Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה לא מודאג, אבל אתה יודע שכמעט בוודאות כן תשלם על זה מיסים בסוף, מכוון שהמוצר לא נמכר ע"י אמאזון בעצמם (גם לא fulfilled).

ואז מה? תפנה לאמאזון ותבקש מהם החזר על המיסים למרות שידעת שכן יהיו?

אח"כ מתפלאים שהרבה חברות מפסיקות לשלוח מוצרים לישראל. זה קורה בדיוק בגלל מקרים כאלו של "ראש קטן".

לא ראש קטן אם שאלתי במפורש ושאלתי אותם אם אולי מדובר בטעות. אל תוציא אותי רמאי.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

יותם המוכר הוא לא אמזון בעצמם אלא חנות שמוכרת בפלטפורמה של אמזון.

אבל אתה מוגן כקונה בהגנת לקוח של אמזון קרא כאן

יהיו לך בוודאות תשלומים נוספים.

פורסם (נערך)

יש סיכוי קל שלא תשלם מיסים, בגלל משקל המוצר איכשהו הוא יסתנן במכס והמוכר יצהיר עליו עלות נמוכה.

מה שבטוח שהמוכר לא נושא בעלויות של המכס, אם כבר לשאול זה את המוכר. וכמובן שהוא לא ישא ב250 דולר או יותר עליו. במיוחד שהוא מוכר במחיר השוק ולא במחיר גבוה.

 

לא סתם כתוב ליד המכירה של המוצר שרכשת

"Please note that your country may charge import duties, taxes and fees that you may have to pay ahead of delivery."

 

כנראה הסוכן מאמזון הבין לא נכון את השאלה והתכוון שזה "המחיר הסופי לתשלום" אך לא לקח בחשבון עלויות ייבוא.

 

מצד שני זאת לא הזמנה ראשונה שלך של מוצר במחיר כזה כפי שכתבת, אז יש לך בטח ניסיון עם כל נושא המיסים.

אז כנראה שאתה יודע יותר טוב.

עריכה אחרונה על ידי ofir1988
פורסם

התומך של אמאזון התכוון ככל הנראה למיסים המקומיים בארה"ב שלא יחולו. ממליץ לך לבטל/לצפות תשלום מיסים.

כיוון שגם לא ווידאת צורת משלוח, יכול לצאת דרך חברת שליחויות ואז יהיה לך תשלומים נוספים.

פורסם

יאללה עוד כמה פעמים שפניתי אליהם בצ'ט

 

Me:Hello, When checking out the new DJI Mavic bundle my "Estimated tax to be collected" is 0, Will Amazon assure that I will have no additional payments upon receiving my order?

Product link:

Divya Chandrakant:I consulted with my supervisor and he assured that if it isn't shown on the checkout then you won't be charged for it.

שאלתי אותה ספציפית 4 פעמים לגבי TAX וגם לגבי IMPORT CHARGERS והובטח לי כי אם לא רשום - לא אחוייב, ואם אחוייב, יוחזר הכסף!

 

 

 

 

 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

זה נכון מה שהיא כתבה שהיא התייעצה עם המנהל.

אתה לא משלם לאמזון יותר ממה שכתוב בעמוד המכירה בלבד!

את הצינור את תקבל כשהמצור יגיע לארץ .

צריך לשחרר אותו הוא לא ישלח מוצר כזה באקונומי .

מציע לך לדבר עם החנות בעצמה.

זה מה שכתוב אצלנו בחנות

[h=3]Tax Information[/h]Sales tax is not separately calculated and collected in connection with items ordered from HobbiesMedia through the Amazon.com Site unless explicitly indicated as such in the ordering process. Items ordered from HobbiesMedia may be subject to tax in certain states, based on the state to which the order is shipped. If an item is subject to sales tax, in accordance with state tax laws, the tax is generally calculated on the total selling price of each individual item, including shipping and handling charges, gift-wrap charges and other service charges, less any applicable discounts. If tax is separately calculated and collected in connection with items ordered from HobbiesMedia through the Amazon.com Site, the tax amounts that appear during the ordering process are estimated - the actual taxes that will be charged to your credit card will be calculated at the time your order is processed and will appear in your order confirmation notification.

פורסם

הנציגה גם ביקשה שאוודא את הכתובת שלי ונתנה מפורשות הבטחה שאם אשלם שקל מעל מה שרשום בצ'ק אאוט מכל סיבה שהיא, יוחזר לי הכסף

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
יאללה עוד כמה פעמים שפניתי אליהם בצ'ט

 

Me:Hello, When checking out the new DJI Mavic bundle my "Estimated tax to be collected" is 0, Will Amazon assure that I will have no additional payments upon receiving my order?

Product link:

Divya Chandrakant:I consulted with my supervisor and he assured that if it isn't shown on the checkout then you won't be charged for it.

שאלתי אותה ספציפית 4 פעמים לגבי TAX וגם לגבי IMPORT CHARGERS והובטח לי כי אם לא רשום - לא אחוייב, ואם אחוייב, יוחזר הכסף!

 

 

 

 

 

 

יותם, סעיף Estimated Tax to be collected מתייחס למיסים בתוך ארה"ב.

המיסוי בארץ הוא בסעיף Import Fees Deposit, סעיף שבכלל לא מופיע.

פורסם (נערך)

קיצר,

בדקתי עכשיו.

עשיתי שילוח ל NJ ושילוח לישראל וההבדל היחידי הוא 50 דולר תחת סעיף שילוח שאתה משלם אם הוא שולח לארץ .

 

ככה שאין בסכום הזה שום מיסים כלשהם.

אמאזון אולי יש להם שירות מעולה, אך כסף בעניין הזה לא תקבל מהסיבה הפשוטה שתחת המכירה יש כיתוב שחור על גבי לבן שהמיסים חלים עלייך אם ישנם.

עריכה אחרונה על ידי ofir1988
פורסם

יאללה יותם חבל על הבייטים, תזמין, אחרי שתחוייב פה בארץ ע"י אחת מחברות השילוח שהמוכר יבחר, תדבר עם נציגה של אמזון, אחרי התעקשות ארוכה היא באמת תחזיר לך את הכסף.

פורסם
לא ראש קטן אם שאלתי במפורש ושאלתי אותם אם אולי מדובר בטעות. אל תוציא אותי רמאי.

 

חס וחלילה, זו לא הייתה כוונתי.

הכוונה הייתה שמצבים בסגנון הזה גורמים לחנויות לנתק קשרים עם ישראל.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

הAmazon A-to-Z לא מגן מתשלומי מסים של חברות השילוח, זה כנראה גם מוחרג בתקנון של אמזון.

אתה מסתמך על תשובה של נציג שיושב בהודו, בד"כ הם הולכים ראש בקיר ומעתיקים תשובות מהספר.

 

2. בארה"ב אמזון חוסמים לקוחות שמרבים להחזיר או לנצל את הנהלים,כשזה לא משתלם להם כלכלית. סביר שזה תקף גם בשאר העולם.

פורסם (נערך)
יש באמזון סוללות 18650 במחיר טוב? אם לא, איפה משיגים? עדיפות לסמסונג\פנסוניק.

אני קניתי בעבר מכאן - אמין ושולח מהר

http://www.ebay.com/itm/Panasonic-NCR-18650-PF-2900-mAh-3-6V-Li-Ion-Battery-1pcs-/262620190657?hash=item3d256217c1:g:UOEAAOSw34FVIPzg

 

יש גם מוכרים מישראל ראיתי

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...