Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי יונדאי I30 סטיישן 2010 שרכשתי יד ראשונה מליסינג באויס.

מעוניין כרגע להחליף לרכב חדש יותר.

הוצעו לי שני רכבי פורד פוקוס סטיישן.

אחד 2012 ואחד 2013. שניהם עם 60,000 ק"מ.

אני מצרף את הבדיקות שלהם כפי שניתנו לי באויס.

לכאורה הם נראים נקיים.

ההבדל במחיר בין 2013 ל-2012 הוא 10,000 ש"ח.

משנה אם זה הבדל של שנה על הכביש ?

 

תודה מראש.20151015_163932.jpg20151015_163945.jpg

פורסם

לפוקוס מהשנים יש גיר רובוטי שלא כולם מתחברים אליו. עשה נסיעת מבחן לפני שתרכוש. חברות הליסינג מתקשות למכור את הדגם הזה בגלל הבעיה בגיר, ומציעות מחירים מפתים...

 

אני הייתי מוותר על הפוקוס , ומחפש i30 חדשה יותר.

 

לגבי שנות הדגם: לגיר 5 שנים אחריות, וכן סביר של-2013 יש עוד כמה חודשי אחריות יצרן.

 

אם בכל זאת תחליט לקנות קח את הרכב לבדיקה בטעמך במכון שתבחר - אל תסתמך על הבדיקה שמציגה חברת הליסינג.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

באמת רציתי לשאול לגבי הגיר כי קראתי על הבעייתיות.

לא נהגתי עדיין על גיר רובוטי, מה זה בעצם אומר ? מה חווים בין ההילוכים ?

פורסם

אני מחפש עכשיו רכב משפחתי, אחרי שסיימתי 3 שנים עם פוקוס בליסינג.

בכל החברות מציעים לי פוקוסים ואני לא מוכן לגעת בהן.

הגיר הרובוטי מעצבן ברמות, וזו עוד הבעיה הקטנה.

אם היה רק מעצבן, ניחא...

הוא גם לא אמין ויש סיכוי לא רע שתאלץ להוציא עליו כסף במשך הזמן.

במהלך השבועיים האחרונים של תקופת הליסינג, הפוקוס שלי נגררה פעמיים, בגלל בעיות בגיר.

למעשה, את תקופת הליסינג סיימתי עם רכב חילופי...

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום

 

האם כל הפוקוס 2013 בעלי גיר רובוטי?

 

אני שואל כי השבוע התגלגה לידיי פוקום 2013 מהשכרה ליומים, ואחרי 500 ק"מ אפשר בהחלט לומר שהתאהבתי ברכב.

 

125 כ"ס למנוע 1600 זה לא רע.

 

תגובת דוושת ההאצה היתה זריזה, העברות הילוכים חלקות [ונסעתי לא מעט גם בקורולה רובוטית ופיאט 500 רובוטית ארורה. אין מה להשוות]. כח לא היה חסר לא בהאצה מעמידה ולא בהאצות ביניים, כולל בעליות לירושלים.

 

הדבר היחיד שהיה חסר לי שם זה משענת יד.

 

כבר אמרתי לאשתי שברכב בהחלט ייכנס למערכת השיקולים ברכישה הבאה, אבל פתאום נתקלתי בשרשור הזה שגרם לי לחשוב פעמיים.

 

אשמח ליותר מידע על פוקוס 13 ועל הדומים לו בשנים מעל / מתחת.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

הגיר בעייתי המצמדים לא משהו, ואם זה לא מספיק אז יש גם בעיות בהרכב לדוגמא הגומיות של הדלתות שיוצאות ובמוסכים מורשים מדביקים, יש לדגם הזה ריקול גדול שנקרא ״קמפיין״ שמטרתו לתקן ליקויים בהרכבה, אם אני זוכר נכון המספר של הריקול הוא 54.. אם בכל זאת תרצה לקנות תבדוק שהוא עבר ריקול.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

רכב שהתפספס, נתונים מצוינים, נוח מאד, מרשים, קל להתאהב בו לאחר חוויה קצרה, אבל כשעוברים לגור בו מתגלות הבעיות הקשות. גיר רובוטי חולה שלא נמצא לו פתרון, וכל מיני פגמים שלא מתאימים לחברה כמו פורד. חבל.

פורסם (נערך)

אם נותנים לך אחריות על הגיר לשלוש שנים, לדעתי במחיר הנכון דווקא שווה לקחת את הרכב. הבנתי שהקלאץ' החדש פתר את הבעיה. בסך הכל מדובר ברכב מתגמל ולא הייתי פוסל אותו. לא שמעתי על אף אחד ששילם על תיקון בגיר הזה. אצלי בפיאסטה, עם אותה מערכת, החליפו פעם אחת קלאץ' ומאז אין שום בעיה. מאוד מרוצה מהרכב, שנותן תמורה מלאה למחיר. יש אלפי פוקוסים על הכביש, לא יכול להיות שכולם דפוקים.

עריכה אחרונה על ידי shimib1977
פורסם

זה גם מה שאני חשבתי אבל תראה את התגובות פה וכללי ברחבי הפורום.

 

לא יודע מרתיע אותי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש כנראה אלפי מכוניות שמשתחררות מליסינג עכשיו, המחירים יחסית מצחיקים, זה יןצא יותר זול מיונדאי i30cw צורה ישנה, שלא לדבר על המחירים המנופחים שדורשים כרגע עבור יונדאי צורה חדשה (עד שהשוק יוצף בעוד חצי שנה/שנה).

 

אם נותנים לך אחריות על הגיר לשלוש שנים, לדעתי במחיר הנכון דווקא שווה לקחת את הרכב. הבנתי שהקלאץ' החדש פתר את הבעיה. בסך הכל מדובר ברכב מתגמל ולא הייתי פוסל אותו. לא שמעתי על אף אחד ששילם על תיקון בגיר הזה. אצלי בפיאסטה, עם אותה מערכת, החליפו פעם אחת קלאץ' ומאז אין שום בעיה. מאוד מרוצה מהרכב, שנותן תמורה מלאה למחיר. יש אלפי פוקוסים על הכביש, לא יכול להיות שכולם דפוקים.

אחריות - מה היא כוללת? מתי האחריות לא מכובד כי זה הופך ל''בלאי טבעי''/ ''בלאי כתוצאה מנהיגה אגרסיבית'' ??

יש הגבלת ק''מ על האחריות לחמש שנים? יש מסמך רשמי מה זה כולל ומכסה?

עד כמה הזמן, אופי הנסיעה (עיר/כביש מהיר) והק''מ משפיעים על הבעיות בגיר?

 

הגיר בעייתי המצמדים לא משהו, ואם זה לא מספיק אז יש גם בעיות בהרכב לדוגמא הגומיות של הדלתות שיוצאות ובמוסכים מורשים מדביקים, יש לדגם הזה ריקול גדול שנקרא ״קמפיין״ שמטרתו לתקן ליקויים בהרכבה, אם אני זוכר נכון המספר של הריקול הוא 54.. אם בכל זאת תרצה לקנות תבדוק שהוא עבר ריקול.

אתמול עברתי ליד פוקוס חונה ובאמת ראיתי גומיה של דלת נוסעא שיצאה מהדלת וכמעט נגעה בקרקע. האם ההדבקה של הגומיות פתרה את הבעיה? זה לא בעית תכנון של הגומיות או כיצד הן נצמדות.למסגרת הרכב? זה נשמע לי מסוג הדברים שמחריפים עם הגיל של הרכב...

פורסם
יש כנראה אלפי מכוניות שמשתחררות מליסינג עכשיו, המחירים יחסית מצחיקים, זה יןצא יותר זול מיונדאי i30cw צורה ישנה, שלא לדבר על המחירים המנופחים שדורשים כרגע עבור יונדאי צורה חדשה (עד שהשוק יוצף בעוד חצי שנה/שנה).

 

 

אחריות - מה היא כוללת? מתי האחריות לא מכובד כי זה הופך ל''בלאי טבעי''/ ''בלאי כתוצאה מנהיגה אגרסיבית'' ??

יש הגבלת ק''מ על האחריות לחמש שנים? יש מסמך רשמי מה זה כולל ומכסה?

עד כמה הזמן, אופי הנסיעה (עיר/כביש מהיר) והק''מ משפיעים על הבעיות בגיר?

 

 

אתמול עברתי ליד פוקוס חונה ובאמת ראיתי גומיה של דלת נוסעא שיצאה מהדלת וכמעט נגעה בקרקע. האם ההדבקה של הגומיות פתרה את הבעיה? זה לא בעית תכנון של הגומיות או כיצד הן נצמדות.למסגרת הרכב? זה נשמע לי מסוג הדברים שמחריפים עם הגיל של הרכב...

 

הגומיה צמודה לרכב במקור גם עם הדבקה, ואיך שזה נראה זה רק עניין של זמן עד שתצא עוד פעם.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

×
×
  • תוכן חדש...