Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ,

היו לי חלונות שחורים מקדימה , וגם ככה האוטו בולט ואני לא חסיד של דוחות על שטויות אז הורדתי את הפילמים מהחלונות מקדימה.

מצרכים :

*פן תעשייתי עם פיה שטוחה.

*סכין להסרת מדבקות.

*APC / אלכוהול / מנקה חלונות (אני אישית השתמשתי בשלושתם.)

*מספר מטליות מיקרופייבר.

אופן הביצוע:

1. פתיחת החלון לחצי , חימום בעזרת הפן את הפילם.

2. פציעת הפילם מלמעלה , בזהירות.

562c88c78197e.jpg

3.משיכה באמצעות האצבעות את הפילם , עד להגעה לנקודה שצריך להעלות את החלון למעלה .

(יש להשאיר מעט פילם בסוף על מנת שכל הלכלוך ישאר בחוץ ולא יכנס לתעלת החלון, בסוף אפשר לנגב בזהירות ולהמשיך לעבוד על החלק הנותר.)

562c891ed8b56.jpg

4.ריסוס חומר ניקוי (APC / אלכוהול / מנקה חלונות) ומעבר UP & DOWN עם סכין שנצמדת לחלון להסרת דבק מיותר (לא מצולם).

562c89ca4d6f0.jpg

5.ניגוב החומר.

זה הכל . לקח לי 20 דקות סה"כ.

פורסם

תודה על המדריך, אצלי בחלונות האחוריים כבר עבר זמנם והם נקרעו מעצמם, אני שוקל להוריד אותם גם.

פורסם

למה לא? אני בטוח שבאים אליהם אנשים שלא יצאו מהשחרות ועושים להם מחדש.

זה לא כל כך משנה מי עשה לדעתי.

 

אגב אני הורדתי מדבקה בלי שום דבר מיוחד, פשוט ירדה בקלילות(כנראה המדבקה לא ברמה גבוהה)

×
×
  • תוכן חדש...