Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ממש אשמח לדעת על מבצעים של סינולוג'י. יש לי 110j שכבר מזדקן...

 

מה מיוחד בכוננים הללו?

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מה מיוחד בכוננים הללו?

בן.

 

מערכת הפעלה של סינולוג'י היא הכי טובה בשוק ביחד עם סט אפליקציות נהדרות למובייל.

פורסם

תודה.

הם נמכרים בארץ גם? איך המחירים שלהם ביחס ליצרנים אחרים?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
NAS=Network-attached storage

כלומר , אחסון מבוסס רשת בלשון הכי פשוטה .

אחסון באמצעות הרשת, ה NAS הוא כמו "מחשב " קטן הוא עובד על קויי תקשורת ואינו תלוי מחשב ממש כמו שרת קבצים.

 

עזוב את ה NAS ,הלך לי הטוסטר הזמנתי הרגע טוסטר חדש של Breville VST049 אמזון אנגליה 160 שח עד הבית .

מוצר מקביל בארץ לדעתי מעל 800 שח.

 

תודה על הטוסטר ! , בדיוק הייתי צריך הזמנתי אחד גם להורים :) במחיר מעולה..

D 2 Of Breville VST049 Cafe Style Sandwich Press

 

 

Order Summary

 

Item(s) Subtotal:

£31.66

Postage & Packing:

£25.03

Total Before VAT:

£56.69

VAT:

£0.00

Total:

£56.69

Grand Total:

£56.69



 

עכשיו צריך לקנות מתאם.. או שפשוט אחתוך את הכבל ואשים תקע שמתאים לישראל

פורסם
תודה.

הם נמכרים בארץ גם? איך המחירים שלהם ביחס ליצרנים אחרים?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נמכרים בארץ אבל ממש ביוקר

פורסם (נערך)

יש גם מערכות nas של באפלו שהן טובות מאד ובמחירים זולים בהרבה מישראל

למשל אם אתה מחפש מערכת טובה ולא הכי ביצועיסטית יש לך בסביבות 600 שקל את זו

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00IAE6O7G/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

באותו מחיר כמעט יש לך גם את ה wd

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00FOKN7B0/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

שלדעתי פחות טוב.

מערכות של qnap ודומה יהיו יקרות יותר

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

עזוב את ה NAS ,הלך לי הטוסטר הזמנתי הרגע טוסטר חדש של Breville VST049 אמזון אנגליה 160 שח עד הבית .

מוצר מקביל בארץ לדעתי מעל 800 שח.

קח בחשבון שהוא יחסית קטן, וחלק. (ז"א ללא סימני הפסים)

קניתי לפני כחמישה חודשים בערך את הBreville VST026 שהיה במבצע ב25 פאונד.

חיית עבודה, מתחמם בפחות מדקה, והניקיון שלו מהיר ביותר.

אם עוד לא מאוחר אולי שווה לחכות למבצע טוב יותר.

פורסם (נערך)

אני רוצה סינולגי אחרי שאכלתי ח** עם מוצרם מקבילים.

בן ,סינולגי זו החברה שמייצרת את ה NAS מארז, לא כוננים פיזיים.

קובי מה זה ה viglink הזה.

הטוסטר מעולה, הלמטה הבסיס הוא אכן חלק אבל בחלק של הפתיחה יש את הפסים . שמע ב 160 שח עם חברה כזו , בארץ הייתה קונה פיילוט או גולד ליין.

מה קטן זה יותר גדול ממה שיש לי היום בבית.

אין פסים אופס צודק אלמוג, סליחה מחילה וכפרה עליך.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)
אני רוצה סינולגי אחרי שאכלתי ח** עם מוצרם מקבילים.

בן ,סינולגי זו החברה שמייצרת את ה NAS מארז, לא כוננים פיזיים.

קובי מה זה ה viglink הזה.

הטוסטר מעולה, הלמטה הבסיס הוא אכן חלק אבל בחלק של הפתיחה יש את הפסים . שמע ב 160 שח עם חברה כזו , בארץ הייתה קונה פיילוט או גולד ליין.

מה קטן זה יותר גדול ממה שיש לי היום בבית.

אין פסים אופס צודק אלמוג, סליחה מחילה וכפרה עליך.

מבין אותך וזה נכון לדעתי למוצרים הבסיסיים כמו של WD וחברות כאלה.

synology, qnap הן יותר טובות, (אני עם 259 של qnap ) אבל גם המחיר שונה.

מה התקציב שלך? (ועדיף 2 כוננים לעבודה עם RAID על דיסק בודד)

למשל

https://www.amazon.co.uk/Synology-DS216j-Desktop-Attached-Enclosure/dp/B01CMNI126/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1476076442&sr=8-1&keywords=Synology%2BDS215&th=1

כאן יש לך את הדגם הזה שוב 216 ללא דיסקים ב 230& עד הבית (דיסקים אתה יכול להוסיף לבד)

https://www.amazon.co.uk/Synology-DS216-Bay-Desktop-Enclosure/dp/B0185ZU0O2/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1476076442&sr=8-12&keywords=Synology+DS215

ביקורת: http://www.techspot.com/review/1133-synology-diskstation-ds216plus/page10.html

דיסקים

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=829360

296 שקל ל1 טרה מהסדרה האדומה או 370 לסדרה השחורה

 

עדכון

באמזון גרמניה יותר זול: 709 שקל עד הבית

https://www.amazon.de/Synology-DS216j-Desktop-Attached-Enclosure/dp/B01BVDJGPE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1476077735&sr=8-1&keywords=synology+ds216j

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם
מטען מצברים של black&decker

185 ש"ח עד הבית.

https://www.amazon.de/dp/B005VX9IO0/ref=pe_386171_38075861_TE_item

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

ב40 שקל אתה קונה משהו סיני שאפילו יודע לברור לבד את הוולטאז'

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

ולמה לי לסמוך על מטען מצברים סיני?

אעדיף להוסיף כמה שקלים ולקנות מוצר מחברה מוכרת.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...