Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיל הזוי על מכונת גילוח חשמלית של פיליפס כולל טרימר Philips S5320/06 בדיל היומי ב -245(!) עד הבית . https://goo.gl/YBg6fy

בארץ 800 שח וצפונה.

 

לא תכננתי,אבל הפיתוי גבר עלי (מתנה לחג :lol:)

תודה אייל!

פורסם

הוזמנו שתיים - לשני בנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הוזמנו שתיים - לשני בנים.

 

עדיף להזמין באותה הזמנה או לחלק להזמנות נפרדות. מבחינת מיסים וכאלה?

 

איך אתה עשית?

 

ואגב, היא באמת נחשבת לכ״כ טובה?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

ממש לא תכננתי לרכוש מכונה אבל המחיר פשוט לא השאיר לי ברירה, אייל, תודה רבה!

 

 

אני אנצל את הבמה ל2 בקשות:

 

1) אני רוצה המלצה לסט סכיני מטבח מתנה לאשה לכבוד השנה האזרחית החדשה. מה מומלץ? אין צורך שהסט יכיל סכיני שולחן.

 

2) אני מחפש קפסולות ריקות וגם מקוריות עבור מכונות A MODO MIO במחיר סביר, קיימת חיה כזאת?

 

 

מזל שאני עדיין יכול לערוך, במקרה בדקתי עלות מסננים לבריטה(אגב יש מחיר יותר זול מ12 ממקסטרה ב30 פאונד?) ונתקלתי בפלא עולם הבא:

https://www.amazon.co.uk/BRITA-Optimax-Cool-Water-Filter/dp/B000NRVWUC/ref=sr_1_cc_9?s=aps&srs=5522783031&ie=UTF8&qid=1475510051&sr=8-9-catcorr&keywords=brita

 

עובר במכס? אמור להגיע שלם? יש מחיר יותר זול?

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם (נערך)

בנג' - בוצעו שתי הזמנות. אחת על ידי ועל שמי, האחרת על ידי הבן הבכור ועל שמו. הבן הזמין שעתיים לפני וקיבל כבר הודעה שההזמנה בהכנה למשלוח. אני עדיין לא קיבלתי את ההודעה.

 

אין לי מושג מה איכות המכונה, אבל פיליפס נחשבות טובות באופן בסיסי, והמחיר בזאפ מתחיל ב-860 ש"ח (וגם באמאזון מדברים על הנחה של 120 ליש"ט). אם אם הוזמנו שתיים ב-490 ש"ח כנראה שלא נפסיד הרבה. הבן הבכור מתגלח כיום בסכין ונמאס לו מזה (איש קבע - חייב גילוח מדי יום), והמכונה השניה הוזמנה עבור החייל השני שלי, שהמכונה הישנה שלו עומדת לשבוק חיים. אני עדיין נאמן לבראון 790CC שמשרתת אותי למעלה מ-5 שנים ובינתיים מראה שרידות מצויינת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אגב, לי יצא בעת הזמנה של אחד 280.65 ש"ח שזה גם טוב אבל למה?

ועוד 2 שאלות:

ב- "Selected payment currency " מה לבחור פאונד או ש"ח

ובמשלוח - איזה בוחרים - פריורטי או גלובל (הם רושמים טל' על האריזה)?

 

ומזכיר - כדאי להזמין שניים באותה חבילה או עדיף שני משלוחים שונים?

 

תודה על התשובות :)

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

עדיף 2 הזמנות נפרדות כך לא תגיעו לרף המס. יש קופון הנחה ליד המחיר עוד 5 פאונד

בערב אהיה ליד מחשב אשלח לינקים לסכינים.

 

Sent from my LG-H960

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
בנג' - בוצעו שתי הזמנות. אחת על ידי ועל שמי, האחרת על ידי הבן הבכור ועל שמו. הבן הזמין שעתיים לפני וקיבל כבר הודעה שההזמנה בהכנה למשלוח. אני עדיין לא קיבלתי את ההודעה.

 

אין לי מושג מה איכות המכונה, אבל פיליפס נחשבות טובות באופן בסיסי, והמחיר בזאפ מתחיל ב-860 ש"ח (וגם באמאזון מדברים על הנחה של 120 ליש"ט). אם אם הוזמנו שתיים ב-490 ש"ח כנראה שלא נפסיד הרבה. הבן הבכור מתגלח כיום בסכין ונמאס לו מזה (איש קבע - חייב גילוח מדי יום), והמכונה השניה הוזמנה עבור החייל השני שלי, שהמכונה הישנה שלו עומדת לשבוק חיים. אני עדיין נאמן לבראון 790CC שמשרתת אותי למעלה מ-5 שנים ובינתיים מראה שרידות מצויינת.

 

עדיף 2 הזמנות נפרדות כך לא תגיעו לרף המס. יש קופון הנחה ליד המחיר עוד 5 פאונד

בערב אהיה ליד מחשב אשלח לינקים לסכינים.

 

Sent from my LG-H960

 

תודה לשניכם, באמת שמתי לב עכשיו לואוצ'ר - אשתמש בו.

ובנוגע לואוצ'ר או בכלל - סבבה, אעשה 2 הזמנות - פשוט רק אני במשפחה משתמש באמאזון. זה משנה אם אעשה 2 הזמנות נפרדות דרך החשבון שלי, גם בכלל וגם מבחינת הואוצ'ר? פשוט רוצה להזמין גם לאחי.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בכיף.

תזמין אחת.תבצע את הצאקאוט כולל תשלום.

אחרי 10 דקות תבצע עוד הזמנה.

כמה עושקים אותנו בארץ.

הלוואי יהיו כאלו מבצעים אמיתיים בארץ.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

מבחינת המכס שתי הזמנות שנשלחות מאותו מקור בתוך פחות מ-72 שעות נחשבות לאחת לצורכי מס. איך הם עוקבים - השד יודע. אבל זה החוק.

מדוע לא ליצור עוד משתמש אמאזון במשפחה (אלא אם אין בעלי כ"א בין לאומי)?

הקופון אמור להיות בתוקף עד דצמבר. מופיע אוטומטית בצ'קאאוט, כאשר המחיר הסופי כולל snh משלוח 49.41 ליש"ט, לפי ערך יציג זה כ-238 ש"ח. הוסף עמלת כרטיס אשראי ותגיע לכ-240-245 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי עוד משתמש זה כנראה מה שאעשה, אבל זה מעלה 2 שא:

1. בכללי: לפעמים אתה מזמין כמה דברים מאמאזון באותו יום. מה שאמרת לא תקף שם?

2. בפרט- אמאזון לא סוגרים כבר את גל פינת המכס?

4. כשפותחים משתמש באמאזון- אין איזו תק צינון של כמה זמן עד שאפשר להשתמש?

 

ואגב, אחרי הואוצ׳ר יצא לי 254 ש״ח לפי אמאזון- לבחור לפני התשלום לפי פאונד?

 

תודה על כל התשובות,

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

1. לא צריך תקופת צינון. לא זכור לי אם יש תקופה של הגבלת סכום עד סגירת מעגל כרטיס האשראי כמו בפייפאל, אבל דומני שההזמנה הראשונה שלי מאמאזון היתה סלולרי במחיר כ-$200.

 

2. אמאזון סוגרים את פינת המכס. בהזמנה זו אכן לא מופיעים מיסים, אבל כאשר הם מופיעים, אם אינם נגבים אתה מקבל זיכוי לחשבון האשראי. מצד שני, אם נגבים יותר ממה שחישב המחשבון שלהם זה נופל על אמאזון, אין הפתעות ללקוח.

 

3. הזמן לפי פאונד, לא לפי אירו. האמת היא שלא חישבתי לפי אירו, אבל זה גורם המרה כפולה (מפאונד לאירו, ואז מאירו לש"ח), וזה תמיד לטובת הממיר, כלומר לרעת הלקוח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

2. אמאזון סוגרים את פינת המכס. אוקי אז אם ככה - למה שלא אזמין דרך החשבון שלי את שניהם בהזמנות נפרדות. אם אמאזון סוגרים את המכס פר הזמנה - יש סיכוי שיבואו לדרוש אח"כ תוספת בשל 2 ההזמנות?

 

3. הזמן לפי פאונד, לא לפי אירו. האמת היא שלא חישבתי לפי אירו, אבל זה גורם המרה כפולה (מפאונד לאירו, ואז מאירו לש"ח), וזה תמיד לטובת הממיר, כלומר לרעת הלקוח. איך אני עושה את זה?

 

הכרטיס שלי הוא גולד מסטר קארד שיקלי.

ראיתי שיש 2 מקומות שאני יכול לסמן פאונד.

 

הראשון, זה בצ'קאאוט (הוא שואל אם אני רוצה לראות את המחיר בשקלים או בפאונד)

 

והשני, זה רגע לפני שאני משלם הוא מציג את כרטיסי האשראי שלי ושם מראה לי את הכרטיס ושאומר "My card is in Israeli New Shekel (ILS)" אך מתחת נותן אפשרות ל- "(Change card currency)"

 

לזה התכוונת? ואם כן - אין לו בעיה עם זה שהכרטיס שלי בפועל בש"ח?

 

 

סליחה אם אני מקשה :)

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

סט סכינים:

 

הרגיל שרץ כאן

 

או גרסת הPRO

 

לגבי מכונת הגילוח, בהזמנה יחידה יוצא 250 ש"ח , כלומר 2 ב500.

אם מזמינים 2 ביחד יוצא 555 ש"ח , אבל יש סיכוי להחזר מיסים בגובה 90 ש"ח, כמובן בחבילה אחת.

( לא תמיד יש החזר מיסים אז שכל אחד יעשה את השיקול שלו.)

 

קצת מוזר שה S5320/06 עולה בארץ סביב 900 ש"ח כאשר סדרה 9000 עולה באזור 650,

סדרה 5000 טובה יותר מ9000?

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
×
×
  • תוכן חדש...