Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משוכנע שלרובינו יש לא מעט ג'אנק בבית (שנקנה במיטב כספינו) שלאחר שימוש כזה או אחר מצא את עצמו מעלה אבק לחינם.

מנגד, הערך שלו גבוה מדי בשביל למסור אותו למישהו ללא תמורה או שאנחנו עצלנים מדי בשביל להתעסק במכירה שלו תמורת כמה גרושים.

 

 

הרעיון של השרשור הזה (בתקווה שיתפוס) הוא שכל אחד יפרסם רשימה של דברים שהוא מציע להחלפה. אם מי מחברי פורום יהיה מעוניין בחפץ כלשהו יצור קישור דרך ה"פ או לחילופין יציע חפץ בתמורה כאן בשרשור.

 

אז לכל אותם אנשים שאוהבים ל"התחדש" בחפצים אך מאוד מוגבלים בתקציב זאת הזדמנות מצויינת לקבל צעצוע חדש או חפץ חיוני אחר בתמורה למשהו שהוא כבר לא זקוק לו. :wink:

פורסם

אני אצטרף, זה הולך להיות די ארוך:

 

צילום:

Canon Powershot A640 - קומפקטית של פעם עם חיישן גדול, מצב מעולה, תקינה לחלוטין, מצבים חצי אוטומטיים ומצב ידני מלא, מעולה למי שרוצה להתחיל ללמוד צילום, מסך מסתובב על ציר.

Canon Powershot SX220HS - קומפקטית סופר זום במצב מעולה, חיישן CMOS, איכות תמונה טובה, מסך גדול, 3 סוללות (2 מקוריות ואחת תחליפית), עם מגן מסך למניעת שריטות.

 

מחשוב:

כרטיסי מסך:

AXLE 9400GT 1GB Arctic Cooling PCIE

מעבדים:

Intel Core 2 Duo E8400 S775

Intel Pentium E5200 S775

כל מיני פנטיום 4 בסוקט 478

דיסקים קשיחים:

Western Digital WD800JB 80GB 8MB 7200RPM IDE

Hitachi 320GB 16MB 7200RPM SATA

Western Digital WD3200KS 320GB 16MB 7200RPM SATA

Samsung SP1213C 120GB 8MB 7200RPM SATA

צורב DVD LG בחיבור IDE, צבע שחור

זכרונות:

Kingston SODIMM DDR2 2GB 667MHZ - לנייד

Mushkin 1GB PC2-5300 667MHZ

Kingston 2GB PC2-6400 800MHZ

1GB DDR2-667 CL5

סטיקים שונים של DDR1 וSDRAM בנפחים של 64MB עד 1GB.

ספק כוח:

Golden Tiger 400W

Zeus 500W

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סט בושינגים לבורר העברת הילוכים של 42DD, מתאימים לגולף מרק4, לאון מרק1 ואאודי איי 3.



אנטירול קידמי מקורי ללאון 1M או גולף מרק 4 , עובי 23ממ.



פג'ו 205 ראלי מונטה קארלו 1:18 - (Solido Racing Collection)

 

אלפא מיטו 1:24 - (Motorama)

 

פיאט 500 אבאראט' 1:24 - (MondoMotors)



 

Seiko SNAD23P1 Men Sportura Japan Chronograph Stainless

כמו חדש, הכל תקין, הכל עובד, זכוכית ללא שריטות, מנגנון יפני, יש מעט שפשופים על הרצועה.

פורסם
סט בושינגים לבורר העברת הילוכים של 42DD, מתאימים לגולף מרק4, לאון מרק1 ואאודי איי 3.



אנטירול קידמי מקורי ללאון 1M או גולף מרק 4 , עובי 23ממ.



פג'ו 205 ראלי מונטה קארלו 1:18 - (Solido Racing Collection)

 

אלפא מיטו 1:24 - (Motorama)

 

פיאט 500 אבאראט' 1:24 - (MondoMotors)



 

Seiko SNAD23P1 Men Sportura Japan Chronograph Stainless

כמו חדש, הכל תקין, הכל עובד, זכוכית ללא שריטות, מנגנון יפני, יש מעט שפשופים על הרצועה.

אני מעונין בדגם של הפיגו 205. מה הצבע שלה? במה אתה מעונין להחליף?

פורסם (נערך)

טוב ננסה

טאבלט מוקשח CL900 של חברת MOTION. למי שלא מכיר זו חברה שמתמחית בטאבלטים מקצועיים לאנשי שטח.

הטאבלט מריץ חלונות 8, מגיע עם עט, כונן SSD 64G, 2G RAM, וקייס עם מקלדת USB שקניתי בנפרד.

כל הספסיפיקציות כאו

וזו סקירת וידאו קצרה

http://www.youtube.com/watch?v=xe5eFAKXXsQ

 

תמונה :IMG_20151019_123116.jpg

 

רג'קטים :

1. יש שבר קטן בפלסטיק בתחתית, מכוסה באיזולירבנד שחור ובלתי מורגש.

2. מסך מגע יש 2 איזורים בקוטר של 2 ס"מ שמתפקדים פחות טוב. הלחיצות באיזורים האלה לא תמיד מזוהות נכון.

3. סוללה התנפחה, הוצאה מהמכשיר וכיום הוא ללא סוללה כלל.

4. לא הצלחתי להפעיל את המיקרופונים במכשיר, לא ברור אם זו בעיית חומרה או תוכנה.

 

מעוניין בהחלפה במחשב נייד, אפשרי בלי סוללה מתפקדת, לפחות CORE2 DUO, ובמצב טוב.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

נקפיץ קצת את השרשור...

יש לי כרטיס מסך ATI READON R5 230 שהיה בשימוש יומיים.

מוכן להחליף תמורת כרטיס יותר חזק

שרשור מכירה עם פרטים על הכרטיס שלי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?582840-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9C%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%99-Ati-Readon-R5-230-%D7%91-180-%D7%A9-quot-%D7%97-(-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%94)&p=4899401#post4899401

Miata ND2

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...