Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

לפני כחודש הלובי בבניין המשותף עבר שיפוץ.

באותו הערב רגע אחרי שהשיפוצניק הלך מישהו חרט על הקיר בבניין.

אתמול מישהו החליט לחרבן בכניסה למקלט ולעזוב את המקום.:shock:

יש לציין שרוב הזמן דלת הבניין נעולה כך שאף אחד מבחוץ לא יכול להכנס,

כמו כן הבניין הוא בשכונה מבודדת ולא בנקודת מעבר של כל העולם(לא שוללים אופציה שמעשים כאלו נעשים אלה ע"י אחד השכנים או חבריהם).

 

אמרתי לוועד הבית שאנסה למצוא פיתרון אופטימלי במחיר הזול ביותר למערכת מצלמות ופה אני צריך את עזרתכם:

הצורה של הלובי היא "ר" עם מידות כמו בציור.

בהנחה שיש 14 דירות בבניין והדיירים סופר קמצנים.

אין צורך באפשרויות רשת כלשהם אלא רק הקלטה אוטומתית של יומיים ברצף ואז גריסה(מאמין שיומיים מספיק זמן לאתר נזק ולראות במצלמות).

יש לי מחשב ישן שמריץ XP עם 250 GB,אפשרי לחבר אליו מצלמות?

זוג מצלמות טובות יספיקו?

 

 

תודה מראש.

לובי.jpg

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

דני, אתה יכול להתחיל "לאסוף כסף" מכל הדיירים בטענה שאתם רוכשים מצלמות כדי לתפוס את האנשים שמחבלים בבניין. אולי זה לכשעצמו יגרום לונדליסט להפסיק עם מעשיו (בהנחה שזה אכן אחד השכנים).

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אלו מצלמות רשת לא?

מעדיף חיבור קווי בלי תשלום חודשי לספק רשת.

לא ניתן לשבת לאחד השכנים על ה-WIFI כי הקומה המאוכלסת הראישונה היא 2.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מצלמות רשת אבל גם פועלות עצמאית. ז"א הקימפוג הראשוני צריך להעשות מהרשת אבל אחר כך אתה יכול פשוט לחבר אותם ופעם ביומיים שלוש להוציא את הכרטיסים ולראות מה ניקלט

פורסם

כרטיסי זיכרון הכוונה?

כל אחד בעצם יכול לגשת למצלמה ולהוציא את הכרטיס?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
כרטיסי זיכרון הכוונה?

כל אחד בעצם יכול לגשת למצלמה ולהוציא את הכרטיס?

 

כל אחד יכול לגשת למצלמה ולגנוב את הכרטיס או את כל המצלמה. עדיף להסליק את המצלמות כמובן. מה האלטרנטיבה שלך ?

אתה יכול להכין תשתית לחצוב ולהסליק כבלים בקירות? או סתם להעביר אותם גלויים ואז לאפשר חיתוך שלהם על ידי קטר ?

אולי כדאי בכלל להתחיל עם מצלמות דמה, כאלה עם לד מהבהב שנראות פועלות ויכול להיות שזה בלבד יספיק.

פורסם

שים את המכשיר הקלטה בחדר אופניים,משם דוך למצלמה מול הכניסה,עוד דוך לכיוון המקלט.

אם המצב מאפשר ,אז לשים אותם בנקודה גבוהה שיהיה קשה לפגוע בהם.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אין אפשרות להכין תשתית,רק להעביר במצב גלוי.

אם המצלמה מקליטה ל-HD אז גם אם יחתכו את הכבלים עדיין ישמר הפרצוף שצולם רגע לפני.

כמובן שהמצלמה תמוקם על תקרה או כמה שיותר קרוב לשם.

 

מה מחיר של DVR נורמלי + 2 מצלמות באיכות טובה? רוב היום יש אור בלובי(מכבים אורות רק בשעות הקטנות של הלילה).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תסתכל על המידות של המצלמה שהצעתי. קשה לי להאמין שאין שום עצם שבו אפשר להסליק אותה (עציץ, מראה, לוח מודעות, שלט "המחנה הוא ביתך").

 

חפש באיבי

hidden camera bulb

ותמצא מצלמות בתוך נורות לד פעילות.

:turn-l:
פורסם

אצלי בבנין אני הרכבתי מצלמה גם בכניסה לבנין וגם בלובי של הקומה שלי.השכנים לא אהבו את זה ,נכון לא מחבלים אצלנו אבל מדי פעם מכבים סיגריה בכניסה או זורקים פחית . נתחיל מזה שכבר על ההתחלה קלטי שכן שמלכלך.בגלל שאמרתי לו הוא לא דיבר איתי 3 שנים.עכשיו הוא עזב,

החוק מחייב לתלות שלט שכתוב בוא שהמקום מצולם .

לפי דעתי תתחיל בתליה של כמה שלטים אולי זה יפחיד את השכנים או האורחים הלא רצויים

חפש מצלמה אמיתית אפילו לא תקינה ותלתה אותה כדמי .זה עבד בבנין הקודם שלי

פורסם

לירוי אשמח לראות איזו מצלמה בדיוק התקנת.

אני צריך אופציות ספציפיות כדי להציע לוועד הבית.

הבנתי שמערכות DVR מתחילות מ-2K,אני רוצה לעשות את זה בכמה שפחות מזה על מנת שזה באמת ייצא לפועל,אחרת השכנים הקמצנים יסרבו לעסק.

 

בכל אופן אציע גם את האופצייה ההתחלתית של מצלמות דמה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מצטרף לשירשור ומבקש המלצה למצלמה חיצונית עם ראיית לילה שאפשר להדביק אותה או להצמיד אותה בווקום למזגן לדוגמא וחשוב שתהיה ניידת כלומר עם אפשרות לנתק מהמקום ולחבר במקום אחר... אין בעיה שתתחבר למחשב ישירות.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

×
×
  • תוכן חדש...