Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח אם מישהו יישלח קישור לקניית PS4 1T מאמזון, אפשר גם את ה-PS4 PRO אבל גם הרגיל מתקבל. רצוי ממישהו שכבר הזמין ויש לו ביקורות על זמן המשלוח והשירות. תודה

פורסם (נערך)

מבצע רכישות קטנות מהאיביי ומאלי אקספרס, מוצר שבדר"כ עולה כמה עשרות שקלים, פעם פעמיים הזמנתי מוצר במאות שקלים והוא לא היה מוצר אלקטרוני שיכול להתקלקל. מפחד להזמין מוצר יקר כמו קונסולה ותהיה איתה בעיה, אין לי זמן להתעסקות מיותרת של שליחת המוצר וקבלתו לאחר מכן. מה גם ראיתי שהרב מזמינים מאמזון גרמניה ובריטיניה, מדוע?

עריכה אחרונה על ידי djAvi
פורסם

מכמה סיבות

אתה לא משלם את המע"מ המקומי כלומר הוא מתקזז לך בקופה.

תאימות לרשת החשמל הישראלית. אין צורך בממרים.

שערי המטח די נמוכים בתקופה הזו במיוחד ה-פאונד הבריטי שהתרסק.

אין על השירות של אמזון .

במקרה של תקלה אתה עולה מול שירות הלקוחות שלהם . והם מצעים פתרון לבעיה.

לא חסרות כאן בשרשור דוגמאות לשירות שלהם.

פורסם

איילי צריך טלפון לאבא

יש מאיפה להביא מוטו ג'י 4 בפחות 800 שקל כמו שזה עכשיו באמזון אנגליה? קופון או משהו?

פורסם

מאממאזון אנגליה. דגם ה-G4 2/16GB יעלה לך כ-850 ש"ח כולל עמלת כרטיס אשראי (אאל"ט 171 ליש"ט לאחר הפחתת מע"מ בריטי ובתסופת דמי משלוח ומיסים ישראליים, שהם 833 ש"ח נכון לאתמול, ולזה תוסיף 2-3% בהתאם לעמלות האשראי שאתה משלם).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
איילי צריך טלפון לאבא

יש מאיפה להביא מוטו ג'י 4 בפחות 800 שקל כמו שזה עכשיו באמזון אנגליה? קופון או משהו?

למה דווקא אותו?

פורסם

מה עוד יש לקנות ב800 שקל חוץ משיאומי באילת, ולא בא לי על הבאגים שלהם, צריך טלפון פשוט

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

חודש הבא יוצא הרחפן החדש של DJI אני מתכנן לשדרג מהפאנטום 3 (מזל בדיוק רציתי להזמין 4). מתי מתחילים הנחות של חגים למיניהם?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מה עוד יש לקנות ב800 שקל חוץ משיאומי באילת, ולא בא לי על הבאגים שלהם, צריך טלפון פשוט

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

למרות מה שכתבתי לפני מספר שבועות, קצת שיניתי את דעתי על השיומי. אחרי 9 חודשים עם Mi4C (גרסת MIUI 7.00.99) אצלי וחצי שנה (גרסת MIUI 7.5) אצל הבן שלי אני כן יכול להמליץ עליו - בנוי היטב ומעט מאד תקלות. העניין הוא שבמכשיר שלי היה צריך קצת tweaking כדי להשיג את השימושיות הרצויה, אצל הבן, עם גרסה יותר חדשה, לא היתה כל בעיה.

אשתי זקוקה לטלפון חדש - המוטו G 2014 שלה הפך איטי במידה בלתי נסבלת - ואני חושב בחיוביות על רכיש שיומי (כנראה Redmi Note 3 Pro עם SD650 וזכרו 3/32 ג"ב לפחות). העניין הוא שהגברת רוצה משהו שהיא מכירה, לכן יתכן שאאלץ להתפשר על מוטו G4 עם מעבד SD617 וזכרון 2/16 ג"ב, שמחירו דומה או טיפה יותר נמוך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל, אתה רק חושב שאתה מתפשר, עוד מספר חודשים ייצא עדכון של אנדרואיד 7 ללנובומוטו ג'י 4, השיאומי אולי יעודכן ל6 רשמית או יישאר לנצח ב5.1. שיאומי יוציאו עוד 5 מכשירים חדשים רק עבור שוק הביניים ולא יזכרו את הרדמי 3

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

תראה, מדובר במשתמשת עם דרישות נמוכות מאד. השימושים יהיו שיחות, ג'ימייל ווטאטסאפ, פעם בכמה חודשים וייז. זה הכל. כל עוד האפליקציות נתמכות ממש לא משנה מערכת הפעלה.

מה שחשוב שהמכשיר יגיב בזמן סביר ושהסוללה תהיה טובה, ולאור הגיל רצוי מסך גדול שיאפשר שימוש חלקי ללא משקפיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדוק נא בבקשה את ה Honor 5x מה אתה אומר עליו?

Honor 5C מאמזון בריטניה.

עם מתיחת תקציב קלה Motorola Moto X Play מאמזון גרמניה

פורסם

מוטו X? אפילו בדגם ה-play מדובר בתוספת של כ-350 ש"ח מעבר ל-G4. לא משהו שאיני יכול לעמוד בו, אבל השאלה היא אם מוצדק.

לגבי החוואויי - לא הצלחתי למצוא ביקורות על מעבד ה-Kirin 650, חוץ מאיזה טענה כללית שהוא נופל מה-SD650 (בלי יותר מדי פרטים). אולי לא חפרתי מספיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...