי שנאי של פיליפס קודמת - יכול לעבוד?

 

בן.

 

11.jpg22.jpg33.jpg44.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
@iluxxxa

תעשה מה שאני עושה .

תבצע הרשמה לעמוד (בראש העמוד כלי נושא ,"הוסף נושא זה לרשימת הנבחרים" ,בעמוד שלאחר מכן סנן כיצד תרצה לקבל את ההתראה) כך שכל פעם שעולה דיל תקפוץ לך התראה.

 

אתה מדבר על איביי או על אמזון?

פורסם

בן מברוק על הרכישה הראשונה מאמזון. מי ייתן ותרכוש שם שוב אמן סלע. (טעות במקור)

המכונה חדשה כך לפחות לפי התמונות.

קנה מתאם לשקע עולה כ-10 שח בלי קומבינות .

בתוך החוברת יש לך רשימה של מה שצריך להיות בקופסה.

הקופסה כנראה משמשת דגמים נוספים יענו אותו ה"שאסי".

צלם רגע את המטען, זה עם 3 פינים גדולים? מאיפה אתה יש לי בבית כמה.

RNB התראות לירידת מחיר אני משתמש בכמה תוספים לכרום.

אני מדבר על הרשמה לעמוד הספציפי הזה . אגב זה נכון לכל הפורום ה"הרשמה" למי שלא יודע.

פורסם

וואו איזה בוקר בעסה.

בזמן שכולם פינקו את עצמם במכונת גילוח, אני נדדתי לדילים על שעונים.

ראיתי איזה שעון מכאני יפיוף של burgmeister שהיה באזור ה150 פאונד הנחה, והחלטתי שאשתי מפנקת אותי במתנה לחגים.

הבוקר הגיע השליח, חבילה קטנה ונחמדה שמשום מה הרגישה לי קצת קלילה.

יותר מזה, נראה שמישהו פתח את החבילה והיא נארזה מחדש עם סלוטייפ (המדבקה של הדואר הייתה מעל הסלוטייפ אז חשבתי בדיקת חבילות שגרתית)

פותח כלאחר כבוד את הקרטון ומיד אחר כך את הקופסה המהודרת.

ואיזה כיף היה לגלות שמתחת לכל המסמכים וכרטיס האותנטיות מסתתר לו פאקינג כלום!!!

לא שעון ולא נעליים!

שלחתי פנייה לאמזון, מקווה שלא יסתכלו עלי בעין לא משהו אחרי פתיחת שני תיקים בשבועיים.

782829954ff14f0f3dff9e48f0b4f95f.jpg616f20681dd86d0369f03f621ed491f1.jpg5d1f2059852e438ad425fc0c4c39d9b2.jpg

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
בן מברוק על הרכישה הראשונה מאמזון. מי ייתן ותרכוש שם שוב אמן סלע. (טעות במקור)

המכונה חדשה כך לפחות לפי התמונות.

קנה מתאם לשקע עולה כ-10 שח בלי קומבינות .

בתוך החוברת יש לך רשימה של מה שצריך להיות בקופסה.

הקופסה כנראה משמשת דגמים נוספים יענו אותו ה"שאסי".

צלם רגע את המטען, זה עם 3 פינים גדולים? מאיפה אתה יש לי בבית כמה.

 

תודה. יצא לי להזמין מאמזון ארה"ב כבר פעם אבל שילוח דרך באי2. זו היתה הפעם הראשונה שכל התהליך עם אמאזון.

מצ"ב תמונה - הימני זה מה שיש לי בבית והשמאלי זה מה שהגיע עם המכונה - דומה אבל הפינים קצת יותר שמנים וקרובים אחד לשני.

 

בן.

 

55.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...