Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

6600k.png

אותו מוצר

שמאל: sold by amazon, כמו שאתה רואה המסים מחושבים

ימין: מוכר צד שלישי, משלוח ישיר, לא fulfilled by amazon, אין מסים, כמו לקנות בebay

(שים לב להערות השונות בנוגע למסים מתחת לכפתור קניה)

קיצר אם יש לך באותו מחיר sold by amazon אז זה מה שנקרא no brainer.

כל עוד אין לך חישוב מסים בצ'קאאוט והמכירה מתבצעת ע"י צד שלישי אתה מסתכן בתשלום מסים, קח את זה בחשבון.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

דיברתי עם הצ'ט של אמזון, הובטח לי שלא יהיו חיובים נוספים, שלחתי תעתיק של השיחה למייל לכל מקרה שלא יבוא.

חבר'ה זה דיל מטורף 2K פחות מהמחיר שיהיה בארץ בחודש הבא בקלות

נינג'ה, רוצה לראות כמה מוצרים יש לי בהיסטוריה שנמכרו דרך צד שלישי ויש חישוב מיסים?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

השאלה מה המילה שלהם רלוונטית כשהם רק הפלטפורמה של הכירה ולא המוכר?

 

ומה יעזור כשבפועל החבילה תטופל כמו כל חבילה במכס ויתווספו המיסים?

 

שוב, לטעמי מדובר בהמון כסף (גם אם זה הרבה יותר זול מבארץ) ולכן:

 

1. אין שפרשות לפנות ולברר גם עם המוכר עצמו?

2. לחשב את המיסים ולקחת בחשבון שתחויב עליהם. אם זה עדיין משתלם אז מה זה משנה?

 

וכשזה נאמר, אין לאמאזון עצמם את הבנדל הזה?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

סומך על המילה שלהם ב100 אחוז. כשמוכר צד שלישי שלח לי מוצר לא נכון הם החזירו לי את הכסף והשאירו אצלי את המוצר בלי שביקשתי. וזה מוצר של 890 שקל. והבאנדל עדיין לא קיים באמאזון רק הרחפן עצמו. חודש הבא יגיע ואעדכן, אבל כשמדובר באמאזון אני תמיד אופטימי.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני לא אתפלא, שלפני המכירה תקבל הודעה מהמוכר שיש טעות מבחינת חישוב השילוח או שהמוצר ישלח ותקבל חיוב גבוהים למיסים.

 

הודעה מאמזון בצ'אט זה לא ערבות לאי תשלום מיסים.

 

זה יותר בכיוון של ראש שקט

https://www.amazon.com/DJI-CP-PT-000500-Mavic-Pro/dp/B01LZ8QTSU

 

ולמה לא לקנות ממשווק מורשה ? יש מוצרים שיש בעיה איתם של מימוש אחריות בעניין הזה.

 

המלצה שלי תן למוצר לזרום קצת בשוק, חודש אחרי תוכל לרכוש אותו במחיר ה-רבה יותר טוב ודרך אמאזון ישירות, במחירים כאלה אתה רוצה נוחות במימוש אחריות..

 

כך או כך, מקווה שמה שתעשה יהיה טוב.

פורסם

אם נקבל הודעה אז מן הסתם אפשר יהיה לבטל, מה שאני מנסה לומר זה שאין מצב ש"נדפקים" פה. חודש הבא נראה. והמחיר שלהם לא יורד כל כך מהר.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אשמח לשמוע איך העניין הסתיים (וכמובן מאחל שיצא טוב).

 

בן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אם זה ייתפס במכס וידרוש אישור של משרד התקשורת, אף אחד לא יעמוד לצידך ותאלץ לשלם את עלות ההחזרה.

תשלום מיסים/אישורי משרד התקשרות/תשלום עמילות מכס לא מכוסים ב A-to-z Guarantee.

 

פורסם

כתבת מאמזון לא מצד 3

יהיה על זה לפחות 17% מס, תהיה בטוח שסכום כזה לא יגיע מהמוכר או מהם- כי זה לא נשלח מהמחסן שלהם

פורסם

מאמאזון בכללי לא צריך להיות קטנוניים. יהיה בסדר אם אני לא מודאג בטח שאתם לא צריכים להיות.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

נינג'ה, רוצה לראות כמה מוצרים יש לי בהיסטוריה שנמכרו דרך צד שלישי ויש חישוב מיסים?

 

יכול להיות שאלו היו הזמנות מסוג fulfilled by amazon, שם כאמור כן יש חישוב מסים

לא צריך להסתבך, יש את דף העזרה שמסביר את העניין:

https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&pop-up=1&nodeId=201117970&ref=amazon_global_shipmsg_viewed_help

 

For AmazonGlobal items, you won't be charged additional fees if the actual Import Fees exceed the Import Fees Deposit we estimated. For items sold by Amazon Marketplace sellers, please check the seller's policies.

 

רוצה להזמין ? תזמין, אף אחד לא עוצר אותך

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אתה לא מודאג, אבל אתה יודע שכמעט בוודאות כן תשלם על זה מיסים בסוף, מכוון שהמוצר לא נמכר ע"י אמאזון בעצמם (גם לא fulfilled).

ואז מה? תפנה לאמאזון ותבקש מהם החזר על המיסים למרות שידעת שכן יהיו?

אח"כ מתפלאים שהרבה חברות מפסיקות לשלוח מוצרים לישראל. זה קורה בדיוק בגלל מקרים כאלו של "ראש קטן".

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם (נערך)

יותם לא עדיף לך את זה

https://www.amazon.com/dp/B01LZ8QTSU/ref=asc_df_B01LZ8QTSU4547175?smid=ATVPDKIKX0DER&tag=shopzilla0d-20&ascsubtag=shopzilla_rev_68-20;14757321008480267857210090302008005&linkCode=df0&creative=395093&creativeASIN=B01LZ8QTSU

 

?

 

נכון יש שמה פחות אביזרים אבל זה לא אמור לעלות את ההפרש שקיים לא? [מטען לרכב/עמדת טעינה/מתאם למטען נייד/תיק נשיאה/ 2 סוללות נוספות/ ו -4 פרופלור]

 

 

עריכה: טוב ראיתי למעלה שכבר כתבו לך על הנושא, ואתה בטח מומחה בעניין, אז נסגור את זה בהצלחה ומקווה שלא תשלם מיסים כלל :) אל תשכח לעדכן !

12345678.JPG

עריכה אחרונה על ידי ofir1988
פורסם
סליחה אם השא' לא במקום: באיזה דגם מדובר?

 

 

 

 

תרגיש חופשי.

 

כשאגיע הביתה בערב אבדוק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...