Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חג שמח,

הטילו עלי להזמין איזה רסיבר בסיסי בתור מתנה למישהו. האם הגמדים יכולים להמליץ על משהו משתלם מאמאזון (1,500 ש"ח ומטה)?

או שאולי עדיף לקנות בדיוטי פרי? אני לא רואה שום דבר באתר שלהם, אבל בד"כ יש איזה משהו ב-200 דולר.

 

תודה

 

יש בדיוטי רסיבר בסיסי אבל טוב ב 200$.

פורסם
אתה יודע איזה דגם? באתר שלהם אין שום רסיבר.

 

פיוניר vsx329k

היה לפני שבועיים. אם אין כרגע כנראה אזל אבל זה יחזור מהר מאוד. אני נוסע די הרבה וכמעט תמיד יש אותו במלאי.

יש לי בבית את הדגם הקודם (גם קניתי שם), מבחינת הדרישות שלי זה עובד מעולה.

פורסם

הבעיה שבמקרה הזה אין אפשרות לדעת אם המכונה מקורית או לא.

למרות הפידבקים החיוביים שיש למוכר, המכונות אצלו זולות בצורה מחשידה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
פיוניר vsx329k

היה לפני שבועיים. אם אין כרגע כנראה אזל אבל זה יחזור מהר מאוד. אני נוסע די הרבה וכמעט תמיד יש אותו במלאי.

יש לי בבית את הדגם הקודם (גם קניתי שם), מבחינת הדרישות שלי זה עובד מעולה.

 

תודה. זה קצת נחות מהדנון, אבל גם עולה הרבה פחות. שלחתי להם שאלה האם צפוי לחזור למלאי.

פורסם

הדיל על המכונת גילוח - תודה. הזמנתי 2 לי ולחמי :-)

 

אשמח לעזרתכם,

אני מחפש תמונה דיגיטלית (Digital picture frame) בסביבות גודל דף A4 (גודל חיצוני כולל) שאוכל לשים בתוכה כרטיס SDCARD או MICROSD עם תמונות

מכירים משהו עם רזולוציה טובה ומסך איכותי בכלל, שלא נראה כמו המסגרת AKAI שקיימות בארץ (לבן פלסטיקי), אלא דמוי עץ או משהו יותר סטנדרטי?

מתנה לאמא.

פורסם

מישהו יודע מה ההבדלים בין סדרה 5 לסדרה 9 של פיליפס?

 

אני גם מתעניין בסדרה 9.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

סידרה 9 מספקת הרבה יותר חיתוכים לדקה, ראשים עם יותר דרגות חופש להתאמה לתוי הפנים, צג טעינה יותר מפורט ו 3 מהירויות. לא כל הדברים נמצאים בכל הדגמים של הסדרות השונות.

יש גם את סדרה 7 שהיא אחלה. שלי פשוט כבר מתחילה להתעייף אז מעדיף להחליף במקום להתחיל להחליף ראשים ועוד מעט היא תתפגר סופית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

לאור הביקוש למוצרי מטבח .

והפעם מעבד מזון של פילפס Philips HR7761 ב-400 שח (עגול) עד הבית, מיותר לציין שבארץ המחיר הוא כפול 800 שח וצפונה.

ערכה לכיסוח הגוף והראש ב 190 שח Philips QG3364/49

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...