Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לאבא יש יום הולדת 60 + קצת ולאחר ימי הולדת קודמים העברתי אותו קורס נהיגה מתקדמת במסלולים, קורס דריפטים וטייס ליום אחד..

נראה לי שקורס נהיגת שטח יהיה במקום :)

לאבי יש ג'יפ גראנד שירוקי לארדו 2008.

יש המלצות לגבי מדריך? פרטי/קבוצתי? או שבכלל לקחת אותו ליום טיול בהדרכה של מישהו?

השנה אני צריכה שהיום הזה יהיה קצת יותר רגוע.. הוא נכנס לסטרס משיחת טלפון ממני כל פעם שיש לו יומולדת... :lol:

 

אשמח להמלצות

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

שנים מומלצים מאוד,

אבירם ברקאי, תותח, ותיק מאוד, המון המון נסיון, איש שאין הגדרה אחרת חוץ מ "מלח הארץ". אדם יקר ואהוב. http://www.barkai4x4.co.il/

עופר אוגש, המון נסיון, אחד מהחברים הטובים שלי מדריך שם. מומלץ מאוד. עושה הדרכות עבור לקוחות מטעם הרבה יבואני רכב.

 

ג'וי בירן - אני לא יודע איך הוא בהדרכות שטח, הוא ללא ספק איש שטח ותיק עם מיליוני ק"מ של ניסיון, מוציא הרבה מאוד טיולי שטח, והפידבקים של המטיילים איתו הם מדהימים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
שלום חברים,

 

לאבא יש יום הולדת 60 + קצת ולאחר ימי הולדת קודמים העברתי אותו קורס נהיגה מתקדמת במסלולים, קורס דריפטים וטייס ליום אחד..

נראה לי שקורס נהיגת שטח יהיה במקום :)

לאבי יש ג'יפ גראנד שירוקי לארדו 2008.

יש המלצות לגבי מדריך? פרטי/קבוצתי? או שבכלל לקחת אותו ליום טיול בהדרכה של מישהו?

השנה אני צריכה שהיום הזה יהיה קצת יותר רגוע.. הוא נכנס לסטרס משיחת טלפון ממני כל פעם שיש לו יומולדת... :lol:

 

אשמח להמלצות

 

+1 על עופר אוגש מאתר 4X4.

יצא לי להיות בכמה אירועים וטיולים שהוא אירגן, הבחור יודע מה הוא עושה. יש לו צוות מדריכים מעולה, ממליץ במיוחד על דרור למרות שכולם אחלה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...