Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונה הגיעה! שירות משלוחים מטורף זו הזמנה ראשונה שלי מאמאזון.

6 ימים עם שליח עד הבית! מוזר שלא תיאמו לפני אלא יצרו קשר רק מספר דקות לפני ההגעה מזל שהייתי בבית.

יש לי מטען ממכונה קודמת אז אין לי צורך במתאם.

 

לא באמת יש לי צורך במכונה פשוט התלהבתי מהמחיר.

 

פורסם

שמח שכולם מרוצים, יום כיפור בפתח.....

אני בטוח שיש כבר קונה למכונה השנייה אדון מנעלן לעד ,

נו בן כבר התגלחת היום? רשמים כבר יש?

fix מה שהכי עצוב או משמח ש F חבילה בארץ לוקח לה 14 יום להגיע , וחבילה מחול כ-6 ימים .

פורסם

האמת שלא, צריך לרכוש מתאם. ובאופן אירוני אני גם לא מרבה להתגלח, בטח לא חלק (סיפור ארוך). אם להיות כנה, המכונה הזו אמורה לשרת בעיקר את אזור הצוואר שמכונות זולות יותר (בשילוב עם זיעה ועצבים שאני חוטף) קורעות. כמובן שאנסה בקרוב ואעדכן, או שedanj שבשבילו המכונה השניה, ומשתמש יותר, יעדכן.

 

ומה הקשר יום כיפור? יש דילים מיוחדים? :wink:

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
המכונה הגיעה! שירות משלוחים מטורף זו הזמנה ראשונה שלי מאמאזון.

6 ימים עם שליח עד הבית! מוזר שלא תיאמו לפני אלא יצרו קשר רק מספר דקות לפני ההגעה מזל שהייתי בבית.

יש לי מטען ממכונה קודמת אז אין לי צורך במתאם.

 

לא באמת יש לי צורך במכונה פשוט התלהבתי מהמחיר.

 

אצלי הוא התקשר לשאול אם יש מישהו בבית, אמרתי שכן. יוצא החוצה לעשן רואה משאית. זה מזכיר לי שלאחי היה חבר בילדות שהיה שואל אם יכול לבוא? עונה כן - היה אומר לך לפתוח את הדלת (סיפור אמיתי).

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

ומה הקשר יום כיפור? יש דילים מיוחדים? :wink:

בן.

לא בא לי ש"יברכו" אותי על המוצרים שאני מעלה לכם.

יש דילים רק לאפיקורסים ביום כיפור . YOU IN?

פורסם
קיבלתי הרגע דרך UPS שתי מכונות, אחת שהזמנתי עבורי והשניה עבור אבי. לצערי, הוא בחר להישאר עם המכונה הישנה שלו. אי לכך - מי שמעוניין במכונה מהדיל ההוא יש אצלי אחת ספייר ממתינה אטומה בקופסא. מוכר במחיר עלות.

 

נמכר לחבר פורום :)

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

לא צריך את יום כיפור בשביל זה, בדיוק כמו שלא צריך אותו בשביל לבקש סליחה.

 

ובאמת, המון תודה- אין לי ספק שלמתקשים בהחלטות או מאותגרי האתרים (כמוני) אתה מאוד עוזר.

 

אגב, אני חושב שלחג המתקרב של הסינים וכל החגים של האמריקנים כדאי לפתוח שרשור חדש.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אז שוב תודה.

באמת שאני חושב שזה נכון כי זה כבר שרשורופלצת שקשה להתמצא בו, ובטח הנפח יהיה גדול.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

 

אלמוג , מצויין באמת אין על אמזון,

פנק בלינק של השעון

 

https://www.amazon.com/Burgmeister-BM136-984-Limoges-Stainless-Leather/dp/B002W5VXRK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1476012446&sr=8-1&keywords=Burgmeister+Limoges+BM136-984

מאוד אוהב מכניים, ובעיניי הוא נראה אחלה.

 

BENJ

 

אם אתה באזור יבנה והסביבה מוזמן לבוא לקחת מתאם.

פורסם
נמסיס תודה על הקישור!

למה זה עדיף על ה2501?

 

מוכרים אותו גם בארץ? לא מצאתי באינטרנט.

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

 

בארץ לא נתקלתי. היה לי בהתחלה איזה פשוט כזה של 400 ש"ח שנרכש בארץ, התוצאות היו לא מי יודע מה.

לאחר מכן היה לי מכשיר של Breville שנתן תוצאות טובות, עד שנשבר חלק במיכל הלחם. לא היתה שום אפשרות לרכוש בארץ מיכל חדש, והמקומות הבודדים שמצאתי בחו"ל - עלות הייבוא היתה אסטרונומית.

 

אז החלטתי לקנות מכשיר בתקווה עם אבא ואמא. לי יש את ה- 2502, קנינו דגם דומה גם לאחותה של בת זוגי שגם מרוצה מאוד. לא יצא לי לבדוק שירות כיוון שלא קרה לו כלום אף פעם. כרגע בשנה וחצי האחרונות משתמשים הרבה פחות כי הפסקנו לאכול לחם.

 

עקרונית המכשירים שמסתיימים בספרה 0 הם הכי פשוטים, אין להם תא לתוספות (פירות, תבלינים וכו') שמופעל אוטומטית בזמן המתאים. יש את ה-2500 שהוא זול למדי.

המכשירים שמסתיימים בספרה 1 הם מכשירים שיש להם תא תוספות שכזה.

המכשירים שמסתיימים בספרה 2 הם מכשירים שיש להם גם תא תוספות וגם תא לשמרים כדי שיוסיף אותם בזמן הכי מתאים ולא מראש. לא יודע כמה זה קריטי.

 

ההבדל בין ה- 2501 לבין ה-2511 הוא שה-2501 הוא מכשיר ישן יותר מהדור של המכשיר שלי. ה-2511 חדש יותר ויש לו יותר תוכניות. אין לי מושג מעבר לזה.

פורסם (נערך)

גם אני קיבלתי בבוקר את הפיליפס. מה שהזוי הוא ש-ups משתמשים במוניות. מונית מלאה בכל מיני דברים הגיעה אלי.

 

אייל, שוב תודה. סבא מבסוט.

 

* עכשיו סבא רוצה שואב אבק (דייסון v8 למשל) וסלולרי חדש.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Wiking

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...