Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכמה חברים שהזמינו הם קיבלו הודעה על דחיית ההספקה .

לדעתי תקבלו ביום ראשון או אחרי החג קרי ביום רביעי.

אני חושב שהיה להם באג במערכת .המחיר למשלוח מהיר היה יותר זול מהאפשרות של משלוח רגיל איטי.

פורסם
מכמה חברים שהזמינו הם קיבלו הודעה על דחיית ההספקה .

לדעתי תקבלו ביום ראשון או אחרי החג קרי ביום רביעי.

אני חושב שהיה להם באג במערכת .המחיר למשלוח מהיר היה יותר זול מהאפשרות של משלוח רגיל איטי.

 

כן עכשיו הכל ברור, התחייבו על תאריך ו UPS העולמית לא מסונכרנת עם הזכיין בארץ שאין חלוקה בשישי

מה שעצבן אותי שאמזון הטעו אותי פעמיים, פעם אחת אמרו לי שהחבילה כבר בדרך וביום רביעי תגיע והאתר לא מעודכן כי לא קיבלו את מס מעקב מ UPS.

ופעם שניה אמרו לי אל תדאג זה יגיע בשישי, תוך כדי השיחה דיברו עם UPS ושוב אמרו האתר של UPS לא מעודכן וזה כן יגיע בשישי למרות שרשום אחרי החגים.

דיברתי עם UPS החבילה בארץ מ11 בבוקר בשבילם זה כבר מאוחר לחלוקה ומחר הם לא עובדים וראשון הם לא עובדים...

מוי כיף

פורסם
תתאזר בסבלנות ל PS PRO לדעתי שווה את ההמתנה.

כרגע הכי זול באמזון UK באנדל של SLIM 500 עם פיפא 17 ובונוס של FIFA 17 - Steelbook ב 1400 שח עד הבית.

https://goo.gl/ezrlwA

תותח! זה בשביל חבר, אעביר לו את זה. הכי זול שמצא בארץ היה 2000.

פורסם
מכמה חברים שהזמינו הם קיבלו הודעה על דחיית ההספקה .

לדעתי תקבלו ביום ראשון או אחרי החג קרי ביום רביעי.

אני חושב שהיה להם באג במערכת .המחיר למשלוח מהיר היה יותר זול מהאפשרות של משלוח רגיל איטי.

לא חושב שיהיה יום ראשון. החבילות בארץ אך לא שוחררו מהמכס עדיין, ובכל מקרה UPS לא מפיצים ביום שישי ולפיכך אני מניח שגם לא בערב חג.

פורסם (נערך)

טוב שהמכשיר לא הגיע כך תבלו עם האישה והילדים בחג!

מה זה שעון דופק ?

 

 

 

בבקשה הכי זול שמצאתי

http://www.slanecycles.com/garmin-forerunner-235-gps-running-hrm-watch-p-27650.html

*שנה באתר את המטבע לפאונד כך תחסוך עוד כמה לירות.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

סליחה על הבורות, פאונד זה סטרלינג? תודה על הקישור, ישנו אחד בצבע צהוב זוהר, די מרשים אודה לך עד מאוד לקישור אליו במחיר מיוחד, האם לפי דעתך כדאי לי לחכות לבלאק פריידי?

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

אכן פאונד הוא ליש"ט, או GBP.

מאז הצבעת הברקזיט ערכו ירד מאד, אבל המחירים באתרים לא מתעדכים כל כך מהר, כך שבהרבה מאד מקרים עדיף לבחור בו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
שעון דופק גרמין 235, המחיר הכי טוב נמצא ב? תודה מראש

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

איך לא שמתי לב קפצה התראת (רואה את מכבי מפסידה ינעל העולם) מחיר על השעון הזה הכל כולל הכל ב 1090 עד הבית . https://goo.gl/kiLz8g

אבל אתה רוצה צהוב שגם די יקר בבקשה בהשוואה לשאר הדגמים. https://goo.gl/8KC2uU

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אני שם לב שלא קצת אנשים מזמינים קונסולות ומוצרים יקרי ערך מאמזון ובכללי מחו"ל. עד כמה זה משתלם מבחינה כלכלית ומבחינת אחריות שאני מאמין שאין אותה במידה ומזמינים מאמזון וגם אם יש בזמן תקלה אני מאמין שלא תשלחו את המוצר לחו"ל להמשך טיפול. מה גם שמחירי הקונסולות בארץ ירדו משמעותית במחיר. אשמח אם מישהו יסביר.

פורסם

אבי אין מה להסביר. המחיר זול משמעותית מהמחיר בארץ.בערב אשלח לך כמה לינקים להבדלים במחיר פער של עד 80אחוז.יש לך אחריות של אמזון.דמי המשלוח במקרה של מימוש אחריות אתה משלם ואמזון מזכים אותך בחזרה.

הלוואי שנותני השירות בארץ תהיה להם תודעת שירות של פרומיל ממה שיש לאמזון להציע.

 

 

 

Sent from my LG-H960

פורסם
אבי אין מה להסביר. המחיר זול משמעותית מהמחיר בארץ.בערב אשלח לך כמה לינקים להבדלים במחיר פער של עד 80אחוז.יש לך אחריות של אמזון.דמי המשלוח במקרה של מימוש אחריות אתה משלם ואמזון מזכים אותך בחזרה.

הלוואי שנותני השירות בארץ תהיה להם תודעת שירות בפרומיל ממה שיש לאמזון להציע.

 

 

 

Sent from my LG-H960

 

 

 

Sent from my LG-H960

×
×
  • תוכן חדש...